Реалізація профілю «Українська філологія» є об'єктивною реальністю.Сучасний учитель української мови та літератури має досягнути високого рівня професіоналізму не тільки в своїй фаховій діяльності,
але й у взаємодії з учнями, колегами, батьками. І вчитель-словесник, і учень в умовах профільного навчання повинен прагнути до самовдосконалення, самоосвіти, самоорганізації.
#2
Левченко Л.П. НВО №15(Friday, 19 January 2018 04:52)
Дякую. Стаття актуальна, змістовна ,цікава. Так, погоджуюсь, що запровадження прoфільного навчання є рушійною силою та мотиваційним завданням для шкільного колективу у виборі напряму діяльності
закладу.
#3
Дехтяренко В.Д. НВО №35(Monday, 22 January 2018 04:48)
Актуальність даної статті є беззаперечною. Юрій Олексійович змістовно визначив основні завдання сучасного керівника навчального закладу щодо реалізації профільного навчання в основній і старшій
школі. Орієнтація закладу на профільне вивчення української мови передбачає врахування освітніх потреб, нахилів і здібностей учнів та створення умов для навчання старшокласників відповідно до їхнього
професійного самовизначення.
#4
Пахолівецька М.В., ЦМСПС(Monday, 22 January 2018 06:35)
Шановний Юрію Олексійовичу, Ви перебуваєте у постійному пошуку ідей. Адже сьогодення ставить нові вимоги до навчання. Нам необхідні фахівці, які не тільки досконало володіють українською мовою, а й
уміють передавати свої знання учням. Стаття актуальна, змістовна. особливо цінна для керівників закладів загальної середньої освіти. Автор статті, один із перших, висвітлює досвід роботи щодо
запровадження у закладі профілю «Українська філологія». Я підтримую думку Юрія Олексійовича, що реалізація профільного неможлива без організації допрофільного навчання. Досить широко та послідовно
він описує факультативні курси за вибором, що використовуються з 8 класу та допомагають учням поглибити, систематизувати знання учнів, формувати орфографічну, пунктуаційну грамотність. Дякую за
висвітлення алгоритму реалізації профілю «Українська філологія».
#5
Покалюхіна Т. В., НВО №35(Monday, 22 January 2018 08:26)
Вивчення української мови на профільному рівні має забезпечити учнів можливістю оволодіти уміннями аналізувати, співставляти, класифікувати мовні факти, оцінювати їх з точки зору нормативності та
відповідності до ситуації спілкування, використовувати отримані знання у особистісному мовленнєвому спілкуванні. Дякую за змістовну інформацію.
#6
Бабич К.І., НВО №35 (Monday, 22 January 2018 18:36)(Monday, 22 January 2018 10:40)
У статті чітко, всебічно і послідовно розкрито суть профільного та допрофільного навчання, його мету та роль педагогів-словесників у цьому процесі. Актуально, корисно. Дякую.
#7
Копецька Н.О., НВО №35(Monday, 22 January 2018 13:17)
Профільне навчання забезпечує умови для якісної освіти старшокласників відповідно до їх нахилів, здібностей і потреб. Автор грунтовно висвітлює тему, добирає переконливі аргументи на користь своєї
позиції. Дякую.
Високий рівень навчальних досягнень учнів, результати ЗНО з української мови, перемоги в конкурсах та олімпіадах свідчать про належну організацію профільного навчання. Дякую за корисну, змістовну,
високопрофесійну інформацію.
#9
Силкін Володимир Сергійович НВО №35(Tuesday, 23 January 2018 02:35)
Актуальна, змістовна ,цікава стаття . Погоджуюсь, що запровадження прoфільного навчання є рушійною силою та мотиваційним завданням для шкільного колективу у виборі напряму діяльності закладу.
#10
Вергун І.В. НВО №35(Tuesday, 23 January 2018 03:13)
Я погоджуюсь з автором що на сьогоднішній день українська держава знаходиться на стадії реформування загальної середньої освіти. У практику сучасної школи останнім часом впроваджується багато
інноваційних ідей з метою поліпшення навчально-виховного процесу. Одним з таких педагогічних технологій є інтегрований курс, але який не можливий без організації допрофільного навчання.
#11
Зуєва Т. В., НВО № 35(Tuesday, 23 January 2018 09:04)
У статті автор ґрунтовно та змістовно висвітлює необхідність саме комплексного підходу до запровадження у закладі профільного навчання та визначення важливого місця для української мови в системі
середньої освіти.
#12
Сотник І. П., НВО 35(Wednesday, 24 January 2018 00:02)
Лаконічний і системний підхід до вирішення проблеми малоосвітченості підростаючого покоління з знань своєї рідної мови. Дякую за цікаву і змістовну статтю, як варіант до впровадження ідеї в життя.
#13
Губарєва Н.В.(Thursday, 25 January 2018 09:18)
Шановний Юрію Олексійовичу, Ваша стаття дуже цікава та актуальна на сьогоднішній час. Орієнтація закладу на профільне вивчення української мови передбачає врахування освітніх потреб, взаємодію
вчителя-словесника з учнями, їх батьками та колегами . Дякую.
Write a comment
Оксана Даценко НВО школа-ліцей № 21 (Thursday, 18 January 2018 13:03)
Реалізація профілю «Українська філологія» є об'єктивною реальністю.Сучасний учитель української мови та літератури має досягнути високого рівня професіоналізму не тільки в своїй фаховій діяльності, але й у взаємодії з учнями, колегами, батьками. І вчитель-словесник, і учень в умовах профільного навчання повинен прагнути до самовдосконалення, самоосвіти, самоорганізації.
Левченко Л.П. НВО №15 (Friday, 19 January 2018 04:52)
Дякую. Стаття актуальна, змістовна ,цікава. Так, погоджуюсь, що запровадження прoфільного навчання є рушійною силою та мотиваційним завданням для шкільного колективу у виборі напряму діяльності закладу.
Дехтяренко В.Д. НВО №35 (Monday, 22 January 2018 04:48)
Актуальність даної статті є беззаперечною. Юрій Олексійович змістовно визначив основні завдання сучасного керівника навчального закладу щодо реалізації профільного навчання в основній і старшій школі. Орієнтація закладу на профільне вивчення української мови передбачає врахування освітніх потреб, нахилів і здібностей учнів та створення умов для навчання старшокласників відповідно до їхнього професійного самовизначення.
Пахолівецька М.В., ЦМСПС (Monday, 22 January 2018 06:35)
Шановний Юрію Олексійовичу, Ви перебуваєте у постійному пошуку ідей. Адже сьогодення ставить нові вимоги до навчання. Нам необхідні фахівці, які не тільки досконало володіють українською мовою, а й уміють передавати свої знання учням. Стаття актуальна, змістовна. особливо цінна для керівників закладів загальної середньої освіти. Автор статті, один із перших, висвітлює досвід роботи щодо запровадження у закладі профілю «Українська філологія». Я підтримую думку Юрія Олексійовича, що реалізація профільного неможлива без організації допрофільного навчання. Досить широко та послідовно він описує факультативні курси за вибором, що використовуються з 8 класу та допомагають учням поглибити, систематизувати знання учнів, формувати орфографічну, пунктуаційну грамотність. Дякую за висвітлення алгоритму реалізації профілю «Українська філологія».
Покалюхіна Т. В., НВО №35 (Monday, 22 January 2018 08:26)
Вивчення української мови на профільному рівні має забезпечити учнів можливістю оволодіти уміннями аналізувати, співставляти, класифікувати мовні факти, оцінювати їх з точки зору нормативності та відповідності до ситуації спілкування, використовувати отримані знання у особистісному мовленнєвому спілкуванні. Дякую за змістовну інформацію.
Бабич К.І., НВО №35 (Monday, 22 January 2018 18:36) (Monday, 22 January 2018 10:40)
У статті чітко, всебічно і послідовно розкрито суть профільного та допрофільного навчання, його мету та роль педагогів-словесників у цьому процесі. Актуально, корисно. Дякую.
Копецька Н.О., НВО №35 (Monday, 22 January 2018 13:17)
Профільне навчання забезпечує умови для якісної освіти старшокласників відповідно до їх нахилів, здібностей і потреб. Автор грунтовно висвітлює тему, добирає переконливі аргументи на користь своєї позиції. Дякую.
Романовська Н.І. (Tuesday, 23 January 2018 00:57)
Високий рівень навчальних досягнень учнів, результати ЗНО з української мови, перемоги в конкурсах та олімпіадах свідчать про належну організацію профільного навчання. Дякую за корисну, змістовну, високопрофесійну інформацію.
Силкін Володимир Сергійович НВО №35 (Tuesday, 23 January 2018 02:35)
Актуальна, змістовна ,цікава стаття . Погоджуюсь, що запровадження прoфільного навчання є рушійною силою та мотиваційним завданням для шкільного колективу у виборі напряму діяльності закладу.
Вергун І.В. НВО №35 (Tuesday, 23 January 2018 03:13)
Я погоджуюсь з автором що на сьогоднішній день українська держава знаходиться на стадії реформування загальної середньої освіти. У практику сучасної школи останнім часом впроваджується багато інноваційних ідей з метою поліпшення навчально-виховного процесу. Одним з таких педагогічних технологій є інтегрований курс, але який не можливий без організації допрофільного навчання.
Зуєва Т. В., НВО № 35 (Tuesday, 23 January 2018 09:04)
У статті автор ґрунтовно та змістовно висвітлює необхідність саме комплексного підходу до запровадження у закладі профільного навчання та визначення важливого місця для української мови в системі середньої освіти.
Сотник І. П., НВО 35 (Wednesday, 24 January 2018 00:02)
Лаконічний і системний підхід до вирішення проблеми малоосвітченості підростаючого покоління з знань своєї рідної мови. Дякую за цікаву і змістовну статтю, як варіант до впровадження ідеї в життя.
Губарєва Н.В. (Thursday, 25 January 2018 09:18)
Шановний Юрію Олексійовичу, Ваша стаття дуже цікава та актуальна на сьогоднішній час. Орієнтація закладу на профільне вивчення української мови передбачає врахування освітніх потреб, взаємодію вчителя-словесника з учнями, їх батьками та колегами . Дякую.