Write a comment

Comments: 37
  • #1

    Долматова Д.Т., НВО"Мрія" (Tuesday, 16 January 2018 09:26)

    Наступність у роботі школи , передбачає використання всіх форм наступності: вивчення програм, складних ланок, взаємний обмін досвідом, подальший пошук оптимальних шляхів удосконалення педагогічної роботи, формування у дітей інтересу до занять, навчальної діяльності

  • #2

    Кріпака С.В., НВО"Мрія" (Tuesday, 16 January 2018 09:34)

    Погоджуюся з вами, наталіє Вікторівно, що лише у тісній співпраці з вчителями початкової школи та грунтовній підготовці до роботи з класами можна досягнути хороших результатів роботи.
    Дякую за статтю, цікавий матеріал.

  • #3

    Калашнікова О.В., НВО "Мрія" (Tuesday, 16 January 2018 10:25)

    Дякую, Наталіє Вікторівно, за грунтовну і цікаву статю. Як вчителю естетичного напрямку, дуже сподобалась ідея з "візуалізацією" задач. Маю надію, що дітям цікавіше буде розв"язувати такі яскраві задачі.

  • #4

    Пузир Т.В., НВО "Мрія" (Tuesday, 16 January 2018 11:57)

    Із цікавістю також читала про можливості, які надає платформа Вчи.ua. Сучасні діти з великим задоволенням сприймають таку інформацію, що надає великі можливості для вчителя. Дякую!

  • #5

    Оксана Крамаренко, методист ЦМСПС (Tuesday, 16 January 2018 12:51)

    Тема наступності завжди була актуальною в початковій школі. Автором детально описані етапи організації наступності у вивченні математики між початковою та середньою ланками в реалізації допрофільного навчання. Дякую автору за цікавий матеріал, який заслуговує на увагу.

  • #6

    Кравченко О.В., НВО "Мрія" (Tuesday, 16 January 2018 12:56)

    Дякую за змістовну статтю. Дійсно, перехід учнів з початкової в середню ланку школи - одна з педагогічно найбільш складних проблем, а період адаптації в 5-му класі - один з найважчих періодів шкільного навчання. Дуже важливо в цей період посилити бажання учнів навчатись.

  • #7

    Горб Г.В., НВО " Мрія" (Tuesday, 16 January 2018 13:06)

    Дякую, Наталіє Вікторівно, за цікаву статтю.

  • #8

    Бербенець М.О., НВО "Мрія" (Tuesday, 16 January 2018 14:04)

    У наш час постійних змін, бурхливого розвитку новітніх технологій особливого значення набуває здатність особистості навчатися впродовж всього життя. Стаття має свою актуальність та практичне значення. Дякую за цікаву статтю! Бажаю в подальшій роботі творчих успіхів !!!

  • #9

    Коваленко О.О.,НВО "Мрія" (Tuesday, 16 January 2018 15:37)

    Тема статті є актуальною на сучасному етапі розвитку освіти. Першою сходинкою для вибору майбутньої професії є допрофільна освіта, яка починається саме з початкової ланки.Використання освітньої платформи Vchy.com.ua цікавий підхід для розв"язання задач.Дякую за цікаву і змістовну статтю.

  • #10

    Світлана Полтавська, вихователь ГПД, школа "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 03:37)

    Погоджуюсь з тим, що учні повинні володіти обчислювальним навичками, а не лише знати табличні результати.

  • #11

    Пришляк О.В., НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 04:28)

    Упродовж усього життя нам (і дорослим, і дітям) доводиться адаптуватись до різних ситуацій. Переступаючи поріг школи, дитина також увесь час адаптується: до дітей, до вчителів, до уроків, до нового режиму дня. Одним зі складних адаптаційних періодів є навчання у 5-му класі.

  • #12

    Горб Г.В., НВО " Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 10:19)

    Автор статті змістовно розкриває основні напрями наступності в роботі з допрофільної підготовки учнів початкової та середньої ланки: про навчальну діяльність на уроках . Дає практичні поради, які сприятимуть створенню якісного освітнього простору для молодших школярів. Бажаю натхнення та успіхів!

  • #13

    Гончарова С.Л. (Wednesday, 17 January 2018 10:52)

    Підтримую думку Наталіі Вікторівни стосовно щасливого майбутнього дитини, а це стане можливим, якщо кожен учень свідомо обере свій шлях розвитку та професію за покликанням. Школа покликана в цьому домомогти. Дякую за змістовну статтю.

  • #14

    Горбенко В.В.,НВО" Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 11:39)

    Навчання математики в початковій школі є фундаментом для продовження учнями математичної освіти. Основа основ у курсі математики початкових класів – прості задачі. Найголовніше – навчити дітей мислити. Процес навчання необхідно будувати на осмисленні та усвідомленні знань, на на оптимальному поєднанні репродуктивного та творчого підходів до формування предметних умінь. Дякуємо за цікаву та змістовну статтю

  • #15

    Гуртова Д. А., вихователь ГПД НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 11:42)

    Погоджуюсь з тим, що діти повинні володіти математичною термінологією, математичним мовленням, логічним мисленням, володіти обчислювальними навичками тощо. Вчителі початкової та середньої ланок освіти повинні частіше зустрічатися та обговорювати рівень досягнень п'ятикласників та радитися щодо питань, які виникають під час роботи з ними.

  • #16

    Руденко Л.В.,НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 11:44)

    Серед навчальних предметів математика займає особливе місце як наука, що допомагає у засвоєнні матеріалу з інших навчальних предметів, оскільки сприяє формуванню системного мислення. Також вона має важливе значення під час формування науково-теоретичного мислення учнів.Упровадження профільного навчання потребує оновлення змісту, форм і методів роботи. У закладі підготовка дітей до вибору профілю починається з 1-го класу і є наскрізною — від розвивального навчання — через поглиблене вивчення математики в школі II ст. — до математичного профілю в школі III ст.Дякуємо за цікаву статтю.

  • #17

    Леканова Т.А., НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 12:33)

    Дякую за змістовну статтю. Наступність є однією з обов’язкових умов здійснення неперервності здобуття знань, яка певною мірою має забезпечити єдність, взаємозв’язок та узгодженість мети, змісту, методів, форм навчання й виховання з урахуванням вікових особливостей дітей на суміжних щаблях освіти.

  • #18

    Бутакова Т.В., НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 13:00)

    Я вважаю, що успішній адаптації дітей до життя в суспільстві сприятимуть - цілеспрямована координація дій учителів, їхній професіоналізм і досвідченість. Це питання дуже актуальне. Дякую, Наталія Вікторівна, за корисний досвід.

  • #19

    Компаніченко Ю.С., НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 13:11)

    Наталіє Вікторівно, дякую за чудовий матеріал, головна задача початкової школи – навчити дітей вчитися, тобто продуктивно працювати з інформацією.

  • #20

    Стаценко М.М. НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 13:22)

    Цікава стаття і дійсно потребує уваги вчителів початкової ланки. Погоджуюсь з тим, що найголовнішим завданням у навчанні математики є формування логічного мислення, яке є головним при розв’язуванні текстових задач. Основна робота для розвитку логічного мислення повинна здійснюватися одночасно із роботою над задачею. Адже в будь-якій задачі закладені великі можливості для розвитку логічного мислення. Наталіє Вікторівно, дякую, за корисну статтю.

  • #21

    Гриценко І.М., НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 13:37)

    Дякую за цікаву статтю. Наталія Вікторівна показала в цьому матеріалі, як сходинка за сходинкою можна навчити дитину оволодіти обчислювальними навичками, навчитись розвязувати різноманітні задачі. Вірно сказано, що дитина , завдяки отриманим знанням і навичкам, зможе реалізувати себе, як особистість, в майбутньому житті.

  • #22

    Гайворонська О.Л., НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 14:54)

    Надзвичайно цікава стаття! Погоджуюся, що саме наступність є однією з обов’язкових умов здійснення неперервності здобуття знань, яка має забезпечити єдність, взаємозв’язок та узгодженість мети, змісту, методів, форм навчання й виховання з урахуванням вікових особливостей дітей на суміжних щаблях освіти. Дякую, Наталіє Вікторовно, за змістовну та корисну інформацію. Творчих вам успіхів!

  • #23

    Біла Л.П.,НВО "Мрія" (Thursday, 18 January 2018 17:47)

    Дякую за цікаву статтю та практичні поради, які сприяють створенню якісного освітнього простору для молодших школярів.

  • #24

    Романушко О.М., НВО "Мрія" (Friday, 19 January 2018 05:53)

    Дякую, Наталіє Вікторівно, за корисну статтю. Найважливішим для вчителя молодшої і середньо школи є навчити дитину мислити. Правильно організована робота - запорука успіху навчання дітей в основній школі. Цікавий матеріал автора є підтвердженням цієї думки.

  • #25

    Ніколаєнко В.І. , НВО І-ІІІ ст. "Мрія" (Friday, 19 January 2018 09:16)

    Наталіє Вікторівно, дякую за цікаву статтю. Підтримую Вашу думку про те, що оцінкою діяльності школи є бажання дітей навчатися, а в майбутньому реалізувати себе як особистість.

  • #26

    Строганова В.В., НВО"Мрія" (Friday, 19 January 2018) (Friday, 19 January 2018 11:47)

    Всім відомо , що математика - королева наук. Саме Математика сприяє розвитку зацікавленості, мислення. Дякую, Наталіє Вікторівно, за цікаву інформацію, основні напрями наступності в роботі з допрофільної підготовки учнів початкової та середньої ланки, освітню платформу Vchy.com.ua. Бажаю успіхів.

  • #27

    Рипаленко А.С., НВО І-ІІІ ст. "Мрія" (Saturday, 20 January 2018 06:08)

    Дякую, Наталіє Вікторівно, за корисну статтю. Погоджуюсь з тим, що лише у тісній співпраці з вчителями початкової школи та грунтовній підготовці до роботи з класами можна досягти хороших результатів роботи, дотримуючись наступності з навчання математики.

  • #28

    Лішенко Т.В. НВО І - ІІІ ст. "Мрія" (Saturday, 20 January 2018 12:05)

    Дякую, Наталіє Вікторівно, за цікаву статтю! Зміст несе не тільки теоретичний, а й практичний матеріал, що є допомогою для вчителя у викладанні предмета. Цікавим є використання освітньої платформи Vchy.com.ua. Це дає змогу більше уваги приділити вмінню розуміти умову задачі і розв'язувати її. Бажаю успіхів!

  • #29

    Кондратенко О.О., НВО І-ІІІ ст. "Мрія" (Sunday, 21 January 2018 11:04)

    Дякую, Наталіє Вікторівно, за корисну статтю. Найважливішим для вчителя молодшої та середньої ланок є навчити дитину мислити, ставити питання, пояснювати дії, які передують обчисленню.

  • #30

    Іванова Н.А., НВО І-ІІІ ст. "Мрія" (Sunday, 21 January 2018 11:13)

    Дякую, Наталіє Вікторовно, за змістовну та корисну інформацію. Творчих вам успіхів!

  • #31

    Кошова О.В., НВК №26 (Sunday, 21 January 2018)

    Дякую за цікаву статтю. Дійсно,саме наступність є однією з обов’язкових умов здійснення неперервності здобуття знань. Автор не лише розкрила теоретичні аспекти даного питання , а й дала практичні поради.

  • #32

    Титаренко Л.С., директор "НВО "Мрія" (Monday, 22 January 2018 00:42)

    Погоджуюсь з думкою Наталіі Вікторівни стосовно майбутнього дитини, а це стане можливим, якщо кожен учень свідомо обере свій шлях розвитку та професію за покликанням. Школа робить все можливе . Дякую за змістовну статтю.

  • #33

    Воронюк О.О. (Monday, 22 January 2018 05:02)

    Дякую за корисну статтю! Дуже цікавий та насичений матеріал, який варто використовувати у власній роботі.

  • #34

    Горячова С.В. НВО І - ІІІ ст. "Мрія" (Monday, 22 January 2018 05:08)

    Дякую автору за цікавий та змістовний матеріал! Школа повинна допомогти дитині усвідомити свою роль в суспільстві, а це означає, що вчитель повинен допомогти дитині бути здібним та успішним.

  • #35

    Єрьоменко О.Г., вчитель початкових класів НВО "СЗНЗ І ст. "Гармонія" -гімназія ім. Т. Шевченка (Monday, 22 January 2018 11:43)

    Чудова стаття, Наталіє Вікторівно! Адже детально розписано наступність у вивченні математики між початковою та середньою ланками в реалізації допрофільного навчання. Вказано і на проблеми, і на методи і прийоми роботи на уроках математики. І , звичайно, дуже цікавий для дітей сервіс Vchy.com.ua. Ваш підхід враховує вимоги НУШ. Дякую за змістовну статтю.

  • #36

    Анна Ільченко СЗШ №14 (Monday, 22 January 2018 12:07)

    Цікаво було ознайомитися із досвідом педагога щодо вирішення питання наступності початкової і середньої школи, яке було і є актуальним. Від того наскільки швидко пройде адаптаційний період залежить подальше успішне навчання учнів. Дякую)) за корисну інформацію і творчий підхід.

  • #37

    Світлана Ростокіна НВОЛШНДЗ "Вікторія- П" (Thursday, 25 January 2018 12:25)

    Я згодна з думкою автора статті, що навчання математики в початковій школі створює міцне підґрунтя для продовження математичної освіти в основній школі. Проте заради досягнення результатів треба звертати увагу на проблеми та долати їх. Саме це повинні робити вчителі початкових класів.