Write a comment

Comments: 28
  • #1

    Коротенко Н.В., НВО "Мрія" (Tuesday, 16 January 2018 11:22)

    Ольго, я погоджуюсь, що школярі повинні вміти об'єктивно оцінювати свої здібності до навчання за різними профілями, здійснювати вибір профілю, який співпадає зі здібностями та інтересами. Наше завдання донести зрозуміло цю інформацію до учнів. Школярі повинні бути готовими докласти зусилля для отримання якісної освіти.

  • #2

    Пузир Т.В., НВО "Мрія" (Tuesday, 16 January 2018 11:44)

    Дійсно, використання нестандартних методів роботи з перших днів навчання дитини в школі є актуальним соціальним замовленням української держави щодо сучасної молоді. Такий педагог, який їх використовує в своїй роботі (як в допрофільній так і в профільній освіті), виховує компетентну особистість інформаційного суспільства.

  • #3

    Оксана Крамаренко, методист ЦМСПС (Tuesday, 16 January 2018 16:14)

    Стаття має надзвичайно велике практичне значення. Запропоновані інтерактивні вправи є цікавим та спонукають до моделювання життєвих ситуацій, спільне розв'язання проблем. Ви врахували вікові особливості при роботі зі школярами, а це позитивно впливає на становлення особистості. Дякую за цікавий матеріал.

  • #4

    Чуйко В.А.,НВО №6(Tuesday, 16 January 2018 ) (Tuesday, 16 January 2018 16:21)

    Я погоджуюся з Вами,пані Ольго.
    Впровадження інтерактивних методів навчання на уроках в початковій школі поглиблює знання учнів з теми, учні краще засвоюють поняття, розвиваються навички працювати в колективі. Інтерактивне навчання розвиває пам'ять, увагу, уяву, логічне мислення, зв'язне мовлення, вміння відстоювати свою думку. Учні зацікавлені, активні та вмотивовані до навчання через що урок стає набагато продуктивнішим. Через це ,на мою думку,є необхідним опанування майбутніми вчителями знаннями про інтерактивні технології, методику їх використання у навчальній роботі, формування позиції щодо необхідності використання інтерактивних технологій. Дякую.

  • #5

    Пугач Т.В НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 02:54)

    Наступність в роботі початкової та середньої ланки в реалізації допрофільного навчання є важливою складовою сучасної освіти .Використання запропонованих інтерактивних вправ має дуже велике практичне значення у навчальній роботі.В нашій школі створено всі умови для рівного доступу здобуття загальної профільної та початкової допрофесійної підготовки.Дякую за статтю

  • #6

    Пришляк О.В., НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 04:40)

    Дякую за цікаву інформацію щодо можливостей урізноманітнення форм навчання за допомогою інтерактивних методів.

  • #7

    Осіпчук О.В., НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 06:35)

    Погоджуюсь з тим , що школярі повинні бути готовими докладати зусилля для отримання якісної освіти.Також погоджуюсь, що використання інтерактивних методів навчання на уроках поглиблює знання учнів з теми, краще розвивається логічне мислення, пам'ять,увага,уява, урок стає більш цікавим і продуктивнішим.Дякую за цікаву інформацію.

  • #8

    Кравченко О.В., НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018)

    Щиро вдячна за цікаву статтю. Матеріал цікавий та актуальний. Завдання школи показати дитині світ професій, дати правильний напрямок, допомогти відкрити та розвинути свої здібності. Стаття висвітлює проблеми та можливості допрофільної підготовки учнів .
    Бажаю успіхів та творчого наснаги!!!

  • #9

    Бербенець М.О., НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 08:56)

    Запропонований досвід надзвичайно цікавий, заслуговує на особливу увагу. Погоджуюсь,що допрофільне навчання - це один із найважливіших компонентів модернізації загальної середньої освіти , від чого в подальшому буде залежати успішність людини в соціумі. Тому дана стаття є актуальною і корисною для ознайомлення. Дякую за цікавий матеріал.

  • #10

    Горб Г.В., НВО " Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 09:31)

    Дякую за цікаву статтю. Матеріал дуже цікавий.

  • #11

    Танасевич Ольга, НВО №6 (Wednesday, 17 January 2018 09:33)

    Дякую за цікаву інформацію. Дійсно, на сьогоднішній день, допрофільне навчаннь націлює нас на майбутнє. Адже саме з початкової школи в дитини розвиваються її особисті здібності, шліфуються і значною мірою впилають на її подальше майбутнє. Особисто для мене, ця стаття є актуальною і цікавою. Дякую за вашу творчість. Успіхів Вам та наснаги!

  • #12

    Гуртова Д. А., вихователь ГПД НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 11:44)

    Інтерактивні методи у поєднанні з класичними методами навчання утворюють ідеальну основу для вивчення матеріалу в початковій школі. Різноманітність методів інтерактивного навчання дозволяє вчителю доцільно підібрати методи саме для конкретної теми, а також вибрати методи відповідно до рівня знань учнів класу.

  • #13

    Коваленко Наталія, гімназія ім.Т.Шевченка (Wednesday, 17 January 2018 12:34)

    Дякую авторові статті , Ользі Коваленко, за цікавий матеріал. Розкрито актуальну тему,яка потребує глибокого вивчення . Наступність початкової та середньої школи є запорукою подальшого розвитку особистості. Ці два поняттявони формують майбутнє. Бажаю успіхі в подальшій праці!

  • #14

    Горбенко В.В.,НВО" Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 12:40)

    Національна доктрина розвитку освіти ставить перед учителем завдання створити умови для максимального самовизначення, самовираження і розвитку особистості. А отже, необхідність
    впровадження профільного навчання у старшій школі і забезпечення оптимальних умов для
    навчання старшокласників відповідно до їхнього професійного самовизначення, є
    незаперечним фактом . Дякуємо за статтю

  • #15

    Стаценко М.М., НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 12:44)

    Дана стаття є цікавою та актуальною в сучасній школі. Погоджуюсь з тим , що математика допомагає у засвоєнні матеріалу з інших навчальних предметів, сприяє формуванню системного мислення, формує науково-теоретичне мислення учнів. Висвітлено цікаві інтерактивні вправи, які слід застосовувати на уроках. Дякую за корисний матеріал.

  • #16

    Бутакова Т.В., НВО " Мрія" (Wednesday, 17 January 2018)

    На сучасному уроці доцільно використовувати різноманітні форми і методи організаційної роботи учнів, що дозволяють розкрити зміст їх суб'єктивного досвіду із запропонованої теми. Дякую, Ольго, за розкрите питання. Актуально і корисно для мене.

  • #17

    Решетняк І.В.,НВО N 32 (Wednesday, 17 January 2018 12:49)

    Допрофільне навчання є основною складовою модернізації освіти.Дана стаття охоплює завдання та основні напрями вирішення допрофільної підготовки учнів.Автор залюбки поділилася практичними методами,які сама застосовує на уроках враховуючи вікові особливості учнів.Дякую за цікаву інформацію!

  • #18

    Гриценко І.М., НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 13:26)

    Дякую за цікаву і корисну інформацію. Проблема допрофільного навчання в наш час займає важливе місце у навчанні і вихованні підростаючого покоління.

  • #19

    Бучковська Катерина, НВО " Мрія". (Wednesday, 17 January 2018 14:39)

    Дякую за цікаву статтю. Наступність початкової та середньої школи та допрофільне навчання є дуже актуальною проблемою сучасноїї школи. Автор статті гарно описала завдання та методи вирішення проблеми. Вживання інтерактивних методів у навчанні є просто необхідним для сучасних дітей. Дякую.

  • #20

    Гайворонська О.Л., НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 14:45)

    Дякую, Ольго Олександрівно, за змістовну статтю. Матеріал, представлений в данній роботі, є цікавим та актуальним. Представлений досвід заслуговує на увагу. Бажаю творчих успіхів!

  • #21

    Вдовиченко Т. В., НВО СЗНЗ 1 ст. "Гармонія"-гімназія імені Т. Шевченка-ЦПВ "Контакт" (Wednesday, 17 January 2018 23:34)

    Дякую Вам, Ольго Олександрівна, за змістовну, цікаву статтю. Дійсно профілізація є основою успішної соціалізації особистості, тому що спрямована на гуманізацію освіти, задоволення освітніх потреб, поширення індивідуалізації та диференціації в навчанні, упровадження інформаційних технологій і педагогічних інновацій, здійснення неперервної професійної освіти. Бажаю Вам творчих успіхів!

  • #22

    Біла Л.П.,НВО "Мрія" (Thursday, 18 January 2018 17:21)

    Дякую за цікаву статтю і погоджуюсь, що необхідна наступність в роботі початкової та середньої ланки в реалізації допрофільного навчання. Треба проводити ранню профорієнтаційну роботу на уроках при вивченні предметів інваріантної складової навчального плану, в позакласній і позашкільній роботі в початковій школі, застосовувати інтерактивні методи навчання які розвивають мислення школярів, спонукають до висловлення своєї думки.

  • #23

    Строганова В.В., НВО"Мрія" (Friday, 19 January 2018 18:30) (Friday, 19 January 2018 11:20)

    Стаття є актуальною і корисною для ознайомлення. Дякую за цікавий матеріал.
    Допрофільне навчання є актуальною проблемою Нової школи. Дякую за гарні приклади, завдання та методи вирішення проблеми. Бажаю подальших успіхів.

  • #24

    Іванова Н.А., НВО І-ІІІ ст. "Мрія" (Sunday, 21 January 2018 11:21)

    Дякую за цікаву інформацію. Дійсно, на сьогоднішній день, допрофільне навчання націлює нас на майбутнє. Бажаю подальших успіхів.

  • #25

    Воронюк О.О. НВО "Мрія" (Monday, 22 January 2018 05:03)

    Дякую за корисну статтю! Дуже цікавий та насичений матеріал, який варто використовувати у власній роботі.

  • #26

    Горячова С.В. НВО І - ІІІ ст. "Мрія" (Monday, 22 January 2018 05:14)

    Дякую, Ользі Олександрівні, за цікавий матеріал. Розкрито актуальну тему,яка потребує глибокого вивчення . Бажаю успіхів у роботі!

  • #27

    Мала Алла Серг11вна ЗОШ № 22 (Monday, 22 January 2018 08:32)

    Дякую автору за досл1дження 1 ц1кавий матер1ал.Ця проблема дуже актуальна .Буду використовувати у сво11й робот1.

  • #28

    Тамара Сидоренко (Wednesday, 24 January 2018 09:19)

    Повністю згодна з автором, що інтерактивне навчання ефективно сприяє формуванню навичок і вмінь, виробленню цінностей, створенню атмосфери співробітництва, взаємодії. Під час інтерактивного навчання учні вчаться бути демократичними, спілкуватися з іншими людьми, критично мислити, приймати продумані рішення, виховується почуття толерантності. Це і є запорукою успіху у майбутньому дорослому житті.А профорієнтаційна робота,починаючи з молодшоі школи,дає можливість учню впевнено визначитися з профілем.Дякую автору за іі кропітку роботу.