Write a comment

Comments: 54
  • #1

    Оксана Крамаренко, методист ЦМСПС (Wednesday, 17 January 2018 10:26)

    Проблема профільного навчання є досить актуальною для сучасної школи. У представленій статті розкрито та обгрунтовано умови комплексного розв'язання питань реалізації профільного навчання, запропоновано систему підготовки керівників закладів загальної середньої освіти до організації профільного навчання у процесі методичної роботи. Презентовані автором нетрадиційні форми вирізняються новизною, інноваційністю, спрямуванням на максимальну активізацію практичної діяльності. Дійсно, саме організація методичної роботи з керівниками є одним із шляхів їхньої підготовки до профільної школи та готовності педагогів до переходу на профільне навчання. Дякую за цікаву і змістовну статтю.

  • #2

    Пузир Т.В., заступник директора НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 11:09)

    Дякую, Марцеліно Володимирівно, за цікаву, змістовну і корисну статтю. Дійсно, сьогодні питання профілізації закладу є чи не самим актуальним для адміністрації будь-якого закладу. А бажання зробити його найкращим і конкурентноспроможним - для будь-якого якого керівника. Дуже сподобались "секрети" успішної школи, які стануть у нагоді не лише директора шкіл, а й кожному заступнику.

  • #3

    Коваленко О. О. НВО "Мрія" (Thursday, 18 January 2018 01:47)

    Тема статті є актуальною і корисною для ознайомлення. Дякую за цікавий матеріал.

  • #4

    Наталія Дуняшенко, заступник директора з НВР гімназії № 9 (Thursday, 18 January 2018 05:03)

    Дякую Марцеліні Володимирівні за цікавий матеріал статті, зокрема за відповідь на питання: Як зробити школу успішною? («Секрети» досягнення успіху); за прогресивні положення Концепції профільного навчання у старшій школі тощо.

  • #5

    Бойко О.Ф. (ЗДВР ЗШ №2) (Thursday, 18 January 2018 06:42)

    У сучасних умовах реформування освіти пріоритетною стає проблема якісного управління загальноосвітнім начальним закладом. І це не викликає сумніву, бо існує певний взаємозв’язок між якістю управлінської діяльності керівника ЗНЗ і якістю наданих освітніх послуг його ж освітнім закладом. Сьогодні суспільство вимагає від школи конкурентоспроможного випускника сучасного життя. Освіта, у свою чергу, вимагає від керівника загальноосвітнього закладу високого рівня управлінської компетентності у керуванні сучасним освітнім закладом.
    Аналіз публікації на мою думку показує, що в умовах освітніх реформ сучасний керівник закладу освіти повинен вміти швидко змінювати та адаптовувати процес управління загальноосвітнім навчальним закладом відповідно до стрімких змін в освітньому середовищі, а конкретніше впровадження профільного навчання. Саме тому дана стаття з її "секретами" успішної школи управління є неоціненим порадником для молодих керівників та їх заступників.

  • #6

    І.В.Русул, заступник директора ШЕВ "В гостях у казки" (Thursday, 18 January 2018 11:38)

    В статті запропоновано систему підготовки керівників закладів загальної середньої освіти до організації профільного навчання у процесі методичної роботи. Досить цікаво і актуально. Стаття має велике практичне підгруття. Написана на високому професійному рівні. Головне – власне бачення автора на шляхи реалізації даної проблеми. «Секрети» досягнення успіху – це відповідь на запитання багатьох керівників навчальних закладів: "Як зробити школу успішною?" Як на мене, родзинкою є перший та другий "секрети". Матеріал статті спонукає до пошуку ідей, нових форм роботи.

  • #7

    Оксана Даценко НВО школа-ліцей № 21 (Thursday, 18 January 2018 12:47)

    Стаття є актуальною та змістовною. Адже формування в сучасному навчальному закладі такого керівника і вчителя, який є провідником нових змін в освіті та науці обов'язкове, тому що його діяльність підпорядкована впровадженню і реалізації основних завдань нової державної і регіональної системи освіти, впровадженню оновленого програмового, навчального та методичного забезпечення базових навчальних предметів відповідно до рівнів стандарту, академічного і профільного.

  • #8

    Тетяна Кондратенко, методист ЦМСПС (Friday, 19 January 2018 01:22)

    Дякую за цінний, змістовний матеріал щодо профільного навчання, одного з найбільш життєздатних освітніх реформ. Ваші рекомендації стануть у нагоді всім працівникам освіти, бо ключовою ланкою профільного навчання є матеріально-технічне і кадрове забезпечення профільних шкіл. "Секрети" досягнення успіху - шлях до творчості фахівців високого гатунку.

  • #9

    Адміністрація НВО№15 (Friday, 19 January 2018 04:46)

    Представлена ​​стаття, без сумніву, своєчасна , змістовна ,цікава. Проблема профільного навчання є досить актуальною для сучасної школи. Дякуємо за корисний матеріал.

  • #10

    Ольга Наумець, методист ЦМСПС (Friday, 19 January 2018 07:42)

    Концепція профільної піготовки старшокласників передбачає підготовку високопрофесійних педагогічних кадрів. Керівник закладу загальної середньої освіти ключова фігура в освітньо-виховному процесі. Автор однією з перших піднімає проблему методичного забезпечення керівника школи. Досвід, викладений у статті надзвичайно актуальний і корисний для методистів .Дякую за цінні поради.

  • #11

    Ірина Марченко, заступник директора з НВР ЗОШ № 4 (Saturday, 20 January 2018 01:28)

    Стаття Марцеліни Володимирівни є надзвичайно корисною і актуальною особливо на сучасному рівні реформування освіти, адже профільна спрямованість навчання — провідна ідея старшої ланки загальної середньої освіти в українському та європейському освітніх просторах. Основною функцією профільного навчання є якомога повніше задоволення й розвиток пізнавальних інтересів, нахилів і здібностей старшокласників, їхніх освітніх потреб, зумовлених дальшими життєвими планами та орієнтацією на можливу майбутню професію, продовження навчання, тому керівники закладів освіти повинні володіти високим рівнем управлінської компетентності, аналізувати виклики, які стоять перед навчальним закладом та швидко вносити корективи в його діяльність. Стаття Марцеліни Володимирівни відповідає на запитання, які секрети успішного управління слід застосовувати у діяльності керівнику навчального закладу, які форми і методи роботи можна застосовувати при огранізації роботи з вчителями з метою підвищення їх фахового рівня та якісної організації профільного навчання старшокласників. Дякую за цінний матеріал.

  • #12

    Фетісова Л.Ф., заступник директора НВО "Мрія" (Saturday, 20 January 2018 04:04)

    Цікава і актуальна стаття щодо успішної реалізації профільності у закладі. Адже профільне навчання - це один із найважливіших компонентів модернізації загальної середньої освіти. А використовуючи практичне спрямування даного матеріалу, це питання можна реалізовуввати. Для себе взяла багато корисної інформації. Дякую за статтю.

  • #13

    Зінзура Г.М., НВО №8 (Saturday, 20 January 2018 06:26)

    У даній статті досить ґрунтовно описано один із шляхів успішної профілізації освітнього закладу, а саме – підвищення рівня компетентності керівника школи.
    Дійсно, для успішної організації профільного навчання у процесі методичної роботи перш за все необхідно звертати увагу на рівень підготовки керівників закладу, який, безумовно, потребує системного підходу. Велику увагу заслуговують описані автором сучасні інноваційні форми методичної роботи, впровадження яких безперечно сприятиме підвищенню рівня компетентності керівників та заступників закладів середньої освіти.
    Дякую Вам за змістовну та цікаву статтю.

  • #14

    Левшун А.М., НВО №25 (Saturday, 20 January 2018 09:44)

    Сьогодні директор навчального закладу стає ключовою фігурою в здійсненні управлінської діяльності навчально-виховного процесу. Тому модернізація освітнього процесу вимагає зробити універсальними вимоги до професійної компетенції керівника навчального закладу.
    Підтримую думку автора статті, що необхідно реалізовувати різні підходи – системний, гуманістичний, адаптивний, стратегічний для розвитку, саморозвитку та навчання керівних педагогічних кадрів нашого міста, щоб забезпечити вибір сучасних підходів управління закладом освіти в умовах застосування інновацій.

  • #15

    Коротенко Н.В., заступник директора з НВР "НВО "Мрія" (Sunday, 21 January 2018 14:13)

    Погоджуюсь , що враховуючи європейський досвід розвитку освіти, навчальних предметів повинно бути менше, що сприятиме збереженню здоров’я учнів та розширенню більшого спектра курсів за вибором для задоволення тих пізнавальних інтересів та індивідуальних освітніх потреб учнів, що перебувають поза межами обраного ними профілю навчання. Готовність педагогів до переходу на профільне навчання пов'язана з підготовкою і підвищенням кваліфікації .
    Дякую за обгрунтоване висвітлення даного питання.

  • #16

    Анна Ільченко (Sunday, 21 January 2018 14:30)

    Повністю погоджуюся з автором, що профілізація освіти – це освітня інновація, яка потребує модернізованих управлінських функцій від керівництва школи. Питання профільного навчання, зокрема здійснення методичного супроводу профільної освіти у старшій школі активно обговорювалося на семінарах-пактикумах для директорів шкіл нового типу та заступників директорів з методичної роботи, які проходили за ініціативи ЦМСПС на базі нашого навчального закладу минулого року. І дана стаття є відповіддю на актуальне питання «Якою має бути сучасна профільна освіта?» Було дуже корисно ознайомитися з інформацією. Дякую!

  • #17

    Титаренко Л.С., "НВО "Мрія" (Sunday, 21 January 2018 14:31)

    Марцеліно Володимирівно, Ви не стоїте на місці, перебуваєте у постійному пошуку ідей, нових форм роботи, які ведуть за собою наших педагогів .Погоджуюсь, що реалізація профільного навчання можлива за умови комплексного розв’язання питань, пов’язаних із кадровим та фінансовим, навчально-методичним забезпеченням, створенням нормативно-правової бази розвитку профільного навчання, наукового та психологічного супроводу освітнього процесу.
    Стаття заслуговує на увагу, дякуємо.

  • #18

    Дехтяренко В.Д. НВО №35 (Monday, 22 January 2018 05:08)

    Профільне навчання – це освітня інновація, яка спрямована на врахування інтересів, нахилів і здібностей кожного учня у контексті їх соціального та професійного самовизначення і відповідності вимогам сучасного ринку праці. Впровадити цю інновацію можна лише шляхом підвищення кваліфікаційного рівня керівників навчальних закладів, забезпечення їх готовності до здійснення управлінської діяльності в нових умовах. Дякуємо ЦМСПС і особисто Пахолівецькій М.В. за велику роботу по розвитку професіоналізму в діяльності керівників освітніх закладів.

  • #19

    Юрій Конопат, директор НВО №35 (Monday, 22 January 2018 05:14)

    Велика дяка автору статті за висвітлення проблем сьогодення, велику творчу, наполегливу працю по наданню знань та практичних умінь, навичок керівному складу освітян міста. Ваш вклад в провадження вищеописаних новітніх ідей неоціненний, як керівник закладу відчуваю дуже потужну підтримку і чіткий алгоритм по впровадженню ідей профільності.

  • #20

    Світлана Табальчук, заступник директора з НВР НВО №31 (Monday, 22 January 2018 06:11)

    Профільне навчання-один із найважливіших компонентів модернізації загальної середньої освіти, одна з найбільш життєздатних освітніх реформ. У даній статті ґрунтовно розкривається впровадження системи підготовки керівників закладів освіти і педагогів до профілізації навчання та створення сприятливих умов для формування позитивного іміджу сучасної школи. Щиро дякую автору статті за такий актуальний і важливий матеріал, який допоможе в організації методичного супроводу підвищення кваліфікації педагогів з даного питання.

  • #21

    Ільгевичус Вікторія, заступник директора з НВР НВО №1 (Monday,22 January 2018 16:30 ) (Monday, 22 January 2018 08:21)

    Мала насолоду прочитати статтю Пахолівецької Марцеліни Володимирівни на тему: «Підвищення рівня компетентності керівника як умова успішної профілізації освітнього закладу». Даний матеріал мене зацікавив, бо стаття пов’язана з дуже актуальною темою на сьогоднішній день. Всі знають що профільне навчання формується під знаком гуманітаризації, пріоритету і свободи особистості. Профілізація освіти відкриває широкі перспективи і можливості, але разом з тим виникає багато проблем, які необхідно розв’язувати шляхом створення механізму управління профільною системою. Автор статті надихає працювати на позитивний результат, зробити школу успішною. Стаття є дуже корисною і змістовною, написана на високому професійному рівні.
    Дякую Вам за кропітку працю, цікавий матеріал та цінні поради.

  • #22

    Вишневська І.В.,НВО №31 (Monday, 22 January 2018 12:35)

    Велика подяка за нові ідеї та форми роботи, які є цікавими не тільки для керівників а й для вчителів.Цікавий, актуальний і корисний матеріал надихає на плідну працю та бажання досягти успіху. Дяккую і всього найкращого.

  • #23

    Зозуля Ю. А. (Monday, 22 January 2018 13:02)


    Забезпечення умов для якісної освіти старшокласників - потреба сьогодення, тому стаття особлива актуальна у наш час. Учні мають орієнтуватись на майбутню діяльність, яка користується попитом на ринку праці. Питання профілізації закладу є чи не самим актуальним для адміністрації будь-якого закладу

  • #24

    Маржан А.В. (Monday, 22 January 2018 14:09)

    Дякую, Марцеліно Володимирівно, за корисний і змістовний матеріал. Це дійсно актуальне питання, що висвітлено в даній статті. Осільки на сучасному етапі реформування освіти головним є саме профільне навчання. Це дає можливість рухатися в сучасному світі в пошуках нових ідей.

  • #25

    Гвардіонова О.В., НВО "СЗНЗ І ступ."Гармонія" - гімназія ім. Т.Шевченка (Monday, 22 January 2018 14:09)

    Стаття досить детально висвітила роль керівника навчального закладу в непростий час реформування освіти, необхідність вдосконалення, а то і змін, в підготовці керівних кадрів, педагогів до впровадження профілізації навчання. Адже тільки вмотивований керівник може об'єднати навколо себе педагогічний колектив, надихнути новими ідеями, спонукати педагогів до саморозвитку та самовдосконалення, навіть організовує таке навчання у зручний час. Дякую за професійний неспокій, допомогу та методичний супровід з даного питання.

  • #26

    Засінець Л.В., директор НВО школи-ліцею №21 (Tuesday, 23 January 2018 01:02)

    Реалізація профільного навчання можлива за умови комплексного розв’язання питань, пов’язаних із кадровим та фінансовим, навчально-методичним забезпеченням, створенням нормативно-правової бази розвитку профільного навчання, наукового та психологічного супроводу освітнього процесу - саме ця ідея на мою думку є підґрунтям організації профільного навчання. Саме тому стаття є надзвичайно актуальною, необхідною в умовах розбудови сучасної української школи. Дякую за інноваційні підходи та практичну спрямованість роботи.

  • #27

    Романовська Н.І. (Tuesday, 23 January 2018 01:20)

    Особливість роботи ЦМСПС - прогнозування запитів та вирішення проблем сучасної школи. . Ваш, Марцеліно Володимирівно, досвід роботи з керівниками закладів освіти з питань впровадження допрофільної та профільної освіти свідчить про професіоналізм, а результат цієї роботи - активізація практичної діяльності та намагання зробити сучасну школу успішною. Дякую за цікаві і цінні поради.

  • #28

    Світлана Живіцька, заступник директора ЦМСПС (Tuesday, 23 January 2018 01:56)

    Стаття актуальна та змістовна. Погоджуюсь з тим, що організація методичної роботи з керівниками закладів освіти є одним із шляхів їхньої підготовки до профільної школи. Саме компетентність керівника допомагає йому професійно вирішувати педагогічні завдання та здійснювати управлінську діяльність у сучасних соціально-економічних умовах. У статті визначено форми і методи роботи, які працівники центру методичної та соціально-психологічної служби управління освіти застосовують у своїй роботі для формування професійної компетентності керівників закладів. Такі методичні заходи можна використати для організації роботи у закладі щодо підвищення фахового рівня учителів. Адже профільна школа потребує компетентного керівника та учителя. Дякую за статтю!

  • #29

    Гвоздь Н.І - НВО школа-ліцей№ 21 (Tuesday, 23 January 2018 01:58)

    Хочу відзначити важливість порушених у Вашій статті проблем та лаконічність і глибоку змістовність їх викладу. Як вчителя-філолога мене зацікавив той момент, що на інструктивно-методичній нараді окремо було розглянуте питання підсумків проведення в освітніх закладах Місячника української писемності та мови. Цей вид позакласної роботи є ефективним у сенсі розвитку і соціалізації особистості учня, формування творчих здібностей, виховання компетентного мовця, національно свідомої, духовно багатої особистості. А саме це і є метою базової загальної середньої освіти.

  • #30

    Л.С. Краснова (Tuesday, 23 January 2018 03:07)

    Л.С.Краснова - директор ГНТН Дана стаття, рекомедована для директорів шкіл, заступників з навчально-виховної роботи, присвячена проблемі, яка хвилює нині багатьох учених, педагогів, управлінців, батьків та загалом громадськість країни, оскільки засади профільного навчання є необхідною умовою реалізації сучасної парадигми особистісно орієнтованої освіти. Стаття Пахолівецької Л.В.- теоретичний і практи чний доробок допомогти і наблизити школу до потреб особистості. Зібрані проблеми будуть успішно подолані і школа за якістю наданих освітніх послуг та інноваційним потенціалом займе належне місце. Це дає нам керівникам розв'язувати питання створення умов для врахування й розвитку навчально- пізнавальних і професійних інтересів, нахилів, здібностей і потреб учнів старшої школи. Дякуємо за змістовність і інноваційність.

  • #31

    Наливайченко Т.Д. ,ЗОШ №3 (Tuesday, 23 January 2018 06:20)

    В статті розкриті прогресивні положення Концепції профільного навчання в старшій школі.Автор говорить , як про позитивні , так і негативні фактори профільної освіти. Погоджуюсь, що стримуючим фактором, засобом регламентації навчання служать освітні стандарти. Цікаво було дізнатись, що европейський досвід розвитку освіти передбачає меншу кількість профільних предметів, що сприяє збереженню здоров'я учнів та задоволенню їх пізнавальних інтересів та індивідуальних освітніх потреб. Дякую Марцеліні Володимирівні за цікаву та пізнавальну статтю.

  • #32

    Фрізін Ю.В.,НВО-ЗШ №31 (Tuesday, 23 January 2018 06:35)

    Дякую, Марцеліно Володимирівно, за цікаву, змістовну і корисну статтю. Дійсно, сьогодні це питання є актуальним . Погоджуюсь з тим, що організація методичної роботи з керівниками закладів освіти є одним із шляхів їхньої підготовки до профільної школи.

  • #33

    Оксана Стрюкова, методист ЦМСПС (Tuesday, 23 January 2018 08:42)

    Автором статті детально висвітлено важливі аспекти організації роботи з допрофільної та профільної освіти у закладі. Дана робота може стати методичним інструментарієм у роботі керівника. Дякую за актуальний матеріал!

  • #34

    Вікторія Теличенко, НВО №32 (Tuesday, 23 January 2018 09:48)

    Дуже цікава, змістовна та своєчасна стаття. Автор надає слушні поради щодо здійснення вдалого керівництва у профілізації закладу освіти. "Секрети", розкриті Марцеліною Володимирівною, вказують на шлях успіху. Як об'єднати дітей навколо ідеї? За яких умов школа може стати успішною? Яким має бути директор? Відповіді на ці та багато інших питань можна отримати у представленій роботі.

  • #35

    Паталаха Людмила Анатоліївна КЗ "ЗОШ №3 імені Олени Журливої" (Tuesday, 23 January 2018 10:25)

    Наукова, аналітична та цікава стаття, яка розкриває суть даної теми.Автор чітко аналізує позитивні та негативні фактори профільної освіти. Погоджуюсь, що стримуючим фактором, засобом регламентації навчання служать освітні стандарти. Також сподобалось те, що в статті звертається увага на підготовку педагогів до переходу на профільне навчання.

  • #36

    Вдовиченко Т. В., НВО СЗНЗ 1 ступеня "Гармонія"-гімназія імені Т. Шевченка-ЦПВ "Контакт" (Tuesday, 23 January 2018 11:39)

    Шановна Марцеліна Володимирівна, дякую вам за статтю, яка є досить актуальною. Це дійсно цінний, змістовний матеріал щодо профільного навчання. Профільне навчання – це забезпечення умов для якісної освіти старшокласників у відповідності до їхніх індивідуальних нахилів, можливостей, здібностей і потреб, забезпечення професійної орієнтації учнів на майбутню діяльність, формування інтелектуального та культурного потенціалу. Стаття перегукується з вашою особистою роботою по розвитку професіоналізму в діяльності керівників освітніх закладів. Дякую Вам за кропітку працю.

  • #37

    Зубарєва О.М.вчитель початкових класів, НВК № 34 (Tuesday, 23 January 2018 12:09)

    Тема статті актуальна, особливо потрібна і для адміністрації, і для звичайного вчителя, так як на сучасному етапі треба приділяти велику увагу професійній орієнтації учнів - вчити, розкривати, направляти, допомагати... Поруч з вибором професії пріорітетним є також формування самостійності, уміння оцінювати себе на ринку праці, прагнути стати професіоналом комунікабельним та мобільним. Стаття важлива, актуальна і цікава. Марцеліно Володимирівно, дякуємо що піднімаєте такі наболілі питання .

  • #38

    Андріяшевська Г.Л., НВК № 34 (Tuesday, 23 January 2018 13:04)

    Погоджуюся з тим, профільне навчання стало реальністю нашого життя разом із його особливостями й суперечностями. Нам усім необхідно спільними зусиллями, обмінюючись практичним досвідом, думками й поглядами, через помилки й досягнення крокувати далі, упроваджуючи профільне навчання, удосконалюючи його, намагаючись зробити освіту якомога якіснішою й доступнішою для всіх дітей. Дякую за корисні поради!

  • #39

    Жосан Л.І., заступник директора з НВР НВО №32 (Tuesday, 23 January 2018 14:21)

    Цікава стаття. В ній не лише розкривається зміст таких понять як: допрофільна підготовка, профільне навчання, диференціація, а й подаються практичні рекомендації щодо їх впровадження в роботу сучасної школи. Профільне навчання сприяє формуванню таких якостей учня: самостійність, ініціативність, творчість, упевненість у своїх силах, захопленість, дослідницький стиль діяльності. Безумовно, профілізація навчання -річ потрібна й актуальна. Дякую, Марцеліно Володимирівно, бажаю подальших успіхів!

  • #40

    Шевелєва Л.А., заступник директора з НВР НВО №21 (Wednesday, 24 January 2018 00:15)

    Профільне навчання в Україні - незворотний процес, адже сенс життя кожної людини полягає у найбільш повній життєвій самореалізації, що має принести користь суспільству і самій людині. Важливим чинником іноваційного розвитку нашої держави є модернізація системи освіти у напрямі підготовки конкурентоспроможної особистості, здатної до сприйняття євро інтеграційних процесів, до функціонування у глобальних соціокультурних перетвореннях. Тому дане питання є актуальним і нашим завданням є підготовка людини, здатної творити і сприймати зміни, нововведення, налаштованої на набуття ціннісно значущих компетенцій, необхідних їй спочатку для самовизначення у виборі профілю навчання, а потім і професійного самовизначення.

  • #41

    Сємідєтна А.О., заступник директора з НВР ЗШ № 12 (Wednesday, 24 January 2018 02:40)

    Безперечно, авторська стаття яскраво демонструє практичне спрямування щодо організації методичної роботи з керівниками закладів освіти в умовах переходу на профільне навчання.

  • #42

    Драч П. М., ЗОШ І-ІІІст. № 22. (Wednesday, 24 January 2018 05:37)

    Організація методичної роботи з керівниками освітніх закладів є одним із шляхів підготовки до впровадження профільної школи. Адже реформування освіти на сучасному етапі не можливе без компетентного керівника освітнього закладу, тому актуальною проблемою є система підготовки керівників освітніх закладів у процесі методичної роботи. У статті чітко визначенні завдання керівників в здійсненні управлінської діяльності у нових умовах реформування освіти, структура та різні форми методичної роботи з керівниками різних рівнів сформованості професійної підготовки, та широко розкриті позитивні та негативні фактори профільного навчання.
    Стаття є своєчасною та змістовною, актуальним джерелом для самоосвітньої роботи в підвищенні фахового рівня керівників закладів освіти, щодо організації профільного навчання. Щиро дякую за змістовний та цікавий матеріал!

  • #43

    Н. Бабіч, методист ЦМСПС (Wednesday, 24 January 2018 06:51)

    Профільне навчання - один із найважливіших компонентів модернізації загальної середньої освіти, одна з найбільш життєздатних освітніх реформ. У цієї ідеї, мабуть, нема опонентів, адже практико - орієнтоване навчання постало на часі.
    Стаття Марцеліни Володимирівни розкриває нормативні, організаційні, управлінські та освітні аспекти готовності керівника закладу освіти до організації профільного навчання.
    Вчити по-різному – означає розробляти зміст, організаційні форми, методи і засоби навчання з метою забезпечення оптимальних умов для формування компетентності директора закладу освіти, який вже не є головним джерелом інформації, а, насамперед, організатором фахового зростання педагогічних кадрів, які здатні забезпечувати варіативність та особистісну орієнтацію освітнього процесу через послідовне, педагогічно доцільне проектування індивідуальних освітніх програм розвитку особистості; практичну орієнтацію освітнього процесу через введення інтерактивних, ефективних технологій, проектно-дослідницьких методів, поширення навчального співробітництва; остаточне профільне самовизначення старшокласників і формування здібностей та компетентностей, необхідних для продовження професійної освіти.

  • #44

    Н. Каграманян, заступник директора з НВР ЗОШ Іст. №37 (Wednesday, 24 January 2018 08:13)

    Підтримую думку автора статті. Профілізація потрібна для забезпечення індивідуальних потреб школярів, які виявляють підвищений інтерес до окремих предметів, і для професійного самовизначення, до успішної соціалізації, полегшення адаптації до самостійного життя.
    Однією з основних умов реалізації профільного навчання є підготовка педагогічних кадрів та навчання керівників шкіл. Готовність педагогів до переходу на профільне навчання пов'язана з підготовкою і підвищенням кваліфікації педагогічних кадрів для профільної школи.
    Дякую за змістовне висвітлення даного питання !!!

  • #45

    В. Галущенко, вчитель ЗОШ І ст. № 37 (Wednesday, 24 January 2018 09:36)

    Стаття актуальна, розкриває питання впровадження допрофільної та профільної освіти . Профільне навчання – це освітня інновація, яка спрямована на врахування інтересів, нахилів і здібностей кожного учня, що полегшить адаптацію до самостійного життя , вибору професії в майбутньому. Зацікавили " секрети" досягнення успіху . Дякую за актуальний матеріал і плідну роботу!

  • #46

    Т. Дадонова , директор ЗОШ І ст. № 37 (Wednesday, 24 January 2018 09:52)

    Я хотіла б подякувати Ліні Володимирівні не лише за змістовну статтю, а й за сучасні форми та змістовність самої диференційованої методичної роботи з керівниками освітніх закладів міста взагалі та щодо організації допрофільного та профільного навчання зокрема. Для нас це значима допомога. Адже:
    «Керівництво без конкретного прикладу, без вашого власного джерела творчості неможливе. Не випадкові удачі повинні визначати наш успіх, не щасливі знахідки, а копіткий пошук, аналіз залежності того, що виходить, від того, що робиш»
    В. О. Сухомлинський. " Розмова з молодим директором."

  • #47

    Н.Горчинська , вчитель ЗОШ Іст.№37 (Wednesday, 24 January 2018 12:51)

    Матеріал статті мене зацікавив, оскільки тема є актуальною на даному етапі розвитку сучасної школи. Профілізація освіти відкриває широкі можливості перед майбутніми випускниками. Які сприятимуть становленню громадянина, його добробуту, розвитку країни.
    Дякую за змістовну статтю та наполегливу працю.

  • #48

    С. Денисенко, вчитель ЗОШ І ст.№37 (Wednesday, 24 January 2018 13:08)

    Стаття є своєчасною та змістовною, розкриває управлінські та освітні аспекти готовності керівників закладу до організації профільного навчання. Вона спрямовує керівників на правильну організацію допрофільного та профільного навчання в сучасній школі.
    Дякую за допомогу у висвітленні даного питання.

  • #49

    Міщенко М.Г., директор НВО №16 (Thursday, 25 January 2018 07:31)

    Автор статті глибоко проаналізував систему підготовки керівників освітніх закладів до організації профільного навчання засобами методичної роботи, яку проводить ЦМСПС. Система роботи відзначається цілеспрямованістю, послідовністю та різноманіттям видів методичних заходів. Дякую, Марцеліно Володимирівно за практичну допомогу в організації профільного навчання.

  • #50

    Дорогань І.А., НВО №16 (Thursday, 25 January 2018 07:51)

    Дана стаття є нагальною та актуальную. Дякую автору статті за глибокий аналіз організаційних заходів, щодо впровадження профільного навчання у закладах освіти міста. Повністю погоджуюся з думкою про важливість методичного компоненту у системі підготовки вчителів та керівників до впровадження профільного навчання та становлення Нової української школи. Дякую за надану практичну допомогу.

  • #51

    Нікітчук О.В., НВО №16 (Friday, 26 January 2018 06:53)

    Щиро дякую, Марцеліно Володимирівно, за актуальний та важливий матеріал! В наш час реформування освіти необхідно змінити підходи до підготовки педагогічних та керівних кадрів з метою забезпечення вибору сучасних підходів при впровадженні профільної освіти. Бажаю творчих успіхів!

  • #52

    Пахомова С.В., НВО ЛШДНЗ "Вікторія-П" (Monday, 29 January 2018 07:48)

    Автором у статті відображено умови комплексного розв’язання питань реалізації профільного навчання з урахуванням суспільних та освітніх змін і забезпечення готовності керівників закладів освіти до здійснення управлінської діяльності в нових умовах. Розглянуто систему цілеспрямованого формування професійної компетентностіля керівників різного рівня сформованості дидактичних умінь.

  • #53

    Ануфрієв В.С., НВК ЗОШ №34 (Tuesday, 30 January 2018 07:20)

    Щиро вдячні за чудову організацію онлайн-конференції та змістовну статтю, яка відображає комплексне розв'язання шляхів реалізації профільного навчання в сучасних умовах перебудови освіти в Україні.

  • #54

    Шевчук Г.Б.,НВОЗОШ №17 (Tuesday, 21 January 2020 11:59)

    Дякую Марцеліні Володимирівні за своєчасну і цікаву статтю,в якій дуже вдало розкрита система підготовки керівників закладів освіти до організації профільного навчання у процесі методичної роботи.Змістовно і точно вказані поради,як зробити школу успішною.На мій погляд,тема статті тісно пов'язана з особистою кропіткою роботою автора статті по розвитку професіоналізму керівників освітніх закладів.Велика подяка Марцеліні Володимирівні за таку змістовну і цікаву публікацію.