Актуальним завданням сьогодення в галузі освіти є підготовка людини, здатної творити і сприймати зміни, нововведення, налаштованої на набуття ціннісно значущих компетенцій, необхідних їй спочатку для
самовизначення у виборі профілю навчання, а потім і професійного самовизначення. Стаття спрямована на висвітлення головних напрямків впровадження профільного навчання в освітній процес, чітко
виділені сучасні підходи до формування ключових життєвих компетенцій, розкрито науково-методичне забезпечення здійснення профілізації закладу загальної середньої освіти. Дякую автору за змістовний та
актуальний матеріал представлений у роботі.
#2
Зінзура Г.М., НВО №8(Saturday, 20 January 2018 07:14)
Сучасний етап розвитку шкільної освіти України характеризується значним рівнем її реформування. Одним із найважливіших напрямків проведення цих реформ є організація профільного навчання в старшій
школі.
Дійсно, для учнів старших класів одним із пріоритетних завдань є вибір майбутньої професії. Запровадження профільного навчання в школі, безперечно, допоможе учням вирішити дане завдання та сприятиме
більш повній реалізації їх особистісного потенціалу у майбутній професійній діяльності.
Важко не погодитись з автором, що професійну діяльність сучасного педагога неможливо уявити без постійного самовдосконалення та здійснення науково-методичного пошуку.
Дякую Вам за змістовний та цікавий матеріал статті. Бажаю Вам подальших творчих успіхів.
#3
Левшун А.М., НВО №25(Saturday, 20 January 2018 09:59)
Дійсно, завдання вчителя нової української школи – створення випускника нової формації, людини-новатора, громадянина-патріота своєї країни, який свідомо обирає шлях для свого розвитку та
самореалізації.
#4
Пахолівецька М.В., ЦМСПС(Monday, 22 January 2018 07:43)
Що я виділила для себе у статті? Те, що «для успішної реалізації профільного навчання адміністрація закладу спрямовує свою діяльність на забезпечення наступності в навчанні дошкільної, початкової,
середньої і старшої школи, що педагогічний колектив НВО ЛШДНЗ «Вікторія-П» працює над оволодінням учнями базовими навичками і фундаментальними процесами, удосконаленням напрямків роботи щодо
підвищення рівня знань, умінням самостійно здобувати знання і застосовувати їх на практиці, розвитком кожного учня як творчої особистості, здатної до практичної діяльності в певній галузі,
підготовкою до вибору професії і подальшої освіти; над вихованням і розвитком в учнів інтересу до знань». Це дійсно так. Учні підтверджують свої знання призовими місцями в олімпіадах та конкурсах
різних рівнів, успіхами ЗНО.
Дякую, Світлано Вікторівно, за актуальну, змістовну статтю.
#5
Маржан А.В.(Monday, 22 January 2018 14:21)
Дякую, Світлано Вікторівно, за цікаву і змістовну статтю. Дійсно, саме від правильного вибору професії залежить успіх людини в житті, її самореалізація. Оскільки профільне навчання надає можливість
кожному учневі реалізувати особистісний потенціал.
#6
Л.Данильченко, учитель української мови. НВО "Вікторія-П"(Tuesday, 23 January 2018 09:57)
Розуміння самої системи допрофільнго навчання дає вчителю можливіть творчо розвиватись. Саме від нього часто залежить вибір дітьми майбутнього фаху. А для цього він має бути сучасним, творчим,
кваліфікаційним спеціалістом, щоб зуміти правильно мотивувати учнів. Вмотивований учень - це шлях до самопізнання, а отже, до самореалізації.
#7
Н.Тиндюк -вчитель англійської мови.(Tuesday, 23 January 2018 12:06)
Дуже актуальна стаття на сьогодення,тому як відомо ,що більшість батьків шукають саме навчання в закладах, де чітко викладають вчителі профільне навчання .,але головне -результативно!Мета
дійсно-"Профільна школа дає можливість кожному учневі реалізувати особистісний потенціал і резерви. Але для реалізації профільної освіти школа повинна мати відповідну навчально-матеріальну базу."
#8
Вдовиченко Т. В., НВО СЗНЗ 1 ступеня "Гармонія"-гімназія імені Т. Шевченка-ЦПВ "Контакт"(Tuesday, 23 January 2018 13:14)
Дякую Вам, Світлано Вікторівно, за змістовну, цікаву статтю. Дійсно профілізація є основою успішної соціалізації особистості, тому що спрямована на гуманізацію освіти, задоволення освітніх потреб,
поширення індивідуалізації та диференціації в навчанні, упровадження інформаційних технологій і педагогічних інновацій, здійснення неперервної професійної освіти. Бажаю Вам творчих успіхів!
Дякуємо за цінний і цікавий матеріал. Стаття є дуже корисною і змістовною, написана на високому професійному рівні.
#11
Дорогань І.А., НВО №16(Thursday, 25 January 2018 08:03)
Дякую автору статті за можливість познайомитись з досвідом організації профільного навчання у Вашому навчальному закладі. Повністю погоджуються з тезою про те, що роль учителя профільного предмета є
вирішальною, оскільки вчитель суттєво впливає на вибір учнем майбутньої професії. Бажаю творчих успіхів.
#12
Нікітіна Інна, учитель історії НВО "Вікторія - П"(Thursday, 25 January 2018 13:23)
Дякую за змістовний і цікавий матеріал. В статті розкрито ефективність допрофільного навчання. Матеріал статті заслуговує на увагу.
#13
Краснюк О.Є. НВО №25(Saturday, 27 January 2018 12:13)
Дуже цікаво та інформативно! Дякую за корисний матеріал!
#14
Пахомова С.В., НВО ЛШДНЗ "Вікторія-П"(Wednesday, 31 January 2018 07:24)
Дякую всім колегам за увагу до моєї статті та позитивні відгуки.
Всім бажаю успіхів у нашій творчій праці, з повагою, Світлана Пахомова.
Write a comment
Оксана Крамаренко, методист ЦМСПС (Thursday, 18 January 2018 11:35)
Актуальним завданням сьогодення в галузі освіти є підготовка людини, здатної творити і сприймати зміни, нововведення, налаштованої на набуття ціннісно значущих компетенцій, необхідних їй спочатку для самовизначення у виборі профілю навчання, а потім і професійного самовизначення. Стаття спрямована на висвітлення головних напрямків впровадження профільного навчання в освітній процес, чітко виділені сучасні підходи до формування ключових життєвих компетенцій, розкрито науково-методичне забезпечення здійснення профілізації закладу загальної середньої освіти. Дякую автору за змістовний та актуальний матеріал представлений у роботі.
Зінзура Г.М., НВО №8 (Saturday, 20 January 2018 07:14)
Сучасний етап розвитку шкільної освіти України характеризується значним рівнем її реформування. Одним із найважливіших напрямків проведення цих реформ є організація профільного навчання в старшій школі.
Дійсно, для учнів старших класів одним із пріоритетних завдань є вибір майбутньої професії. Запровадження профільного навчання в школі, безперечно, допоможе учням вирішити дане завдання та сприятиме більш повній реалізації їх особистісного потенціалу у майбутній професійній діяльності.
Важко не погодитись з автором, що професійну діяльність сучасного педагога неможливо уявити без постійного самовдосконалення та здійснення науково-методичного пошуку.
Дякую Вам за змістовний та цікавий матеріал статті. Бажаю Вам подальших творчих успіхів.
Левшун А.М., НВО №25 (Saturday, 20 January 2018 09:59)
Дійсно, завдання вчителя нової української школи – створення випускника нової формації, людини-новатора, громадянина-патріота своєї країни, який свідомо обирає шлях для свого розвитку та самореалізації.
Пахолівецька М.В., ЦМСПС (Monday, 22 January 2018 07:43)
Що я виділила для себе у статті? Те, що «для успішної реалізації профільного навчання адміністрація закладу спрямовує свою діяльність на забезпечення наступності в навчанні дошкільної, початкової, середньої і старшої школи, що педагогічний колектив НВО ЛШДНЗ «Вікторія-П» працює над оволодінням учнями базовими навичками і фундаментальними процесами, удосконаленням напрямків роботи щодо підвищення рівня знань, умінням самостійно здобувати знання і застосовувати їх на практиці, розвитком кожного учня як творчої особистості, здатної до практичної діяльності в певній галузі, підготовкою до вибору професії і подальшої освіти; над вихованням і розвитком в учнів інтересу до знань». Це дійсно так. Учні підтверджують свої знання призовими місцями в олімпіадах та конкурсах різних рівнів, успіхами ЗНО.
Дякую, Світлано Вікторівно, за актуальну, змістовну статтю.
Маржан А.В. (Monday, 22 January 2018 14:21)
Дякую, Світлано Вікторівно, за цікаву і змістовну статтю. Дійсно, саме від правильного вибору професії залежить успіх людини в житті, її самореалізація. Оскільки профільне навчання надає можливість кожному учневі реалізувати особистісний потенціал.
Л.Данильченко, учитель української мови. НВО "Вікторія-П" (Tuesday, 23 January 2018 09:57)
Розуміння самої системи допрофільнго навчання дає вчителю можливіть творчо розвиватись. Саме від нього часто залежить вибір дітьми майбутнього фаху. А для цього він має бути сучасним, творчим, кваліфікаційним спеціалістом, щоб зуміти правильно мотивувати учнів. Вмотивований учень - це шлях до самопізнання, а отже, до самореалізації.
Н.Тиндюк -вчитель англійської мови. (Tuesday, 23 January 2018 12:06)
Дуже актуальна стаття на сьогодення,тому як відомо ,що більшість батьків шукають саме навчання в закладах, де чітко викладають вчителі профільне навчання .,але головне -результативно!Мета дійсно-"Профільна школа дає можливість кожному учневі реалізувати особистісний потенціал і резерви. Але для реалізації профільної освіти школа повинна мати відповідну навчально-матеріальну базу."
Вдовиченко Т. В., НВО СЗНЗ 1 ступеня "Гармонія"-гімназія імені Т. Шевченка-ЦПВ "Контакт" (Tuesday, 23 January 2018 13:14)
Дякую Вам, Світлано Вікторівно, за змістовну, цікаву статтю. Дійсно профілізація є основою успішної соціалізації особистості, тому що спрямована на гуманізацію освіти, задоволення освітніх потреб, поширення індивідуалізації та диференціації в навчанні, упровадження інформаційних технологій і педагогічних інновацій, здійснення неперервної професійної освіти. Бажаю Вам творчих успіхів!
Гаєвський М.В. (Wednesday, 24 January 2018 04:22)
Дякую за цікаву та актуальну інформацію
Хворостовська Інна Петрівна, НВО ЛШДНЗ "Вікторія -П" (Wednesday, 24 January 2018 08:11)
Дякуємо за цінний і цікавий матеріал. Стаття є дуже корисною і змістовною, написана на високому професійному рівні.
Дорогань І.А., НВО №16 (Thursday, 25 January 2018 08:03)
Дякую автору статті за можливість познайомитись з досвідом організації профільного навчання у Вашому навчальному закладі. Повністю погоджуються з тезою про те, що роль учителя профільного предмета є вирішальною, оскільки вчитель суттєво впливає на вибір учнем майбутньої професії. Бажаю творчих успіхів.
Нікітіна Інна, учитель історії НВО "Вікторія - П" (Thursday, 25 January 2018 13:23)
Дякую за змістовний і цікавий матеріал. В статті розкрито ефективність допрофільного навчання. Матеріал статті заслуговує на увагу.
Краснюк О.Є. НВО №25 (Saturday, 27 January 2018 12:13)
Дуже цікаво та інформативно! Дякую за корисний матеріал!
Пахомова С.В., НВО ЛШДНЗ "Вікторія-П" (Wednesday, 31 January 2018 07:24)
Дякую всім колегам за увагу до моєї статті та позитивні відгуки.
Всім бажаю успіхів у нашій творчій праці, з повагою, Світлана Пахомова.