Write a comment

Comments: 40
  • #1

    Долматова Д.Т. ,практичний психолог НВО "Мрія" (Tuesday, 16 January 2018 09:14)

    Світлано Василівно, дякую за цікаву та корисну інформацію. Дійсно,допрофільне навчання є основою для подальшого розвитку інтересів та здібностей учнів, самовизнасенні в подальшому.

  • #2

    Калашнікова О.В., НВО "Мрія" (Tuesday, 16 January 2018 10:10)

    Згодна зі Світланою Василівною, що головне завдання початкової школи – навчити дітей вчитися. Але саме через ігрові технології вдбувається "занурення" у майбутній світ професій.Така робота обов"язково повинна проводитися на всіх уроках.

  • #3

    Коротенко Н.В., заступник директора з НВР (Tuesday, 16 January 2018 11:00)

    Світлано Василівно, ми вами пишаємося. Ви сучасний учитель, який не зупиняється на досягнутому. Я погоджуюсь, що вчителями початкових класів має проводитись підготовча робота з профорієнтації (забезпечення готовності кожного учня до наступного свідомого професійного самовизначення). Досягти цієї мети можна в процесі ознайомлення учнів з професіями та правилами їх вибору, вихованні спрямованості на самопізнання як основу професійного самовизначення.

  • #4

    Пузир Т.В., НВО "Мрія" (Tuesday, 16 January 2018 12:40)

    Я вважаю, що вчитель будь-якої предметної галузі може "взяти" щось корисне з даної статті. Цікаві та конструктивні поради щодо реалізації допрофільного навчання в умовах сучасної школи. Погоджуюсь, що підготовка до профільності починається ще з початкової школи і проводити її можна під час будь-якого предмету.

  • #5

    Оксана Крамаренко, методист ЦМСПС (Tuesday, 16 January 2018 12:43)

    Автором виявлено проблеми в наступності та визначено роль вчителя початкових класів у забезпеченні професійного самовизначення учнів. Особлива увага надається організації профорієнтаційної роботи з молодшими школярами. Форми, методи та прийоми, запропоновані автором цікаві, актуальні. Стаття заслуговує на увагу, дякую та бажаю творчому вчителю подальших успіхів.

  • #6

    Кравченко О.В., НВО "Мрія" (Tuesday, 16 January 2018 13:49)

    Дійсно, завершальним етапом психологічної та практичної підготовки учнів є вибір ними майбутньої професії. Матеріал цікавий, заслуговує на увагу. Дякую.

  • #7

    Бербенець М.О., НВО "Мрія" (Tuesday, 16 January 2018 14:10)

    Чітко сформульовано завдання допрофільної підготовки молодших школярів. Стаття надихає вчителя до пошуку ідей , нових форм роботи . Дякую . Бажаю творчих успіхів!

  • #8

    Нестеряк Л.Б., НВО №32 (Tuesday, 16 January 2018 14:14)

    Одним із найважливіших напрямів модернізації освіти в Україні є перехід до профільного навчання. Погоджуюсь з автором статті, що перші кроки формування професійної компетентності учнів відбуваються саме в початковій школі. Дякую за змістовну статтю і бажаю подальших успіхів у роботі.

  • #9

    Пришляк О.В. НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 00:14)

    Погоджуюсь з Світланою Василівною, що на етапі допрофільної підготовки важливо створити умови для випробування учня в різних видах навчальної діяльності, яка має здійснюватись на діагностичній основі й мати за мету не тільки виявлення професійних орієнтацій учнів, переважних схильностей у різних галузях знань, а й формування інтересів, потреб, самомотивованого, самостійного навчання як усвідомленої навчальної діяльності. Дякую за цікавий матеріал, бажаю нових злетів у педагогічній діяльності

  • #10

    Полтавська С. М., вихователь ГПД, НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 03:55)

    Дякую за статтю. В наш час, важливість питання щодо вибору професії є дуже актуальним. Адже не кожен учень може визначитись з тим, ким він хоче буде в майбутньому. Тому, погоджуюсь з тим, що саме початкова школа дає початок для самовизначення учнів!

  • #11

    Пугач Т.В НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 04:57)

    Стаття є актуальною у виявленні проблеми в наступності та визначенні ролі вчителя початкових класів у забезпеченні професійного самовизначення учнів . Мене зацікавили форми і методи профорієнтаційної роботи на уроках з усіх предметів та позакласних заходах.Дякую за статтю.

  • #12

    Купріянова В.В., ЗОШ № 7 (Wednesday, 17 January 2018 05:19)

    На етапі допрофільної підготовки дуже важлива роль вчителя початкових класів, форм і методів роботи, які він обирає для забезпечення професійного самовизначення учнів. Світлано Василівно, дякую за цікаву статтю. Бажаю творчих успіхів.

  • #13

    Осіпчук О.В.НВО"Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 06:49)

    Дякую за цікаву і змістовну статтю.Дійсно , в наш час це питання є дуже актуальним .Зацікавили форми і методи профорієнтаційної роботи на уроках та позакласних заходах.Щиро бажаю творчих успіхів!

  • #14

    Гончарова С. Л. (Wednesday, 17 January 2018 11:08)

    Виконуючи різні творчі завдання дитина пізнає свій внутрішній світ, свої захоплення та вподобання. Автор статті детально описує напрямки роботи вчителя для професійного самовизначення учнів. Щоб обирати, треба порівнювати та пробувати себе в різних діяльностях. Дякую, Світлано Василівно, за слушні поради.

  • #15

    Гуртова Д. А., вихователь ГПД НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 11:20)

    Профорієнтаційна робота в школі покликана спрямувати дитину щодо обрання певної професії, самовизначення, обізнаності у світі професій. Цьому сприяє ігрова діяльність, за допомогою якої можна показати всі сторони будь-якою професії. І саме початкова школа є фундаментом профорієнтації учнів.

  • #16

    Горбенко В.В.,НВО" Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 11:58)

    У школі І ст. здійснюється пропедевтична профорієнтація, мета якої— виявити та розвинути інтелектуальні здібності дітей, підготувати учнів до навчання в основній школі. Початкова школа сприяє розвитку самостійності та забезпеченню професійного самовизначення школярів .

  • #17

    Леканова Т.А., НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 12:36)

    Світлано Василівно, повністю погоджуюсь, що сучасній людині недостатньо мати лише міцні знання, аби стати успішною в майбутньому – потрібно бути гнучкою, комунікабельною, компетентною в питаннях інформаційно-комунікаційних технологій, відповідальною, творчою та інноваційною. Тому, вчитель має створити умови для виховання у школярів свідомого ставлення до праці, почуття обов'язку при виборі професії, любові і поваги до праці і людей праці, дбайливого ставлення до суспільної власності, до природних багатств і довкілля.

  • #18

    Компаніченко Ю.С., НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 13:18)

    Світлано Василівно, у своїй статті Ви розкрили актуальну проблему наступності в реалізації профільного навчання та описали пропедевтичні кроки в роботі вчителя початкових класів для забезпечення професійного самовизначення учнів. Дякую за роботу, бажаю творчих успіхів.

  • #19

    Гриценко І.М., НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 13:52)

    Дякую за цікаву інформацію. Дійсно, сучасній людині недостаньо мати лише міцні знання, щоб стати успішною людиною. Батьки , вчителі повинні прищеплювати дітям свідоме ставлення до праці, дбайливе ставлення до суспільної власності, до природних благ. Дійсно, вчителі початкових класів повинні допомогти з самого малечку дитині обрати правильний шлях, знайти те, що найбільше подобається, навчитись розібратись у світі професій.

  • #20

    Гайворонська О.Л., НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 14:24)

    Дякую, Світлано Василівно, за цікаву та змістовну статтю. Погоджуюся з тим, що велику роль в успішній адаптації дитини під час переходу з початкових класів у середні відіграє вчитель, класний керівник, адже саме він зобов'язаний допомогти дитині сформувати навички та внутрішні психічні механізми для успішного навчання та спілкування на новому етапі розвитку. Запропонований досвід надзвичайно кориснийі заслуговує на особливу увагу. Щиро бажаю творчих успіхів!

  • #21

    Гашпоренко Т.В., НВО "Мрія" (Friday, 19 January 2018 05:33)

    Дякую за статтю. Погоджуюся, що допрофільна підготовка розпочинається з початкової школи, вона розвиває творчі здібності учнів, виявляє їхні інтереси, сприяє формуванню потреби до пізнання світу і людини в ньому.

  • #22

    Романушко О.М.,НВО "Мрія" (Friday, 19 January 2018 05:35)

    Дякую за статтю. Згодна, що цікавість дитини до праці, виховання поваги до людей праці, формує у них правильну уяву про працю, навчає радіти результатам своєї праці, що сприяє профорієнтаційній спрямованості на уроках трудового навчання.

  • #23

    Ніколаєнко В.І. , НВО І-ІІІ ст. "Мрія" (Friday, 19 January 2018 09:21)

    Шановна Світлано Василівно, дякую Вам за грунтовне вивчення та висвітлення питання роботи вчителя початкових класів над реалізацією допрофільного навчання. Згодна, що неможливо переоцінити роль вчителя початкових класів у реалізації допрофільного навчання.

  • #24

    Строганова В.В., НВО"Мрія" (Friday, 19 January 2018) (Friday, 19 January 2018 12:08)

    Дякую за цікаву і змістовну статтю, розкриття актуальності та важливості проблеми наступності в реалізації профільного навчання. Погоджуюсь з Світланою Василівною, що саме на початковому етапі навчання важливо виховувати свідоме ставлення до праці, почуття обов'язку при виборі професії, любові і поваги до праці і людей праці. Дякую за цікаві форми роботи з учнями. Бажаю успіхів.

  • #25

    Павлова Тетяна, ЗШ№29 (Friday, 19 January 2018 13:22)

    Шановна Світлано Василівно, дякую Вам за грунтовне вивчення та висвітлення питання роботи вчителя початкових класів над реалізацією допрофільного навчання.Цілком згодна з Вами, що завдання до профільного навчання полягає в ознайомленні учнів з професіями та правилами їх вибору, вихованні спрямованості на самопізнання як основу професійного самовизначення; формуванні вміння зіставляти свої здібності з вимогами щодо набуття конкретної професії, а також забезпеченні розвитку професійно важливих якостей особистості.

  • #26

    Строганова В.В., НВО"Мрія" (Friday, 19 January 2018) (Friday, 19 January 2018 14:14)

    Дякую за цікаву і корисну статтю, змістовне висвітлення форм і методів профорієнтаційної роботи на уроках та позакласних заходах. Бажаю творчих успіхів.

  • #27

    Рипаленко А.С., НВО І-ІІІ ст "Мрія" (Saturday, 20 January 2018 05:33)

    Дякую за корисну та цікаву статтю. Погоджуюсь з тим, що підготовча робота з профорієнтації має проводитись у початковій школі.

  • #28

    Наталія Гусєва, вчитель початкових класів № 4 (Saturday, 20 January 2018 09:16)

    Дякую. Цікава та змістовна стаття. Матеріал, демонструє основні напрямки діяльності вчитля початкової школи щодо впровадження профільного навчання. Описаний досвід заслуговує на увагу.

  • #29

    Бутакова Т. В., НВО"Мрія" (Saturday, 20 January 2018 12:00)

    Дякую за статтю. Згодна з Вами, що досягти бажаної мети допоможе взаємозв'язок у діяльності педагогічного колективу та узгодженість мети, змісту, методів у роботі з дітьми з урахуванням їхніх вікових особливостей.

  • #30

    Лішенко Т.В. НВО І - ІІІ ст. "Мрія" (Saturday, 20 January 2018 12:06)

    Дякую Світлані Василівні за цікаву і корисну статтю! В сучасному житті діти з початкової школи на різних уроках отримують завдання та інформацію, що допомагає визначитися з вибором майбутньої професії. З матеріалу статті та досвіду роботи вчителя зазначаю, що Світлана Василівна працює над розвитком профорієнтації своїх вихованців не тільки на уроках, а й у позакласній роботі. Бажаю успіхів!

  • #31

    Юлія Сидоренко ,НВО " Мрія" (Sunday, 21 January 2018 08:04)

    Світлано Василівно, дякую за цікаву та корисну інформацію.Я погоджуюсь, що вчителями початкових класів має проводитись підготовча робота з профорієнтації .Описаний досвід заслуговує на увагу.

  • #32

    Латушкіна В. І., НВО "Мрія" (Sunday, 21 January 2018 10:28)

    Дякую за цікаву та змістовну статтю! Допрофільна підготовка учнів є точкою професійного вибору. Це є невід'ємною частиною а роботі вчителя початкових класів. Дякую!!!!

  • #33

    Кондратенко О.О., НВО І-ІІІ ст. "Мрія" (Sunday, 21 January 2018 10:33)

    Дякую за цікаву та змістовну статтю. Згідна з тим, що допрофільне навчання є основою для подальшого розвитку інтересів та здібностей учнів, самовизначенні у майбутньому.

  • #34

    Воронюк О.О. НВО "Мрія" (Monday, 22 January 2018 05:10)

    Дякую за цікаву на корисну статтю! Дуже насичений матеріал, який можна використовувати у своїй роботі. Бажаю успіху!

  • #35

    Горячова С.В. НВО І - ІІІ ст. "Мрія" (Monday, 22 January 2018 05:12)

    Дякую за цікаву статтю. Згодна з тим, що проводячи роботу з профорієнтації в молодших класах, вчитель має створити умови для виховання у школярів свідомого ставлення до праці, почуття обов'язку при виборі професії, любові і поваги до праці і людей праці, дбайливого ставлення до суспільної власності, до природних багатств і довкілля.

  • #36

    Н. Мироненко, НВО №16 (Monday, 22 January 2018 11:08)

    Цікава, корисна та актуальна стаття в якій учитель детально поетапно та поступово знайомить учнів початкових класів із професіями у сфері обслуговування, будівництва, сільського господарства. Дякую за статтю. Бажаю успіхів у роботі .

  • #37

    ЄрьоменкоО.Г., вчитель початкових класів НВО "СЗНЗіст. "Гармонія"-гімназія ім. Т. Шевченка (Monday, 22 January 2018 11:56)

    Шановна Світлано Василівно, вже читала декілька ваших статтей і знову дуже приємно вражена наскільки продумано, чітко, цікаво поданий матеріал. Ви і розкрили теоретичну базу, і вказали , на яких уроках і як саме , тобто практично, здійснюється робота вчителя початкових класів над реалізацією допрофільного навчання. І, звичайно, навели приклади конкретних тем.
    Дякую за кропітку роботу.

  • #38

    Шевчук Г.Б.,НВО№16 (Tuesday, 23 January 2018 11:57)

    Світлана Василівна дуже вдало описала проблеми в наступності та профорієнтаційну роботу з учнями початкової школи.Дуже актуальна стаття.Дякую,творчих Вам успіхів.

  • #39

    Тамара Сидоренко (Wednesday, 24 January 2018 09:51)

    Стаття дуже цікава та важлива для розуміння проблеми наступності в профорієнтаціі, починаючи з молодшоі школиВажливим є виховання позитивного ставлення в учнів до різних видів трудової та професійної діяльності, інтересу до пізнання своєї особистості, формування початкових загальнотрудових умінь і навичок, здатності до взаємодії з іншими особами в процесі діяльності.Велике спасибі за те, що поділилися результатами своєі праці.

  • #40

    Світлана Ростокіна НВОЛШДНЗ "Вікторія- П" (Thursday, 25 January 2018 13:31)

    Я повністю згодна з автором статті, що велику роль в успішній адаптації дитини під час переходу з початкових класів у середні відіграє вчитель, класний керівник. Вчителі початкових класів вашої школи правильно , що проводять професійну орієнтацію на уроках з усіх предметів та позакласних заходах. Дякую за статтю!