Write a comment

Comments: 15
  • #1

    Коротенко Н.В., НВО "Мрія" (Tuesday, 16 January 2018 13:34)

    Тетяно Володимирівно, погоджуюсь з тим, що МИ наставляємо учнів на правильний шлях, вчимо уникати проблем. Школярі повинні вміти об'єктивно оцінювати свої здібності до навчання за різними профілями, здійснювати вибір профілю. Учителі Вашого закладу не стоять на місці. Вони перебувають у постійному пошуку ідей, нових форм роботи, адже ведуть за собою наших учнів — майбутнє держави. .
    Стаття заслуговує на увагу, дякую та бажаю творчому керівнику подальших успіхів.

  • #2

    Павлова Тетяна,ЗШ №29 (Friday, 19 January 2018)

    У статті дуже добре висвітлено питання забезпечення наступності в роботі початкової та середньої ланки в реалізації допрофільного навчання. Погоджуюся з Вами, що педагоги початкової та основної школи зобов’язані прикласти максимум зусиль, щоб попередити педагогічні причини дезадаптації учнів.

  • #3

    Ірина Марченко, ЗОШ № 4 (Saturday, 20 January 2018)

    Тема, яку у своїй статті розкривала Тетяна Володимирівна, дуже актуальна, аджеперехід учнів з початкового в середню ланку школи - одна з педагогічно найбільш складних проблем, а період адаптації в 5-му класі - один з найважчих періодів шкільного навчання. Спасибі за те, що Ви не тільки детально проаналізули причини виникнення проблеми, ланки, що випадають під час переходу з початкової до основної школи, а й описали ефективні прийоми та методи, які дозволяють ці проблеми уникнути або успішно вирішити на початкових етапах. Дякуємо, будем використовувати Ваш досвід у своїй роботі.

  • #4

    Левшун А.М., НВО №25 (Saturday, 20 January 2018 09:52)

    Погоджуюсь з Тетяною Володимирівною, що початкова школа покликана забезпечити компетентнісну готовність до переходу в основну школу: фізичну; інтелектуальну; розумовий розвиток; розвиток мовлення; психологічну готовність.

  • #5

    Жиленко Н.А., Турлюн О.В., ЗОШ І ст. №37 (Monday, 22 January 2018 06:09)

    Дякуємо Тетяні Володимирівні за цікаву та змістовну статтю, у якій розкрито розв'язання проблеми наступності і перспективності початкової та середньої освіти, що допомагає налагодженню тісної співпраці педагогічних колективів навчальних закладів. Без такої співпраці перехід дітей з початкової школи до п'ятого класу середньої школи був би болісним, адже діти звикли до певного розпорядку дня, до вчителів початкової школи і їм потрібен час, щоб адаптуватися до нового темпу і стилю життя.
    Для забезпечення реальної перспективності та наступності у роботі закладів педагоги повинні дотримуютися певних умов: довготривала і нерозривна співпраця; системна і планова робота.

  • #6

    Пахолівецька М.В., ЦМСПС (Monday, 22 January 2018 07:16)

    Стаття заслуговує на увагу керівників закладів освіти, бо початкова школа покликана забезпечити компетентнісну готовність учнів до переходу в основну школу. Я підтримую думку автора статті, що у цей період одним із завдань є забезпечення дотримання принципу наступності при викладанні навчальних предметів та на етапі допрофільної підготовки, особливо у початковій ланці, створення умов для випробування учня в різних видах навчальної діяльності. Тетяно Володимирівно. дякую за висвітлення досвіду роботи з даного питання.

  • #7

    Гвардіонова О.В., НВО "СЗНЗ І ступ."Гармонія" - гімназія ім. Т.Шевченка (Monday, 22 January 2018 14:24)

    Дякую Тетяні Володимирівні за чесно і точно описані проблеми наступності між початковою та основною школою. Автор окреслила педагогічні причини дезадаптації , шляхи попередження їх з боку вчителів початкової ланки та подолання вчителями середньої школи. Одним з найважливіших є забезпечення дотримання принципу наступності при викладанні навчальних предметів для формування в дітей здібності робити усвідомлений вибір подальшого профілю навчання.

  • #8

    Грицай А.Г. (ЗОШ №37) (Tuesday, 23 January 2018 03:22)

    Шановна Тетяна Володимирівна, дякуємо за цікаву, сучасну та змістовну статтю! Тут розглядаються питання забезпечення наступності в роботі початкової та середньої ланки в реалізації допрофільного навчання. Це дуже корисна інформація.

  • #9

    Галущенко В. А., Говорова Н. В. ЗОШ № 37 (Tuesday, 23 January 2018 07:16)

    Стаття актуальна так, як у ній розкриті сучасні підходи щодо забезпечення наступності
    в роботі початкової та середньої ланки в реалізації допрофільного навчання. Розглянуто проблеми наступності між початковою та основною школою. Заслогує уваги те, що автор надає перевагу сучасному дійовому інформаційно – освітньому середовищу. Дякуємо за цікавий матеріал. Бажаємо успіхів у подальшій роботі.

  • #10

    Каграманян Н.В., заступник директора з НВР ЗОШ Іст. №37 (Wednesday, 24 January 2018 08:39)

    Дякую, Тетяно Володимирівно, матеріал дуже цікавий та змістовний. Дійсно використання новітніх педагогічних технологій в навчально виховному процесі одна з умов якісного забезпечення допрофільного навчання у початковій школі.
    Бажаю успіхів і творчого натхнення.

  • #11

    Денисенко С.О., вчитель ЗОШ І ст. № 37 (Wednesday, 24 January 2018 10:17)

    Стаття розкриває актуальність проблеми наступності між початковою та основною школою в реалізації допрофільного навчання. Проведено глибокий аналіз роботи вчителів початкової школи, висвітлені сучасні підходи щодо забезпечення наступності в роботі початкової та середньої ланки в реалізації допрофільного навчання. Дякую за творчу роботу!

  • #12

    Горчинська Н.П., вчитель ЗОШ І ст. №37 (Wednesday, 24 January 2018 13:24)

    Стаття - своєчасна, змістовна, розкриває проблеми наступності в роботі початкової та середньої ланки. Матеріал статті розкриває потужну навчально - виховну базу початкової школи у допрофільній підготовці молодших школярів.
    Дякую за змістовну статтю та наполегливу працю.

  • #13

    Пахолівецька М.В., ЦМСПС (Thursday, 25 January 2018 02:25)

    Підтримую думку автора статті, що відповідно до сучасних вимог загальна середня освіта має забезпечити переорієнтацію освітнього процесу зі знаннєвої парадигми на діяльнісну, створення єдиного освітнього простору. Важливо здійснювати наступність засвоєння учнем понять в їх логічному зв’язку та взаємозалежності. Початкова школа покликана забезпечити компетентнісну готовність до переходу в основну школу: фізичну; інтелектуальну; розумовий розвиток; розвиток мовлення; психологічну. Стаття цінна тим, що має практичне спрямування. Дякую, Тетяно Володимирівно, за Ваші напрацювання з даної проблеми, з якими Ви та педагоги ЗОШ№37 неодноразово ділилися на засіданнях міських семінарів - практикумів.

  • #14

    Апостолова А.С., НВО №25 (Saturday, 27 January 2018 06:39)

    Як вчитель, що викладаю у 5 класах цілком погоджуюсь з автором статті щодо того що проблема наступності між ланками системи освіти насчастіше нагадує про себе на початку навчального року 5-го класу, а в найбільш критичних випадках залишається і до другого семестру. Проте багатьох ситуацій можна уникнути, якщо заздалегідь вчителям початкової та середньої ланки співпрацювати щодо вироблення однакової системи вимог до учнів.

  • #15

    Пахомова С.В., НВО ЛШДНЗ "Вікторія-П" (Monday, 29 January 2018 07:53)

    Цікава стаття, у якій грунтовно розглядається питання забезпечення наступності в роботі початкової та середньої ланки в реалізації допрофільного навчання. Використання новітніх педагогічних технологій в освітньому процесі загальноосвітнього закладу, зокрема щодо створення та забезпечення ефективної роботи у закладі сучасного дійового інформаційно–освітнього середовищарозглядається як одна з умов якісного забезпечення допрофільного навчання.