Write a comment

Comments: 8
  • #1

    Оксана Крамаренко, методист ЦМСПС (Monday, 22 January 2018 05:16)

    Матеріал, представлений автором, змістовний, актуальний, цікавий. Розділяю думку, що "мета допрофільної підготовки - це створення освітнього середовища, насичене можливостями для реалізації здібностей учнів через розвиток інтересу до того чи іншого предмету". Саме в почтковій школі у дитини формуються навички світосприйняття. І тому від того, як вчитель зуміє виявити у дитини здібності та уподобання то тієї чи іншої галузі, спрацює на розвиток його інтелектуальних можливостей, залежить у майбутньому подальший вибір профілю навчання, а можливо, і професії. Автор детально описала організаційні етапи реалізації допрофільної освіти в навчальному середовищі початкової школи. Робота заслуговує на увагу, дякую.

  • #2

    Ніколенко С.В. вчитель початкових класів, ЗОШ І-ІІІ 22 (Monday, 22 January 2018 08:35)

    Дякую автору статті, за такий зрозумілий та професійний аналіз допрофільного навчання. Дійсно вчитель повинен орієнтуватися не лише на отримання дітьми теоретичних знань, а й прагнути до оволодіння учнями практичних навичок.

  • #3

    Пузік О.В. вчитель початкових класів, ЗОШ І - ІІ ступенів №34 (Monday, 22 January 2018 11:10)

    В сучасні часи є актуальним питання розвитку допрофільного та профільного виховання в освітніх закладах. Дуже важливо , щоб підготовча робота в цьому напрямку починалася саме з початкової школи. Вчитель впроваджує в свою практику інноваційні технології , які сприяють формуванню у дітей комунікативних компетенцій , що сприяють успішності учнів в сучасному суспільсві. Дякую автору.

  • #4

    Мерещенко Г.О. вчитель початкових класів, ЗОШ I-II ступенів №12 (Monday, 22 January 2018 11:39)

    Стаття змістовна, цікава та сучасна, бо сьогодні актуальним є питання розвитку допрофільного та профільного виховання в освітніх закладах, а саме, яке місце в цьому питанні займає початкова школа. Допрофільна підготовка забезпечує наступність між початковою, основною та старшою школою, створює передумови для життєвого і професійного самовизначення учнів. Дякую автору за висвітлення даної проблеми.

  • #5

    Жук О.А (Monday, 22 January 2018 11:48)

    Вчителі початкової школи все більше починають будувати свою роботу на уроці групами ,парами.Мені здається, це дуже ефективно, цікаво, має добрі результати. Недарма це світова практика. Одним з прикладів даної роботи є сингапурська методика. Вона дає можливість розвивати розум, увагу, виховує колективізм, взаємодопомогу, самостійність. Діти при вивченні матеріалу вчаться самостійно виділяти головне, запам ятовувати матеріал краще. Велику роль в цьому надається вчителю: підготовка колосальна, затрати часу ,виготовлення матеріалу для використання на уроці. Але вся робота є початком до допрофільного навчання (праця в колективі,робота в парі і т.д.)Честь і хвала нашим вчителям ,які шукають кращі шляхи у навчанні, випробовують нові технології. Бажаю успіхів Вам,Оксано!

  • #6

    Вишневська І.В.,НВО №31 (Monday, 22 January 2018 13:06)

    Дякую за висвітлення проблеми особливості допрофільного навчання і виховання в початковій школі, розкриваюття організаційних етапів реалізації допрофільної освіти в навчальному середовищі початкової школи та ролі вчителя в цьому процесі.

  • #7

    Легка В.А.,ЗШ І-ІІст.№12 (Tuesday, 23 January 2018 08:33)

    Діти з раннього віку наслідують дорослих. Досить часто вони граються в сюжетно-рольові ігри, які мають професійно-орієнтований характер (роль лікарів, продавців, вихователів, водіїв, кухарів, моделей, стюардес, артистів... .). Саме в результаті такого досвіду вони вчаться розрізняти види праці і порівнювати різні професії.Значущими для них професіями стають вчительська професія, професії батьків, родичів, близьких знайомих сім'ї.Саме в початковій школі продовжується, а не починається допрофільна підготовка, тобто створення освітнього середовища, насиченого можливостями для реалізації здібностей учнів через розвиток інтересу до того чи іншого предмету. Головне завдання вчителя початкових класів – це ознайомити зі світом професій через урочну і позаурочну системи, прищепити до цього світу інтерес дітей. Іноді від учителя залежить майбутнє дорослої людини. Тому вважаю, що Оксана Миколаївна досить вдало розкрила тему своєї статті. Молодець.Рада за колегу..

  • #8

    Лисиціна Г.О. вчитель НВК №34 (Tuesday, 23 January 2018 11:56)

    Упровадження профільного навчання потребує оновлення змісту, форм і методів роботи. В статті розглянуто особливості допрофільного навчання, детально проаналізовано проблеми впровадження допрофільного навчання в початковій школі. Цікавим є те, що автор використовує в своїй практиці кооперативне, або спільне, навчання (Cooperative learning), що лежить в основі «сінгапурської» методики для допрофільного навчання. Також автором чітко сформульовано завдання допрофільної підготовки молодших школярів. Матеріал цікавий та заслуговує на увагу.