Write a comment

Comments: 13
  • #1

    Одайнікова Вікторія, вчитель української мови та літератури (Friday, 19 January 2018 02:15)

    Дякую авторові статті за корисну та змістовну інформацію щодо організації профільного та допрофільного навчання. Тема актуальна, тому цікава.

  • #2

    Світлана Табальчук, заступник директора НВО №31 (Monday, 22 January 2018 07:44)

    Автор статті докладно проаналізувала методичний супровід організації допрофільного і профільного навчання, завдяки якому в закладах освіти створені такі умови, які сприяють формуванню професійний якостей учнів в основній і старшій школі, які забезпечують формування нового покоління, здатного розбудовувати сучасне громадянське суспільство , стимулюють власне прагнення кожної дитини до самореалізації і самовдосконалення. Подані матеріали заслуговують на увагу, дякую! Успіхів у подальшій роботі!

  • #3

    Світлана Живіцька, заступник директора ЦМСПС (Tuesday, 23 January 2018 06:29)

    Дякую автору за змістовну та актуальну статтю. Дійсно, інтеграція України в європейський простір викликала необхідність переглянути підходи до навчання школярів на засадах компетентнісно – орієнтованого підходу, бачення випускника школи як успішної людини, здатної в майбутньому вчитися впродовж життя. Автор детально зупинилась на питаннях організації методичного супроводу допрофільного та профільного навчання в освітньому закладі та поділилась досвідом використання форм та методів навчання, які стимулюють учнів до активної діяльності.

  • #4

    Романовська Н.І., методист ЦМСПС (Tuesday, 23 January 2018 07:17)

    Високий рівень навчальних досягнень учнів Вашої школи, перемоги на конкурсах та олімпіадах міського та обласного рівнів свідчать, що методичний супровід допрофільної та профільної освіти послідовний та якісний. Дякую за співпрацю та бажаю успіхів!

  • #5

    С.Пустовойт, НВО "Вікторія-П" (Tuesday, 23 January 2018 08:47)

    Дякую за цікаву статтю! Профільне навчання дасть можливість дитині для професійного самовизначення, а це особливо важливо в контексті роботи нашого навчального закладу

  • #6

    Л.Данильченко, учитель української мови. НВО " Вікторія-П" (Tuesday, 23 January 2018 09:46)

    Дякую авторові за статтю. Тема допрофільного навчання гостро актульна. Ми, вчителі, маємо допогти учням визначитись із професійними уподобаннями, виявивши їхні уміння якомога раніше. Наше завдання стимулювати дітей до розвитку цих умінь.

  • #7

    Косянкова Яніна (Tuesday, 23 January 2018 13:55)

    Стаття має свою актуальність та практичне значення. Дякую за цікаву статтю!Бажаю в подальшій роботі творчих успіхів та натхнення!

  • #8

    Руда Світлана (Tuesday, 23 January 2018 15:30)

    Погоджуюсь з автором статті, що допрофільне навчання є важливою складовою у визначенні профілю в старшій школі. Представлені цікаві і дієві методи допрофільного навчання.

  • #9

    Гаєвський М.В. (Wednesday, 24 January 2018 04:22)

    Дякую за цікаву та актуальну інформацію

  • #10

    Хворостовська Інна Петрівна, НВО ЛШДНЗ "Вікторія -П" (Wednesday, 24 January 2018 08:15)

    Тема статті актуальна! Дякую за цікаву, сучасну та змістовну статтю!

  • #11

    Величко Н.Ф. (Wednesday, 24 January 2018 11:49)

    Дякую за змістовну статтю! Дуже корисна і цікава інформація!

  • #12

    З повагою Анна Собко, вчитель-логопед (Wednesday, 24 January 2018 12:49)

    Доступно, змістовно , цікаво і виважено висвітлено тему. Мудрості, терпіння,взаєморозуміння в досягненні позитивних результатів. Вперед до нових досягнень і перемог.

  • #13

    нікітіна інна,учитель історії НВО "Вікторія-П" (Thursday, 25 January 2018 12:29)

    Дякую Тетяні Іллівні за цікаву,сучасну і змістовну статтю. В статті докладно і змістовно проаналізовано методичний супровід організації допрофільного і профільного навчання. Матеріал статті заслуговує на увагу.