Write a comment

Comments: 13
  • #1

    Оксана Даценко НВО школа-ліцей № 21 (Thursday, 18 January 2018 13:03)

    Реалізація профілю «Українська філологія» є об'єктивною реальністю.Сучасний учитель української мови та літератури має досягнути високого рівня професіоналізму не тільки в своїй фаховій діяльності, але й у взаємодії з учнями, колегами, батьками. І вчитель-словесник, і учень в умовах профільного навчання повинен прагнути до самовдосконалення, самоосвіти, самоорганізації.

  • #2

    Левченко Л.П. НВО №15 (Friday, 19 January 2018 04:52)

    Дякую. Стаття актуальна, змістовна ,цікава. Так, погоджуюсь, що запровадження прoфільного навчання є рушійною силою та мотиваційним завданням для шкільного колективу у виборі напряму діяльності закладу.

  • #3

    Дехтяренко В.Д. НВО №35 (Monday, 22 January 2018 04:48)

    Актуальність даної статті є беззаперечною. Юрій Олексійович змістовно визначив основні завдання сучасного керівника навчального закладу щодо реалізації профільного навчання в основній і старшій школі. Орієнтація закладу на профільне вивчення української мови передбачає врахування освітніх потреб, нахилів і здібностей учнів та створення умов для навчання старшокласників відповідно до їхнього професійного самовизначення.

  • #4

    Пахолівецька М.В., ЦМСПС (Monday, 22 January 2018 06:35)

    Шановний Юрію Олексійовичу, Ви перебуваєте у постійному пошуку ідей. Адже сьогодення ставить нові вимоги до навчання. Нам необхідні фахівці, які не тільки досконало володіють українською мовою, а й уміють передавати свої знання учням. Стаття актуальна, змістовна. особливо цінна для керівників закладів загальної середньої освіти. Автор статті, один із перших, висвітлює досвід роботи щодо запровадження у закладі профілю «Українська філологія». Я підтримую думку Юрія Олексійовича, що реалізація профільного неможлива без організації допрофільного навчання. Досить широко та послідовно він описує факультативні курси за вибором, що використовуються з 8 класу та допомагають учням поглибити, систематизувати знання учнів, формувати орфографічну, пунктуаційну грамотність. Дякую за висвітлення алгоритму реалізації профілю «Українська філологія».

  • #5

    Покалюхіна Т. В., НВО №35 (Monday, 22 January 2018 08:26)

    Вивчення української мови на профільному рівні має забезпечити учнів можливістю оволодіти уміннями аналізувати, співставляти, класифікувати мовні факти, оцінювати їх з точки зору нормативності та відповідності до ситуації спілкування, використовувати отримані знання у особистісному мовленнєвому спілкуванні. Дякую за змістовну інформацію.

  • #6

    Бабич К.І., НВО №35 (Monday, 22 January 2018 18:36) (Monday, 22 January 2018 10:40)

    У статті чітко, всебічно і послідовно розкрито суть профільного та допрофільного навчання, його мету та роль педагогів-словесників у цьому процесі. Актуально, корисно. Дякую.

  • #7

    Копецька Н.О., НВО №35 (Monday, 22 January 2018 13:17)

    Профільне навчання забезпечує умови для якісної освіти старшокласників відповідно до їх нахилів, здібностей і потреб. Автор грунтовно висвітлює тему, добирає переконливі аргументи на користь своєї позиції. Дякую.

  • #8

    Романовська Н.І. (Tuesday, 23 January 2018 00:57)

    Високий рівень навчальних досягнень учнів, результати ЗНО з української мови, перемоги в конкурсах та олімпіадах свідчать про належну організацію профільного навчання. Дякую за корисну, змістовну, високопрофесійну інформацію.

  • #9

    Силкін Володимир Сергійович НВО №35 (Tuesday, 23 January 2018 02:35)

    Актуальна, змістовна ,цікава стаття . Погоджуюсь, що запровадження прoфільного навчання є рушійною силою та мотиваційним завданням для шкільного колективу у виборі напряму діяльності закладу.

  • #10

    Вергун І.В. НВО №35 (Tuesday, 23 January 2018 03:13)

    Я погоджуюсь з автором що на сьогоднішній день українська держава знаходиться на стадії реформування загальної середньої освіти. У практику сучасної школи останнім часом впроваджується багато інноваційних ідей з метою поліпшення навчально-виховного процесу. Одним з таких педагогічних технологій є інтегрований курс, але який не можливий без організації допрофільного навчання.

  • #11

    Зуєва Т. В., НВО № 35 (Tuesday, 23 January 2018 09:04)

    У статті автор ґрунтовно та змістовно висвітлює необхідність саме комплексного підходу до запровадження у закладі профільного навчання та визначення важливого місця для української мови в системі середньої освіти.

  • #12

    Сотник І. П., НВО 35 (Wednesday, 24 January 2018 00:02)

    Лаконічний і системний підхід до вирішення проблеми малоосвітченості підростаючого покоління з знань своєї рідної мови. Дякую за цікаву і змістовну статтю, як варіант до впровадження ідеї в життя.

  • #13

    Губарєва Н.В. (Thursday, 25 January 2018 09:18)

    Шановний Юрію Олексійовичу, Ваша стаття дуже цікава та актуальна на сьогоднішній час. Орієнтація закладу на профільне вивчення української мови передбачає врахування освітніх потреб, взаємодію вчителя-словесника з учнями, їх батьками та колегами . Дякую.