Write a comment

Comments: 6
  • #1

    Оксана Крамаренко, методист ЦМСПС (Tuesday, 16 January 2018 15:15)

    Матеріал, представлений в даній роботі є цікавим, актуальним, змістовним. Автором продемонстровано основні форми профорієнтаційної роботи вчителя-предметника, проаналізовано показники ефективності профільного навчання в школі. Представлений досвід заслуговує на увагу.

  • #2

    Левшун А.М., НВО №25 (Saturday, 20 January 2018 10:05)

    На мою думку, мета статті полягає в обґрунтуванні важливості формування глобальної компетентності учнів закладу та її місця у системі профільного навчання старшокласників.

  • #3

    Голик Олена, НВО №20 (Wednesday, 24 January 2018 08:41)

    У статті розглянуто сучасний стан профільної освіти в школі та доведено необхідність впровадження такого навчання в сучасний освітній процес. Розкрито сутність поняття «профільне навчання», визначено значимість та пріоритети цього явища у системі сьогоднішньої освіти. Зазначено основні проблеми впровадження профільності навчання у старшій школі та можливі шляхи їх усунення.

  • #4

    Дума Наталія, НВО "20 (Wednesday, 24 January 2018 09:57)

    Профільне навчання стало реальністю нашого життя разом із його особливостями й суперечностями. Дійсно, нам усім необхідно спільними зусиллями, обмінюючись практичним досвідом, думками й поглядами, через помилки й досягнення крокувати далі, упроваджуючи профільне навчання. У статті й розкривається, яким чином на практиці це питання вирішено у школі. Бажаю усім успіху на цьому довгому шляху!

  • #5

    Осаулець Л.В., НВО ЗШ №20 (Wednesday, 24 January 2018 13:10)

    Погоджуюся з думкою автора статті про те, що профільні дисципліни дають можливість вчителям-предметникам не лише викладати відповідний матеріал, але й ознайомити учнів з професіями, у яких їх предмет відіграє важливу роль. А вчитель профільної школи повинен бути спеціалістом високого рівня, відповідного профілю та спеціалізації, щоб забезпечувати варіативність та особистісну орієнтацію навчально-виховного процесу через послідовне, педагогічно доцільне проектування індивідуальних освітніх програм розвитку особистості.

  • #6

    Фадєєва Н.В., НВО № 20 (Wednesday, 24 January 2018 13:23)

    Підтримую думку Світлани Олегівни, що у зв'язку із урахуванням сучасних потреб ринку праці головною метою профільного навчання в старшій школі повинна бути підготовка старшокласників до професійної діяльності відповідно до їхнього професійного самовизначення; поглиблення знань, розвитку нахилів, формування потреби в безперервній професійній освіті шляхом диференціації, індивідуалізації навчання, професійної орієнтації школярів.