Write a comment

Comments: 19
  • #1

    Пузир Т.В., НВО "Мрія" (Tuesday, 16 January 2018 12:27)

    Дякую, Ада Миколаївна, за цікаву та змістовну статтю. Адже у вчителів сьогодні є тисяча запитань про те, як краще впроваджувати докорінні зміни української освіти з наступного навчального року. Дуже сподобались описані ротаційні моделі «Щоденні 5» і «Щоденні 3» . Буду рекомендувати обов'язково ознайомитись із матеріалом своїм колегам-вчителям початкових класів нашого закладу.

  • #2

    Оксана Крамаренко, методист ЦМСПС (Tuesday, 16 January 2018 16:39)

    Автором статті представлено досвід впровадження пілотного проекту. Детально описано нововведення, які запроваджуються в рамках проекту. Акцент зроблено на ознаки ключових компетентностей, які мають бути сформовані у молодших школярів. Запропонований досвід надзвичайно цікавий, заслуговує на особливу увагу.

  • #3

    Олена Чернецька-Кліменчук НВО №25 (Friday, 19 January 2018 07:17)

    Дякую за змістовну статтю! Дійсно, наше основне завдання тепер - це усвідомлення необхідності своєї діяльності на засадах компетентнісно – орієнтованого підходу, бачення свого випускника як успішної людини, здатної в майбутньому застосовувати набуті технології життєтворчості й самореалізації, є над чим замислитись! вперед до дій!

  • #4

    Отряжа Н. І., НВО № 25 (Saturday, 20 January 2018 15:03)

    Зміни, які відбуваються в освітньому просторі, потребують розуміння і осмислення зі сторони педагога. На мою думку ваша стаття заслуговує на особливу увагу, адже в ній представлений теоретичний аспект Концепції «Нова українська школа», а також описаний практичний досвід впровадження пілотного проекту. Дякую за змістовну і корисну інформацію

  • #5

    Зінзура Г.М., НВО №8 (Sunday, 21 January 2018 03:35)

    Характерною рисою сучасного етапу розвитку освіти України є реформування. Одним із найважливіших завдань проведення реформи освіти є впровадження допрофільного та профільного навчання в середній школі. Тому тема, яку висвітлює автор в своїй статті, безперечно, є актуальною. Дійсно, допрофільне самовизначення учнів – це шлях до саморозвитку й самопізнання школяра. Слід зазначити, що в статті автором досить повно розкрито питання розподілу навчального часу, який закладено в основу структурування змісту початкової освіти в навчальних програмах. Адже, таке поєднання змісту дозволяє реалізувати інтегративний підхід і забезпечити умови для формування у молодших школярів цілісної картини світу, що передбачено в Концепції «Нова українська школа».
    Дякую Вам за змістовний та цікавий матеріал статті. Бажаю Вам подальших професійних успіхів.

  • #6

    НВО №25, Ратушняк Т.В. (Sunday, 21 January 2018 07:28)

    Дуже актуальна та змістовна стаття. Дійсно, основне завдання держави -- це створення міцної, фахової і такої, що відповідає всім вимогам сьогодення, системи освіти. Необхідно створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, а й вміння застосовувати їх у житті, що забезпечить подальше самовдосконалення та самореалізацію. У статті розкрито зміст, ключові компетентності Концепції "Нова українська школа" та практичне застосування пілотного проекту.

  • #7

    ПРОКОПЕНКО Г, М, НВО №25 (Sunday, 21 January 2018 07:41)

    Стаття актуальна. Адже школа повинна відповідати вимогам сьогодення. Перша сходинка в самовизначенні дитини - допрофільна освіта. Нехай вона не вплине на остаточний вибір учнями своєї професії, але це шлях до саморозвитку, самопізнання, творчої самостійності.Дякую за статтю.

  • #8

    НВО № 25 Мельник М.Я. (Sunday, 21 January 2018 12:27)

    Дуже змістовна стаття. Дійсно, допрофільне самовизначення учнів- це шлях до саморозвитку, пізнання, до розвитку творчої самостійності. І перед вчителем постало завдання: дати дитині можливість визначити свої профорієнтаційні можливості. Дякую за змістовну і корисну інформацію.

  • #9

    Світлана Табальчук, заступник директора НВО №31 (Monday, 22 January 2018 06:26)

    В умовах розбудови Нової української школи одним із важливих питань є усвідомлене самовизначення кожної дитини, яке реалізується через систему допрофільного навчання. Тому дана стаття є яскравим прикладом створення такого освітнього середовища, яке забезпечує повноцінний саморозвиток та самопізнання особистості, його творчого потенціалу. Дякую за цікаву, корисну і змістовну статтю! Успіхів у роботі!

  • #10

    Т. Дадонова , ЗОШ 37 (Wednesday, 24 January 2018 10:04)

    Вважаю дуже правильним на сучасному етапі забезпечення виховання відповідальної класної спільноти у початковій школі, коли кожний відповідає за себе і за інших, на відміну від тотального контролю вчителя. Маючи свободу вибору, навчитися робити правильний вибір... Мабуть, це зараз найголовніше завдання для кожного з нас, а не лише для дітей. Дякую за цікаву, корисну і змістовну статтю! Успіхів у роботі!!!

  • #11

    Панежа Н.О., НВО №25 (Friday, 26 January 2018 13:45)

    Цікаві, а головне важливі питання розглянуто у статті щодо впровадження інтегрованого навчання в Новій українській школі. Тематичні тижні, на мою думку, дозволяють дітям заглибитись у певну тему з усіх сторін під час інтегрованого курсу "Я досліджую світ", а також української мови, математики, мистецтва, іноземної мови, які поєднуються з інтегрованим курсом за допомогою міжпредметних зв’язків. Дякую за змістовну статтю!

  • #12

    Апостолова А.С., НВО №25 (Saturday, 27 January 2018 06:28)

    Дякую за цікаву та актуальну статтю. Для мене було особливо цікавим познайомитись з ротаційними моделями «Щоденні 5» і «Щоденні 3», які вчать учнів робити вибір, працювати самостійно, розвивають витривалість і відповідальність. На мою думку особливою ціністю цих моделей є те, що вони надають вчителю додатковий вільний час на індивідуальну роботу з учнями, коли всі інші працюють самостійно, в парах чи групах.

  • #13

    Краснюк О.Є. (Saturday, 27 January 2018 12:10)

    Дуже цікаво та інформативно! Дякую за корисний матеріал!

  • #14

    Горкіна Л.В. НВО № 25 (Sunday, 28 January 2018 01:21)

    Дякую за змістовну статтю!

  • #15

    Іванова І.В. НВО № 25 (Sunday, 28 January 2018 01:24)

    Допрофільне самовизначення учнів – це шлях до саморозвитку й самопізнання школяра. Дякую за цікаву, корисну і змістовну статтю!

  • #16

    Онищенко Валентина Олександрівна (Sunday, 28 January 2018 10:07)

    Допрофільній освіті відводиться особливе місце в сучасній освіті.Адже саме в молодшому шкільному віці у дитини формуються навички самостійності, вміння презентувати свою роботу,приймати креативні рішення.В майбутньому такі діти стають конкурентноздатними , легко адаптуються в суспільстві.Дякую за статтю, цікаво висвітлені форми роботи,нестандартні підходи до навчання молодших школярів.

  • #17

    Журавльова Л.М. НВО №25 (Sunday, 28 January 2018 10:51)

    Я цілком погоджуюся з авторкою, що сучасне суспільство потребує професіоналів, чиє мислення не обмежене спеціальними знаннями, а має риси універсалізму, тому вже сьогодні треба готувати учнів до галузевого ринку праці. Дякую за цікаву і змістовну статтю.

  • #18

    Корж Т.М. НВО № 25 (Sunday, 28 January 2018 16:14)

    На мою думку, автор детально дослідила і влучно висвітлила дану тему. "Допрофільне навчання не обов’язково вплине на остаточний вибір учнями своєї професії. Однак допрофільне самовизначення учнів необхідне, бо це шлях до саморозвитку й самопізнання..." - саме в цьому переконана Ада Миколаївна. Вважаю це питання актуальним, цінним та доречним для розвитку сучасної української школи.

  • #19

    Яблонська А.В. НВО № 25 (Wednesday, 31 January 2018 15:15)

    Не можу не погодитись з автором, дійсно українська школа перебуває в стані пошуку, пошуку шляху до отримання актуальних знань відносно сьогодення і майбутнього, конкурентоспроможних в подальшому випускників та збагаченні наукового потенціалу держави.
    Тому першою сходинкою в самовизначенні дитини і постає насамперед допрофільна освіта. Саме тому спочатку для вивчення здібностей та нахилів молодших школярів вчителі повинні визначити чи є у першокласника математичні здібності, лінгвістичні здібності, здібності до природничих наук, чи здатна сама дитина до адекватної самооцінки. Показники здібностей молодших школярів дають змогу підібрати потрібні профілі, факультативи, спрямувати роботу за бажанням дітей та їхніх батьків, що в подальшому принесе плоди у саморозвитку й самопізнанні дитини, у її розвитку творчої самостійності. Учні повинні вміти дати оцінку своїм здібностям, інтересам і схильностям. Тому перед сучасними батьками стоїть завдання замислитися про реальні можливості і здібності їхніх дітей, а перед вчителем постало завдання: дати дитині можливість визначити свої особисті профорієнтаційні потреби.
    Дякую за змістовну статтю! Натхнення Вам!