Матеріал, представлений автором, змістовний, актуальний, цікавий. Розділяю думку, що "мета допрофільної підготовки - це створення освітнього середовища, насичене можливостями для реалізації
здібностей учнів через розвиток інтересу до того чи іншого предмету". Саме в почтковій школі у дитини формуються навички світосприйняття. І тому від того, як вчитель зуміє виявити у дитини здібності
та уподобання то тієї чи іншої галузі, спрацює на розвиток його інтелектуальних можливостей, залежить у майбутньому подальший вибір профілю навчання, а можливо, і професії. Автор детально описала
організаційні етапи реалізації допрофільної освіти в навчальному середовищі початкової школи. Робота заслуговує на увагу, дякую.
Дякую автору статті, за такий зрозумілий та професійний аналіз допрофільного навчання. Дійсно вчитель повинен орієнтуватися не лише на отримання дітьми теоретичних знань, а й прагнути до оволодіння
учнями практичних навичок.
#3
Пузік О.В. вчитель початкових класів, ЗОШ І - ІІ ступенів №34(Monday, 22 January 2018 11:10)
В сучасні часи є актуальним питання розвитку допрофільного та профільного виховання в освітніх закладах. Дуже важливо , щоб підготовча робота в цьому напрямку починалася саме з початкової школи.
Вчитель впроваджує в свою практику інноваційні технології , які сприяють формуванню у дітей комунікативних компетенцій , що сприяють успішності учнів в сучасному суспільсві. Дякую автору.
Стаття змістовна, цікава та сучасна, бо сьогодні актуальним є питання розвитку допрофільного та профільного виховання в освітніх закладах, а саме, яке місце в цьому питанні займає початкова школа.
Допрофільна підготовка забезпечує наступність між початковою, основною та старшою школою, створює передумови для життєвого і професійного самовизначення учнів. Дякую автору за висвітлення даної
проблеми.
#5
Жук О.А(Monday, 22 January 2018 11:48)
Вчителі початкової школи все більше починають будувати свою роботу на уроці групами ,парами.Мені здається, це дуже ефективно, цікаво, має добрі результати. Недарма це світова практика. Одним з
прикладів даної роботи є сингапурська методика. Вона дає можливість розвивати розум, увагу, виховує колективізм, взаємодопомогу, самостійність. Діти при вивченні матеріалу вчаться самостійно виділяти
головне, запам ятовувати матеріал краще. Велику роль в цьому надається вчителю: підготовка колосальна, затрати часу ,виготовлення матеріалу для використання на уроці. Але вся робота є початком до
допрофільного навчання (праця в колективі,робота в парі і т.д.)Честь і хвала нашим вчителям ,які шукають кращі шляхи у навчанні, випробовують нові технології. Бажаю успіхів Вам,Оксано!
#6
Вишневська І.В.,НВО №31(Monday, 22 January 2018 13:06)
Дякую за висвітлення проблеми особливості допрофільного навчання і виховання в початковій школі, розкриваюття організаційних етапів реалізації допрофільної освіти в навчальному середовищі початкової
школи та ролі вчителя в цьому процесі.
#7
Легка В.А.,ЗШ І-ІІст.№12(Tuesday, 23 January 2018 08:33)
Діти з раннього віку наслідують дорослих. Досить часто вони граються в сюжетно-рольові ігри, які мають професійно-орієнтований характер (роль лікарів, продавців, вихователів, водіїв, кухарів,
моделей, стюардес, артистів... .). Саме в результаті такого досвіду вони вчаться розрізняти види праці і порівнювати різні професії.Значущими для них професіями стають вчительська професія, професії
батьків, родичів, близьких знайомих сім'ї.Саме в початковій школі продовжується, а не починається допрофільна підготовка, тобто створення освітнього середовища, насиченого можливостями для реалізації
здібностей учнів через розвиток інтересу до того чи іншого предмету. Головне завдання вчителя початкових класів – це ознайомити зі світом професій через урочну і позаурочну системи, прищепити до
цього світу інтерес дітей. Іноді від учителя залежить майбутнє дорослої людини. Тому вважаю, що Оксана Миколаївна досить вдало розкрила тему своєї статті. Молодець.Рада за колегу..
#8
Лисиціна Г.О. вчитель НВК №34(Tuesday, 23 January 2018 11:56)
Упровадження профільного навчання потребує оновлення змісту, форм і методів роботи. В статті розглянуто особливості допрофільного навчання, детально проаналізовано проблеми впровадження допрофільного
навчання в початковій школі. Цікавим є те, що автор використовує в своїй практиці кооперативне, або спільне, навчання (Cooperative learning), що лежить в основі «сінгапурської» методики для
допрофільного навчання. Також автором чітко сформульовано завдання допрофільної підготовки молодших школярів. Матеріал цікавий та заслуговує на увагу.
Write a comment
Оксана Крамаренко, методист ЦМСПС (Monday, 22 January 2018 05:16)
Матеріал, представлений автором, змістовний, актуальний, цікавий. Розділяю думку, що "мета допрофільної підготовки - це створення освітнього середовища, насичене можливостями для реалізації здібностей учнів через розвиток інтересу до того чи іншого предмету". Саме в почтковій школі у дитини формуються навички світосприйняття. І тому від того, як вчитель зуміє виявити у дитини здібності та уподобання то тієї чи іншої галузі, спрацює на розвиток його інтелектуальних можливостей, залежить у майбутньому подальший вибір профілю навчання, а можливо, і професії. Автор детально описала організаційні етапи реалізації допрофільної освіти в навчальному середовищі початкової школи. Робота заслуговує на увагу, дякую.
Ніколенко С.В. вчитель початкових класів, ЗОШ І-ІІІ 22 (Monday, 22 January 2018 08:35)
Дякую автору статті, за такий зрозумілий та професійний аналіз допрофільного навчання. Дійсно вчитель повинен орієнтуватися не лише на отримання дітьми теоретичних знань, а й прагнути до оволодіння учнями практичних навичок.
Пузік О.В. вчитель початкових класів, ЗОШ І - ІІ ступенів №34 (Monday, 22 January 2018 11:10)
В сучасні часи є актуальним питання розвитку допрофільного та профільного виховання в освітніх закладах. Дуже важливо , щоб підготовча робота в цьому напрямку починалася саме з початкової школи. Вчитель впроваджує в свою практику інноваційні технології , які сприяють формуванню у дітей комунікативних компетенцій , що сприяють успішності учнів в сучасному суспільсві. Дякую автору.
Мерещенко Г.О. вчитель початкових класів, ЗОШ I-II ступенів №12 (Monday, 22 January 2018 11:39)
Стаття змістовна, цікава та сучасна, бо сьогодні актуальним є питання розвитку допрофільного та профільного виховання в освітніх закладах, а саме, яке місце в цьому питанні займає початкова школа. Допрофільна підготовка забезпечує наступність між початковою, основною та старшою школою, створює передумови для життєвого і професійного самовизначення учнів. Дякую автору за висвітлення даної проблеми.
Жук О.А (Monday, 22 January 2018 11:48)
Вчителі початкової школи все більше починають будувати свою роботу на уроці групами ,парами.Мені здається, це дуже ефективно, цікаво, має добрі результати. Недарма це світова практика. Одним з прикладів даної роботи є сингапурська методика. Вона дає можливість розвивати розум, увагу, виховує колективізм, взаємодопомогу, самостійність. Діти при вивченні матеріалу вчаться самостійно виділяти головне, запам ятовувати матеріал краще. Велику роль в цьому надається вчителю: підготовка колосальна, затрати часу ,виготовлення матеріалу для використання на уроці. Але вся робота є початком до допрофільного навчання (праця в колективі,робота в парі і т.д.)Честь і хвала нашим вчителям ,які шукають кращі шляхи у навчанні, випробовують нові технології. Бажаю успіхів Вам,Оксано!
Вишневська І.В.,НВО №31 (Monday, 22 January 2018 13:06)
Дякую за висвітлення проблеми особливості допрофільного навчання і виховання в початковій школі, розкриваюття організаційних етапів реалізації допрофільної освіти в навчальному середовищі початкової школи та ролі вчителя в цьому процесі.
Легка В.А.,ЗШ І-ІІст.№12 (Tuesday, 23 January 2018 08:33)
Діти з раннього віку наслідують дорослих. Досить часто вони граються в сюжетно-рольові ігри, які мають професійно-орієнтований характер (роль лікарів, продавців, вихователів, водіїв, кухарів, моделей, стюардес, артистів... .). Саме в результаті такого досвіду вони вчаться розрізняти види праці і порівнювати різні професії.Значущими для них професіями стають вчительська професія, професії батьків, родичів, близьких знайомих сім'ї.Саме в початковій школі продовжується, а не починається допрофільна підготовка, тобто створення освітнього середовища, насиченого можливостями для реалізації здібностей учнів через розвиток інтересу до того чи іншого предмету. Головне завдання вчителя початкових класів – це ознайомити зі світом професій через урочну і позаурочну системи, прищепити до цього світу інтерес дітей. Іноді від учителя залежить майбутнє дорослої людини. Тому вважаю, що Оксана Миколаївна досить вдало розкрила тему своєї статті. Молодець.Рада за колегу..
Лисиціна Г.О. вчитель НВК №34 (Tuesday, 23 January 2018 11:56)
Упровадження профільного навчання потребує оновлення змісту, форм і методів роботи. В статті розглянуто особливості допрофільного навчання, детально проаналізовано проблеми впровадження допрофільного навчання в початковій школі. Цікавим є те, що автор використовує в своїй практиці кооперативне, або спільне, навчання (Cooperative learning), що лежить в основі «сінгапурської» методики для допрофільного навчання. Також автором чітко сформульовано завдання допрофільної підготовки молодших школярів. Матеріал цікавий та заслуговує на увагу.