Write a comment

Comments: 13
  • #1

    Оксана Крамаренко, методист ЦМСПС (Tuesday, 16 January 2018 10:42)

    В статті розглянуто поняття наступності в освіті, детально проаналізовано проблеми впровадження допрофільного навчання в початковій школі. Цікавим є те, що автор представила досвід роботи країн Європи та США в організації профільної диференціації навчання. Також автором чітко сформульовано завдання допрофільної підготовки молодших школярів. Матеріал цікавий та заслуговує на увагу.

  • #2

    Коротенко Н.В., НВО "Мрія" (Tuesday, 16 January 2018 13:08)

    Погоджуюсь з автором статті, що система профільного навчання старшої школи обов'язково повинна базуватися на результатах допрофільной підготовки в основній школі, але все це неможливе без опори на допрфільне виховання в початковій школі.Дякую.

  • #3

    Танасевич Ольга НВО №6 (Wednesday, 17 January 2018 10:45)

    Дякую, піні Ірино, за цікавий матеріал. На сьогодні ця тема є дуже актуальною, потребує глибокого вивчення та реалізації. Дійсно, наступність початкової та середньої школи є запорукою подальшого розвитку особистості. Ми не можемо відокремлювати ці два поняття. Адже саме вони формують в цілому майбутнє. Дякую за цікаву та корисну інформацію! Бажаю Вам творчого натхнення та успіхі в подальшій праці!

  • #4

    Басиста А.Л. НВО № 6 (Thursday, 18 January 2018 02:06)

    Я погоджуюся з автором статті, що дуже важливо починати підготовку до профільного навчання з початкової ланки. Адже, важливими змінами, передбаченими Державним стандартом початкової загальної освіти, є забезпечення наступності змісту дошкільної, початкової та середньої загальної освіти, а також упровадження особистісно зорієнтованого підходу в навчально-виховний процес у початкових класах. Досягти бажаної мети допоможе єдність, взаємозв'язок у діяльності педагогічного колективу та узгодженість мети, змісту, методів у роботі з дітьми з урахуванням їхніх вікових особливостей. Дійсно в нашому закладі учителі не стоять на місці. Вони перебувають у постійному пошуку ідей, нових форм роботи, адже ведуть за собою наших учнів — майбутнє держави. Дякую, пані Ірино, за цікавий матеріал.

  • #5

    Іващенко Л.А. НВО № 6 (Thursday, 18 January 2018 02:39)

    Сучасна школа вимагає змін. Необхідність навчити дітей впроваджувати знання у життя очевидна.
    Тому доведена необхідність впровадження допрофільного навчання в сучасний освітній процес починаючи з початкової школи. В рамках реформи передбачено продовжити експеримент по профільній школі. Тому вважаю розглянуту Іриною тему дуже актуальною. Велике спасибі!

  • #6

    Федорова Н.О. (Thursday, 18 January 2018 09:23)

    Дякую, Ірино, за досить змістовне висвітлення форм і методів роботи педагогів закладу у розвитку індивідуальних здібностей учнів,формуванні інтересу та позитивного ставлення до праці. Автор має чітке бачення мети своєї педагогічної діяльності та напрямки роботи, які спрямовані на реалізацію професійної самовизначеності учнів в освітньому процесі.

  • #7

    Волощенко І.І. (Thursday, 18 January 2018 16:29)

    Так, саме початкова школа забезпечує подальше становлення особистості дитини, її інтелектуальний, соціальний, фізичний розвиток, а також перехід на якісно новий ступінь розвитку шляхом створення комфортних умов для розкриття її потенціалу та подальшого безперервного розвитку. Тому питання наступності допрофільного навчання в роботі початкової та середньої ланки, яке змістовно і всебічно висвітлила в своїй статті автор, є актуальним і мене дуже зацікавило. Погоджуюсь з Іриною, що під час проведення профорієнтаційної роботи перевага має надаватися активним формам і методам, що їх необхідно поєднувати і з традиційними методами, широко використовуючи технічні засоби навчання. Дякую. Бажаю подальших успіхів.

  • #8

    Купріянова В.В., ЗОШ № 7 (Friday, 19 January 2018 11:54)

    Дякую, Ірино Вікторівно. У статті дійсно доведено необхідність впровадження допрофільного навчання і в початковій школі. І погоджуюсь з вашою думкою, що враховуючи мету допрофільної підготовки так важлива наступність в освіті. Але «не тільки підготовка до нового, а що ще більш важливе і суттєве зберігання і розвиток необхідного цілеспрямованого старого, зв'язок між новим та старим як основа поступового розвитку».
    Бажаю творчих успіхів!

  • #9

    Надія (Saturday, 20 January 2018 12:07)

    Дякую автору за глибоке дослідження актуальної проблеми! Згодна, що допрофільна підготовка учнів початкової школи є необхідною передумовою усвідомленого вибору подальшого напрямку навчання.

  • #10

    Маркова (Sunday, 21 January 2018 05:04)

    Уважаэмая колега, ваша стаья написана по всем правилам написания статьи : вы дступно объяснили актуальнось, проследили кто занимался этой проблемой, какой опыт развития этой проблемы имеют разные страны. Мне понравилось,что по вашим словам у вас сплоченные учителя начальной школы и вы все идете к единой цели. Я сейчас нахожусь не в Украине ,когда то
    работала в Кировограде. Сейчас слежу как развивается образование и очень приятно , что Кировоград,учителя этого города успешно работают. Будьте успешными!

  • #11

    Соломія (Sunday, 21 January 2018 06:27)

    Кожена будівля починається з фундаменту... Саме початкова школа є тим першим і основним для формування і побудови особистості.Той міцний бетон буде втримувати кожну цеглину покладену в майбутньому. Допрофільне навчання є актуальною темою і важливою для сучасної освіти. Тому звертаючись до таких тем ми крок за кроком поліпшуєму якість школи 21го століття.

  • #12

    Ковальчук С.В. (Sunday, 21 January 2018 09:57)

    Профільні компетентності є основою для подальшого розвитку інтересів та здібностей учнів, покликані забезпечити успіх кожної особистості. Тому допрофільне навчання повинно базуватися
    в початковій школі. Дякую за плідну роботу.

  • #13

    Шмундир І.О. НВО № 6 (Tuesday, 23 January 2018 08:46)

    Розпочинається допрофільна підготовка з початкової школи, яка розвиває творчі здібності учнів, виявляє їхні інтереси, сприяє формуванню потреби до пізнання світу і людини в ньому.
    Бажаю автору творчих успіхів!