Write a comment

Comments: 13
  • #1

    Левицька В.А., вчитель початкових класів, школа - ліцей №21 (Thursday, 18 January 2018 05:59)

    Забезпечення перспективності та наступності, на що акцентувала в своїй статті колега, створює загальний сприятливий фон для фізичного, інтелектуального та емоційного розвитку дітей у початковій та середній школі, сприяло збереженню та укріпленню їх фізичного та психічного здоров'я. А це найважливіше завдання освіти та її основний результат.

  • #2

    Вакуленко В.М. (Thursday, 18 January 2018 06:07)

    У статті Іващенко А.Д. порушена проблема перспективності та наступності між середньою та початковою ланками освіти, що набуває особливої значущості сьогодні.Проблема потребує комплексного подолання дезадаптації школярів в умовах переходу початкової ланки до середньої. На деяких із них вчитель акцентувала увагу у своїй статті.

  • #3

    Штефан А.В., вчитель початкових класів , школа - ліцей №21 (Thursday, 18 January 2018 06:15)

    Вчитель Іващенко А.Д., працюючи над проблемою наступності, як провідної умови безперервності процесу навчання, розкрила єдність всіх етапів навчання в межах цілісної освіти, відзначила подальші напрямки вдосконалення наступності.

  • #4

    Каліч Наталія (Thursday, 18 January 2018 06:16)

    В статті розкрито наступність в роботі початкової та середньої ланки в реалізації допрофільного навчання. Мета роботи— виявити та розвинути інтелектуальні здібності дітей, підготувати учнів до навчання в основній школі.Алла Дмитрівна реалізує принцип систематичності й послідовності, який спирається на наукові положення.

  • #5

    Оксана Даценко НВО школа-ліцей № 21 (Thursday, 18 January 2018 13:19)

    Особливої актуальності набуває в сучасній школі проблема перспективності та наступності між початковою та середньою ланками освіти. Початкова школа має забезпечувати подальший розвиток особистості дитини: інтелектуальний, соціальний, фізичний, а також шляхи створення комфортних умов для розкриття її потенціалу і здібностей.

  • #6

    Оксана Крамаренко, методист ЦМСПС (Saturday, 20 January 2018 06:31)

    Наступність в роботі початкової та середньої ланки - проблема, яка була актуальною в усі часи. Особливого значення вона набирає на сучасному етапі реформ, нововведень та швидких змін. Цінність даної статті полягає в тому, що автор описала свій в власний досвід роботи в напрямку створення навчальне середовище, в якому теорія і практика засвоюється одночасно. Представлені технології працюють на розвиток інтересу до вивчення предметів, спонукають думати, розуміти суть, вчать учнів висловлювати свою особисту думку. Робота заслуговує на увагу, дякую автору.

  • #7

    Гвоздь Ніна Іванівна, НВО школа-ліцей № 21 (Monday, 22 January 2018 06:59)

    Позитивним моментом у викладенні суті проблеми вважаю те, що колега вичерпно розкрила питання різного тлумачення принципу наступності у навчанні як дидактичного принципу, навела приклади трактування цього питання різними вченими-дидактами. Актуально, що наведені власні конкретні приклади, як активізувати мислительську діяльність вихованців, щоб досягти належного результату в навчанні.

  • #8

    Забудько В.І., НВО школа-ліцей №21 (Monday, 22 January 2018 12:21)

    Було цікаво ознайомитись із Вашим власним баченням проблеми наступності в роботі початкової та середньої ланки щодо реалізації допрофільної освіти. На Ваших уроках навчальний процес відбувається за умов активної взаємодії всіх учнів. Таке співробітництво розвиває комунікативні вміння й навички, вчить працювати в команді, прислухатися до думки кожного, радитись, вболівати за виконання колективного завдання. Це забезпечує подальше становлення дитини як особистості.

  • #9

    Л. Засінець, директор НВО №21 (Tuesday, 23 January 2018 03:08)

    Повністю згодна з автором статті, що використання інтерактивних технологій - це спосіб відтворення атмосфери, котра найліпшим чином сприяє співпраці, порозумінню та доброзичливості, дає змогу реалізувати особистісно орієнтоване навчання.
    Головна сутність інтерактивного навчання полягає в тому, що учень та учитель у цьому процесі - рівноправні суб`єкти, між якими відбувається постійна активна взаємодія, співнавчання, взаємонавчання, а педагог при цьому виступає у ролі організатора, лідера групи.
    Бажаю Аллі Дмитрівні творчих успіхів.

  • #10

    Ковальчук С.Б., НВО школа-ліцей №21 (Tuesday, 23 January 2018 10:46)

    Перехід учнів з початкової у середню ланку школи - один із найважчих періодів шкільного навчання. Тому вимагає, як зазначила автор, поєднання нових форм організації і способів діяльності зі старими. Згодна з автором статті, що використання нетрадиційних методів викладання спонукає всіх учнів до активної взаємодії. Саме вміння взаємодіяти, працювати в команді, допомагати один одному допоможе учням подолати дезадаптацію у майбутньому, а також буде сприяти процесу реалізації допрофільного навчання в цілому.

  • #11

    Наталія Семенова, НВО школа-інтернат, ліцей "Сокіл" (Tuesday, 23 January 2018 13:25)

    Автор статті доступно та цікаво розкрила актуальну тему. Погоджуюсь про практичність в сучасному освітньому процесі використання нетрадиційних методів навчання, але імпонує й акцент на важливості використання традиційних. Адже саме у поєднанні і досягається необхідний ефект. Колега наводить ряд практичних прийомів, якими можна і потрібно поповнити свої "педагогічні скриньки" вчителям не лише молодших класів.

  • #12

    Сергій Козлов, НВО шола-ліцей №21 (Tuesday, 23 January 2018 13:58)

    Тема, яку автор опрацював, насправді актуальна. Принцип наступності забезпечує подальше становлення особистості дитини, її інтелектуальний, соціальний, фізичний розвиток. Для того щоб молода людина вийшла на якісно новий ступінь розвитку і розкрила свій потенціал, вчителю необхідно дуже грамотно підходити до поєднання нових форм організації і способів діяльності, які в роботі вісвітлює автор. Загалом гарна стаття, дякую!

  • #13

    Копієвська Ірина, школа-ліцей № 21 (Wednesday, 24 January 2018 11:06)

    Дякуємо Аллі Дмитрівні за статтю. Дійсно допрофільна підготовка учнів забезпечує наступність між початковою та середньою школою, закладає основи для успішного профільного навчання учнів.Тому першочергове завдання вчителя початкової школи: виявити та розвинути інтелектуальні й творчі здібності дітей, сприяти розвитку їх самостійності, підготувати учнів до навчання в основній школі. Бажаю успіхів і творчого натхнення.