Левицька В.А., вчитель початкових класів, школа - ліцей №21(Thursday, 18 January 2018 05:59)
Забезпечення перспективності та наступності, на що акцентувала в своїй статті колега, створює загальний сприятливий фон для фізичного, інтелектуального та емоційного розвитку дітей у початковій та
середній школі, сприяло збереженню та укріпленню їх фізичного та психічного здоров'я. А це найважливіше завдання освіти та її основний результат.
#2
Вакуленко В.М.(Thursday, 18 January 2018 06:07)
У статті Іващенко А.Д. порушена проблема перспективності та наступності між середньою та початковою ланками освіти, що набуває особливої значущості сьогодні.Проблема потребує комплексного подолання
дезадаптації школярів в умовах переходу початкової ланки до середньої. На деяких із них вчитель акцентувала увагу у своїй статті.
#3
Штефан А.В., вчитель початкових класів , школа - ліцей №21(Thursday, 18 January 2018 06:15)
Вчитель Іващенко А.Д., працюючи над проблемою наступності, як провідної умови безперервності процесу навчання, розкрила єдність всіх етапів навчання в межах цілісної освіти, відзначила подальші
напрямки вдосконалення наступності.
#4
Каліч Наталія(Thursday, 18 January 2018 06:16)
В статті розкрито наступність в роботі початкової та середньої ланки в реалізації допрофільного навчання. Мета роботи— виявити та розвинути інтелектуальні здібності дітей, підготувати учнів до
навчання в основній школі.Алла Дмитрівна реалізує принцип систематичності й послідовності, який спирається на наукові положення.
Особливої актуальності набуває в сучасній школі проблема перспективності та наступності між початковою та середньою ланками освіти. Початкова школа має забезпечувати подальший розвиток особистості
дитини: інтелектуальний, соціальний, фізичний, а також шляхи створення комфортних умов для розкриття її потенціалу і здібностей.
Наступність в роботі початкової та середньої ланки - проблема, яка була актуальною в усі часи. Особливого значення вона набирає на сучасному етапі реформ, нововведень та швидких змін. Цінність даної
статті полягає в тому, що автор описала свій в власний досвід роботи в напрямку створення навчальне середовище, в якому теорія і практика засвоюється одночасно. Представлені технології працюють на
розвиток інтересу до вивчення предметів, спонукають думати, розуміти суть, вчать учнів висловлювати свою особисту думку. Робота заслуговує на увагу, дякую автору.
Позитивним моментом у викладенні суті проблеми вважаю те, що колега вичерпно розкрила питання різного тлумачення принципу наступності у навчанні як дидактичного принципу, навела приклади трактування
цього питання різними вченими-дидактами. Актуально, що наведені власні конкретні приклади, як активізувати мислительську діяльність вихованців, щоб досягти належного результату в навчанні.
#8
Забудько В.І., НВО школа-ліцей №21(Monday, 22 January 2018 12:21)
Було цікаво ознайомитись із Вашим власним баченням проблеми наступності в роботі початкової та середньої ланки щодо реалізації допрофільної освіти. На Ваших уроках навчальний процес відбувається за
умов активної взаємодії всіх учнів. Таке співробітництво розвиває комунікативні вміння й навички, вчить працювати в команді, прислухатися до думки кожного, радитись, вболівати за виконання
колективного завдання. Це забезпечує подальше становлення дитини як особистості.
#9
Л. Засінець, директор НВО №21(Tuesday, 23 January 2018 03:08)
Повністю згодна з автором статті, що використання інтерактивних технологій - це спосіб відтворення атмосфери, котра найліпшим чином сприяє співпраці, порозумінню та доброзичливості, дає змогу
реалізувати особистісно орієнтоване навчання.
Головна сутність інтерактивного навчання полягає в тому, що учень та учитель у цьому процесі - рівноправні суб`єкти, між якими відбувається постійна активна взаємодія, співнавчання, взаємонавчання, а
педагог при цьому виступає у ролі організатора, лідера групи.
Бажаю Аллі Дмитрівні творчих успіхів.
#10
Ковальчук С.Б., НВО школа-ліцей №21(Tuesday, 23 January 2018 10:46)
Перехід учнів з початкової у середню ланку школи - один із найважчих періодів шкільного навчання. Тому вимагає, як зазначила автор, поєднання нових форм організації і способів діяльності зі старими.
Згодна з автором статті, що використання нетрадиційних методів викладання спонукає всіх учнів до активної взаємодії. Саме вміння взаємодіяти, працювати в команді, допомагати один одному допоможе
учням подолати дезадаптацію у майбутньому, а також буде сприяти процесу реалізації допрофільного навчання в цілому.
#11
Наталія Семенова, НВО школа-інтернат, ліцей "Сокіл"(Tuesday, 23 January 2018 13:25)
Автор статті доступно та цікаво розкрила актуальну тему. Погоджуюсь про практичність в сучасному освітньому процесі використання нетрадиційних методів навчання, але імпонує й акцент на важливості
використання традиційних. Адже саме у поєднанні і досягається необхідний ефект. Колега наводить ряд практичних прийомів, якими можна і потрібно поповнити свої "педагогічні скриньки" вчителям не лише
молодших класів.
#12
Сергій Козлов, НВО шола-ліцей №21(Tuesday, 23 January 2018 13:58)
Тема, яку автор опрацював, насправді актуальна. Принцип наступності забезпечує подальше становлення особистості дитини, її інтелектуальний, соціальний, фізичний розвиток. Для того щоб молода людина
вийшла на якісно новий ступінь розвитку і розкрила свій потенціал, вчителю необхідно дуже грамотно підходити до поєднання нових форм організації і способів діяльності, які в роботі вісвітлює автор.
Загалом гарна стаття, дякую!
#13
Копієвська Ірина, школа-ліцей № 21(Wednesday, 24 January 2018 11:06)
Дякуємо Аллі Дмитрівні за статтю. Дійсно допрофільна підготовка учнів забезпечує наступність між початковою та середньою школою, закладає основи для успішного профільного навчання учнів.Тому
першочергове завдання вчителя початкової школи: виявити та розвинути інтелектуальні й творчі здібності дітей, сприяти розвитку їх самостійності, підготувати учнів до навчання в основній школі. Бажаю
успіхів і творчого натхнення.
Write a comment
Левицька В.А., вчитель початкових класів, школа - ліцей №21 (Thursday, 18 January 2018 05:59)
Забезпечення перспективності та наступності, на що акцентувала в своїй статті колега, створює загальний сприятливий фон для фізичного, інтелектуального та емоційного розвитку дітей у початковій та середній школі, сприяло збереженню та укріпленню їх фізичного та психічного здоров'я. А це найважливіше завдання освіти та її основний результат.
Вакуленко В.М. (Thursday, 18 January 2018 06:07)
У статті Іващенко А.Д. порушена проблема перспективності та наступності між середньою та початковою ланками освіти, що набуває особливої значущості сьогодні.Проблема потребує комплексного подолання дезадаптації школярів в умовах переходу початкової ланки до середньої. На деяких із них вчитель акцентувала увагу у своїй статті.
Штефан А.В., вчитель початкових класів , школа - ліцей №21 (Thursday, 18 January 2018 06:15)
Вчитель Іващенко А.Д., працюючи над проблемою наступності, як провідної умови безперервності процесу навчання, розкрила єдність всіх етапів навчання в межах цілісної освіти, відзначила подальші напрямки вдосконалення наступності.
Каліч Наталія (Thursday, 18 January 2018 06:16)
В статті розкрито наступність в роботі початкової та середньої ланки в реалізації допрофільного навчання. Мета роботи— виявити та розвинути інтелектуальні здібності дітей, підготувати учнів до навчання в основній школі.Алла Дмитрівна реалізує принцип систематичності й послідовності, який спирається на наукові положення.
Оксана Даценко НВО школа-ліцей № 21 (Thursday, 18 January 2018 13:19)
Особливої актуальності набуває в сучасній школі проблема перспективності та наступності між початковою та середньою ланками освіти. Початкова школа має забезпечувати подальший розвиток особистості дитини: інтелектуальний, соціальний, фізичний, а також шляхи створення комфортних умов для розкриття її потенціалу і здібностей.
Оксана Крамаренко, методист ЦМСПС (Saturday, 20 January 2018 06:31)
Наступність в роботі початкової та середньої ланки - проблема, яка була актуальною в усі часи. Особливого значення вона набирає на сучасному етапі реформ, нововведень та швидких змін. Цінність даної статті полягає в тому, що автор описала свій в власний досвід роботи в напрямку створення навчальне середовище, в якому теорія і практика засвоюється одночасно. Представлені технології працюють на розвиток інтересу до вивчення предметів, спонукають думати, розуміти суть, вчать учнів висловлювати свою особисту думку. Робота заслуговує на увагу, дякую автору.
Гвоздь Ніна Іванівна, НВО школа-ліцей № 21 (Monday, 22 January 2018 06:59)
Позитивним моментом у викладенні суті проблеми вважаю те, що колега вичерпно розкрила питання різного тлумачення принципу наступності у навчанні як дидактичного принципу, навела приклади трактування цього питання різними вченими-дидактами. Актуально, що наведені власні конкретні приклади, як активізувати мислительську діяльність вихованців, щоб досягти належного результату в навчанні.
Забудько В.І., НВО школа-ліцей №21 (Monday, 22 January 2018 12:21)
Було цікаво ознайомитись із Вашим власним баченням проблеми наступності в роботі початкової та середньої ланки щодо реалізації допрофільної освіти. На Ваших уроках навчальний процес відбувається за умов активної взаємодії всіх учнів. Таке співробітництво розвиває комунікативні вміння й навички, вчить працювати в команді, прислухатися до думки кожного, радитись, вболівати за виконання колективного завдання. Це забезпечує подальше становлення дитини як особистості.
Л. Засінець, директор НВО №21 (Tuesday, 23 January 2018 03:08)
Повністю згодна з автором статті, що використання інтерактивних технологій - це спосіб відтворення атмосфери, котра найліпшим чином сприяє співпраці, порозумінню та доброзичливості, дає змогу реалізувати особистісно орієнтоване навчання.
Головна сутність інтерактивного навчання полягає в тому, що учень та учитель у цьому процесі - рівноправні суб`єкти, між якими відбувається постійна активна взаємодія, співнавчання, взаємонавчання, а педагог при цьому виступає у ролі організатора, лідера групи.
Бажаю Аллі Дмитрівні творчих успіхів.
Ковальчук С.Б., НВО школа-ліцей №21 (Tuesday, 23 January 2018 10:46)
Перехід учнів з початкової у середню ланку школи - один із найважчих періодів шкільного навчання. Тому вимагає, як зазначила автор, поєднання нових форм організації і способів діяльності зі старими. Згодна з автором статті, що використання нетрадиційних методів викладання спонукає всіх учнів до активної взаємодії. Саме вміння взаємодіяти, працювати в команді, допомагати один одному допоможе учням подолати дезадаптацію у майбутньому, а також буде сприяти процесу реалізації допрофільного навчання в цілому.
Наталія Семенова, НВО школа-інтернат, ліцей "Сокіл" (Tuesday, 23 January 2018 13:25)
Автор статті доступно та цікаво розкрила актуальну тему. Погоджуюсь про практичність в сучасному освітньому процесі використання нетрадиційних методів навчання, але імпонує й акцент на важливості використання традиційних. Адже саме у поєднанні і досягається необхідний ефект. Колега наводить ряд практичних прийомів, якими можна і потрібно поповнити свої "педагогічні скриньки" вчителям не лише молодших класів.
Сергій Козлов, НВО шола-ліцей №21 (Tuesday, 23 January 2018 13:58)
Тема, яку автор опрацював, насправді актуальна. Принцип наступності забезпечує подальше становлення особистості дитини, її інтелектуальний, соціальний, фізичний розвиток. Для того щоб молода людина вийшла на якісно новий ступінь розвитку і розкрила свій потенціал, вчителю необхідно дуже грамотно підходити до поєднання нових форм організації і способів діяльності, які в роботі вісвітлює автор. Загалом гарна стаття, дякую!
Копієвська Ірина, школа-ліцей № 21 (Wednesday, 24 January 2018 11:06)
Дякуємо Аллі Дмитрівні за статтю. Дійсно допрофільна підготовка учнів забезпечує наступність між початковою та середньою школою, закладає основи для успішного профільного навчання учнів.Тому першочергове завдання вчителя початкової школи: виявити та розвинути інтелектуальні й творчі здібності дітей, сприяти розвитку їх самостійності, підготувати учнів до навчання в основній школі. Бажаю успіхів і творчого натхнення.