Write a comment

Comments: 37
  • #1

    Долматова Д.Т. ,практичний психолог НВО "Мрія" (Tuesday, 16 January 2018 09:34)

    Сучасна школа, як соціально-педагогічна система, покликана забезпечити досягнення таких освітніх результатів, які б відповідали цілям розвитку особистості й сучасним вимогам суспільства. Щоб гідно жити в сучасному суспільстві, особистість повинна бути компетентною в різних сферах діяльності. Школа має допомогти учням в володінні технологіями життєтворчості створити умови для розкриття потенціалу самопізнання, самооцінки, саморегуляції та самореалізації, інтеграції в соціокультурний простір.

  • #2

    Калашнікова О.В., вчитель музичного мистецтва НВО "Мрія" (Tuesday, 16 January 2018 09:57)

    Дякую за статтю. Дійсно, в умовах інноваційного напрямку в роботі Нової української школи, курси за вибором дають можливість самоіндентифікуватись учню. В подальшому це. безумовно, надасть дитині можливість розкрити свій потенціал та знайти місце в житті.

  • #3

    Фетісова Л.Ф., НВО "Мрія" (Tuesday, 16 January 2018 12:05)

    Коли приходить час педагогічному колективу визначатись із розподілом годин варіативної складової робочого навчального плану, виникає багато запитань: який курс, який факультатив обрати? чи доцільним буде вивчення того чи іншого додаткового матеріалу? тощо. Думаю, даний матеріал зацікавить читачів досвідом використання факультативів і курсів за вибором задля реалізації профільності школи

  • #4

    Кравченко О.В., вчитель математики НВО "Мрія" (Tuesday, 16 January 2018 12:15)

    Дякую за змістовну статтю. Важливо пам’ятати, що на етапі допрофільної підготовки важливо створити умови для випробування учня в навчальній діяльності різних видів. Вона має здійснюватися на діагностичній основі і виявляти не лише професійні орієнтації учнів, а й формувати інтереси навчання .

  • #5

    Коротенко Н.В., заступник директора з НВР НВО "Мрія" (Tuesday, 16 January 2018 12:16)

    Тетяно Володимирівно, дякуємо за статтю. Завдання НВО І-ІІІ ступенів "Мрія"та інших шкіл - це розвиток якостей творчої особистості майбутнього громадянина і професіонала. Допомагати учням та батькам бути активними учасниками навчального процесу. Дякуємо.

  • #6

    Бербенець М.О., НВО "Мрія" (Tuesday, 16 January 2018 14:00)

    Допрофільне навчання учнів необхідне - це шлях до саморозвитку й самопізнання. Дана стаття є актуальною і корисною для ознайомлення. Дякую за цікавий матеріал.

  • #7

    Коваленко О.О.,НВО "Мрія" (Tuesday, 16 January 2018 15:26)

    Стаття має свою актуальність та практичне значення.Дійсно використання в навчальному процесі профільної зорієнтованості дозволяє розвивати нахили і здібності, відповідні уміння і навички, формує науковий світогляд.Дякую!

  • #8

    Блиндер О.О., НВО "Мрія" (Tuesday, 16 January 2018 23:58)

    Сьогодення ставить нові вимоги до навчання. Допрофільна освіта-важлива складова в новій українській школі.
    Навчальний заклад створює сприятливі умови для учнів , які мають можливість обирати подальший напрямок в навчанні відповідно до своїх можливостей.

  • #9

    Пугач Т.В., НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 02:37)

    У статті розкрито значення допрофільної підготовки для самовизначення учнів.
    Важливою її складовою є поглиблене вивчення предметів на факультативах, курсах за вибором та додаткові години на вивчення предметів.
    Використання профільної зорієнтованості в навчальному процесі є актуальним в сучасному навчальному процесі. Дякую за статтю.

  • #10

    Світлана Полтавська, вихователь ГПД, НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 03:45)

    Дякую за статтю! Стаття містить цікавий матеріал та повністю розкриває важливість питання. Дійсно в наш час, важлива допрофільна підготовка для самовизначення учнів. Кожен учень може обрати свій напрямок в навчанні і йти до своєї мети.

  • #11

    Пришляк О.В., НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 04:10)

    Дякую Тетяні Володимирівні за цікаву та змістовну статтю. Дійсно ,факультативні заняття у школі проводяться з метою поглиблення знань учнів з окремих курсів, розділів чи тем навчального предмета з урахуванням інтересів і бажань учнів. Це одна з ефективних форм диференційованого навчання, яка розрахована на розвиток пізнавальних інтересів, здібностей та формування професійної орієнтації учнів, оволодіння методами наукових досліджень.

  • #12

    Осіпчук О.В., НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 07:02)

    Дякую за цікаву статтю.В умовах інноваційного напрямку в роботі Нової української школи,курси за вибором дають учням краще розкрити свій потенціал та самореалізуватись, а також дає змогу кожному учню обрати свій напрямок у навчанні щоб досягнути своєї мети.

  • #13

    Горбенко В.В.,НВО" Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 11:03)

    Основна функція курсів за вибором - профорієнтаційна. В умовах профільного навчання старшокласнику треба зробити життєво важливий вибір. У той же час відомо, що дев'ятикласники мають серйозні труднощі при виборі профілю навчання у старшій школі.Саме тому головна мета допрофільної підготовки - формування в дітей здібності робити усвідомлений вибір подальшого профілю навчання. Школярі повинні вміти об'єктивно оцінювати свої здібності до навчання за різними профілями, здійснювати вибір профілю, який співпадає зі здібностями та інтересами, бути готовими докласти зусилля для отримання якісної освіти.

  • #14

    Руденко Л.В.,НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 11:06)

    Основна ідея допрофільної підготовки - створення освітнього простору, яке сприяє самовизначенню учнів середнього ланцюга школи через організацію курсів за вибором, інформаційну роботу та профільну орієнтацію.Дякуємо за цікаву статтю

  • #15

    Гуртова Д. А., вихователь ГПД НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 11:50)

    Допрофільна підготовка є складовою профільного навчання. Саме вона допомагає учневі визначитися з напрямом його подальшого навчання.

  • #16

    Бутакова Т.В., НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 12:34)

    Дякую Тетяні Володимирівні за розкрите питання. Вважаю його дуже важливим для нас, жителів України, тому що профільне навчання залучає школу до регулювання ринку праці в регіоні.

  • #17

    Леканова Т.А., НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 12:47)

    Допрофільна підготовка є важливою частиною профільного навчання. Вона допомагає учневі визначитися з напрямом його подальшого навчання.

  • #18

    Компаніченко Ю.С., НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 13:31)

    Дякую за цікаву статтю. Дійсно в наш час важлива допрофільна підготовка для самовизначення учнів.

  • #19

    Гайворонська О.Л., НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 14:07)

    Дякую, Тетяно Володимирівно, за цікаву та змістовну статтю. Погоджуюся, що допрофільна підготовка спрямована на надання допомоги учням у самовизначенні, адже допрофільна підготовка дозволяє розвивати нахили і здібності, відповідні уміння і навички, формує науковий світогляд.

  • #20

    Біла Л.П.,НВО "Мрія" (Thursday, 18 January 2018 16:43)

    Я повністю згодна, що використання в навчальному процесі профільної зорієнтованості дозволяє розвивати у дітей нахили і здібності, уміння і навички, якості творчої особистості майбутнього громадянина і професіонала, та застосовувати знання на практиці, критично мислити та творчо працювати. Дякую, Тетяно Володимирівно, за цікаву статтю.

  • #21

    Севрук Н.П., НВО№15 (Friday, 19 January 2018 04:26)

    Дякую. Стаття актуальна, цікава, змістовна. Погоджуюсь, що профільному навчанню повинна передувати добре організована допрофільна підготовка.

  • #22

    Гашпоренко Т.В., НВО "Мрія" (Friday, 19 January 2018 05:22)

    Погоджуюся з думою автора щодо допрофільної підготовки, адже саме допрофільна підготовка – це система психологічної, педагогічної, інформаційної й організаційної діяльності, яка сприяє самовизначенню учнів відносно профілів подальшого навчання і сфери професійної діяльності.

  • #23

    Романушко О.М., НВО "Мрія" (Friday, 19 January 2018 05:48)

    Дякую автору за статтю. Згодна, що допрофільна підготовка сприяє свідомому вибору професії, сприяє самовизначенню школяра. Робота повинна проводитися послідовно й систематично.

  • #24

    Ніколаєнко В.І. , НВО І-ІІІ ст. "Мрія" (Friday, 19 January 2018 08:18)

    Дякую, Тетяно Володимирівно, за глибоке і змістовне розкриття проблеми реалізації допрофільного навчання в навчальному закладі . На мою думку, саме впровадження курсів за вибором та факультативів в роботі початкової та середньої ланки найкращим чином сприяють реалізації профільного навчання в школі.

  • #25

    Кріпака С.В., НВО"Мрія" (Friday, 19 January 2018 09:20)

    Дійсно, допрофільна підготовка — це система педагогічної діяльності, спрямована на надання допомоги учням у самовизначенні. А впровадження курсів за вибором сприяють смовизначенню школяра. Дякую за матеріал. Бажаю успіхів .

  • #26

    Строганова В.В., НВО"Мрія" (Friday, 19 January 2018 18:30) (Friday, 19 January 2018 11:01)

    Дякую, Тетяно Володимирівно, за цікаву та корисну інформацію. Проблема становлення профільної освіти в Україні є актуальною в наш час. Погоджуюсь, що допрофільна підготовка надає можливість учневі в майбутньому обрати предмет до душі, сприяє самовизначенню відносно профілів подальшого навчання.

  • #27

    Латушкіна В. І., НВО "Мрія" (Friday, 19 January 2018 12:29)

    Дякую, Тетяно Володимирівно за цікаву статтю. Профільна освіта визначає професійні інтереси учнів. Це допомагає їм обрати правильний шлях та зорієнтувати його на усвідомлений та відповідальний вибір свого майбутнього. Дякую!

  • #28

    Ірина Марченко , заступник директора з НВР ЗОШ № 4 (Saturday, 20 January 2018 01:53)

    Стаття дуже актуальна, адже в сучасних умовах змін в українській освіті , запровадження принципу дитиноцентризму на перше місце виходить учень з його потребами, прагненнями. Автор детально розповіла про систему роботи, яка допомагає створити освітнє середовище, яке забезпечує розвиток та реалізацію кожної дитини та підготовує учня до осмисленого усвідомленого вибору профілю подальшого навчання.

  • #29

    Юлія Сидоренко ,НВО " Мрія" (Sunday, 21 January 2018 07:58)

    Погоджуюсь з автором, що на факультативних уроках відбувається розвиток якостей творчої особистості майбутнього громадянина . А , залучення учнів до спільного пошуку істини, виконання творчих завдань,, індивідуальний підхід до вихованців дозволить навчитися дітям застосовувати знання на практиці, критично мислити та творчо працювати.Дякую за цікаву і корисну інформацію.

  • #30

    Кондратенко О.О., НВО І-ІІІ ст. "Мрія" (Sunday, 21 January 2018 10:37)

    Дякую за цікаву статтю. Згідна з тим, що допрофільна підготовка – це система психологічної, педагогічної, інформаційної й організаційної діяльності, яка сприяє самовизначенню учнів відносно профілів подальшого навчання і сфери професійної діяльності.

  • #31

    Іванова Н.А., НВО І-ІІІ ст. "Мрія" (Sunday, 21 January 2018 11:04)

    Дякую, Тетяно Володимирівно, за глибоке і змістовне розкриття проблеми реалізації допрофільного навчання в навчальному закладі. Це одна з ефективних форм диференційованого навчання, яка розрахована на розвиток пізнавальних інтересів, здібностей та формування професійної орієнтації учнів, оволодіння методами наукових досліджень.

  • #32

    Лішенко Т.В. НВО І - ІІІ ст. "Мрія" (Sunday, 21 January 2018 12:24)

    Тетяно Володимирівно, дякую Вам за цікаву змістовну статтю! В сучаному світі допрофільна підготовка є важливою частиною освітнього процесу, а впровадження курсів за вибором допомагають учням і батькам визначитись у тому чи іншому напрямку. Бажаю подальших успіхів!

  • #33

    Воронюк О.О. НВО "Мрія" (Monday, 22 January 2018 05:06)

    Дякую за корисну статтю! Дуже цікавий та насичений матеріал, який варто використовувати у власній роботі.

  • #34

    Горячова С.В. НВО І - ІІІ ст. "Мрія" (Monday, 22 January 2018 05:17)

    Дякую, Тетяно Володимирівно, за цікавий матеріал. Погоджуюсь, що профільному навчанню повинна передувати добре організована допрофільна підготовка, яку гарантує основна школа і, як показує практика, початкова школа теж.

  • #35

    Стаценко М.М. НВО І-ІІІ ст. "Мрія" (Monday, 22 January 2018 05:28)

    Дякую, Тетяно Володимирівно, за змістовну і цікаву статтю! Не просте завдання підготувати до життя людину, здатну визначити власну роль у суспільному житті, а також задовольнити власні професійні інтереси. Тому завдання вчителя нової української школи – створення випускника нової формації, людини-новатора, громадянина-патріота своєї країни.

  • #36

    Світлана Живіцька, заступник директора ЦМСПС (Tuesday, 23 January 2018 05:51)

    Стаття має практичне значення, тому що в ній висвітлено досвід реалізації допрофільного навчання у навчально-виховному об’єднанні «Мрія». Впевнена, матеріал статті буде дуже корисним для тих, хто хоче реалізувати у закладі допрофільне навчання через використання факультативів і курсів за вибором. Дякую автору за статтю!

  • #37

    Тамара Сидоренко (Wednesday, 24 January 2018 09:38)

    Курси за вибором та факультативи є однозначно обов’язковими атрибутами допрофільної підготовки і профільного навчання. Саме вони є найважливішим засобом побудови індивідуальних навчальних програм, оскільки безпосередньо пов’язані з вибором школярами змісту навчання залежно від їх інтересів, здібностей, життєвих планів.Це дає можливість учню як оцінити своі навчальні здібності ,так і зорієнтуватися у виборі майбутньоі професіі.Стаття актуальна та цікава.