Write a comment

Comments: 25
  • #1

    Долматова Д.Т. ,практичний психолог НВО "Мрія" (Tuesday, 16 January 2018 09:30)

    В умовах сучасної неперервної мовної освіти в Україні важливим та актуальним є принцип перспективності і наступності, оскільки він лежить в основі навчання української мови, впливає на поступовий, накопичувальний розвиток учня як мовної особистості, сприяє формуванню комунікативної компетентності учнів початкової та основної школи, забезпечує безперервність шкільного мовного навчання.

  • #2

    Кріпака С.В., НВО"Мрія" (Tuesday, 16 January 2018 09:44)

    Шановна Тетяно! Щиро дякую за цікавий і корисний матеріал, описаний в статті. Зазначені вами прийоми критичного мислення та ейдетики дійсно сприяють формуванню вміння здійснювати пошук інформації в різноманітних джерелах, використовувати її у власних висловленнях . А також стимулюють процес формування лексичних, граматичних, стилістичних, орфоепічних і правописних умінь учнів. Деякі завдання планую використовувати у своїй роботі. Дякую.

  • #3

    Калашнікова О.В., НВО "Мрія" (Tuesday, 16 January 2018 10:03)

    Дякую за цікавий матеріал. Методи та прийоми, які указані в статті. можна використовувати и на уроках музичного мистецтва. Адже інтегративний підхід до вивчення різних предметів зараз на часі.

  • #4

    Коротенко Н.В., НВО "Мрія" (Tuesday, 16 January 2018 11:10)

    Тетяно Володимирівно, дякуємо за вашу творчість. НОВА УКРАЇНСЬКА школа в надійних руках. Погоджуюсь, що для формування лексичних, граматичних, стилістичних, орфоепічних і правописних умінь учнів на уроках української мови (навчання грамоти ) багато уваги приділяється вивченню словникових слів.Ваші завдання з використанням прийомів критичного мислення, Ейдетики дуже цікаві. Дякую.

  • #5

    Война Г.В. , НВО № 19 (Tuesday, 16 January 2018 11:41)

    З цікавістю ознайомилась з Вашим досвідом роботи . Описані форми та методи мотивують школярів до навчання , сприяють міцному засвоєнню знань . Стаття надихає вчителів до пошуку ідей , нових форм роботи . Дякую .

  • #6

    Оксана Крамаренко, методист ЦМСПС (Tuesday, 16 January 2018 11:42)

    Автором розглянуто питання перспективності і наступності у навчанні української мови та літератури в початковій і середній школі. Особлива увага надається інтерактивним методам та прийомам, які сприяють забезпеченню наступності. Матеріал, запропонований автором статті цікавий, стане у нагоді педагогам, які працюють як у початковій школі, так і у середній. Дякую, бажаю подальших успіхів!

  • #7

    Пузир Т.В., НВО "Мрія" (Tuesday, 16 January 2018 11:50)

    Дякую за матеріал! Цікава інформація та підбір нестандартних завдань для учнів, які для наступності мають використовувати вчителі старшої школи, коли починають працювати із п'ятикласниками.

  • #8

    Горб Г.В., НВО " Мрія" (Tuesday, 16 January 2018 13:11)

    Щиро дякую за цікавий матеріал. Для себе взяла корисну інформацію.

  • #9

    Кравченко О.В., НВО "Мрія" (Tuesday, 16 January 2018 13:34)

    Дякую автору за змістовну статтю. Завдання вчителя створити умови, в яких учень має високий рівень мотивації, готовність до самостійної активності , тоді процес адаптації до нових умов навчання відбудеться легко.

  • #10

    Бербенець М.О., НВО "Мрія" (Tuesday, 16 January 2018 14:20)

    Адаптація дитини до навчання в середній школі відбувається не одразу. Це досить тривалий процес, пов'язаний зі значним навантаженням на всі системи організму. Вчитель повинен створити такі умови, щоб цей процес не був агресивним для учнів. Дякую автору

  • #11

    Пришляк О.В., НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 00:24)

    Дякую Тетяні Володимирівні за змістовну статтю. Дійсно, допрофільне навчання української мови – це різновид диференційованого навчання, що передбачає врахування освітніх потреб, нахилів та здібностей учнів з метою професійного самовизначення учнів і реалізується через мету, завдання, зміст та структуру з використанням своєрідних антропоорієнтованих технологій навчання, зокрема активного та інтерактивного спрямування.

  • #12

    Пугач Т.В НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 05:08)

    Методи за допомогою яких можна реалізувати допрофільне навчання сприятимуть інтеграції навчання, що в свою чергу впливатиме на визначення учнів щодо профілю навчання. Ідеї, методичні положення і рекомендації В.О.Сухомлинського можуть бути творчо використані сьогодні вчителями сучасної мовної освіти у їхній практичній діяльності для розвитку комунікативної компетентності.Дякую за статтю.

  • #13

    Гуртова Д. А., вихователь ГПД НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 11:30)

    Перехід учнів з початкової в середню ланку школи - одна з найбільш педагогічно складних проблем. Тому головним завданням вчителя є навчити кожну дитину бути людиною, яка прагне до знань та досягнення поставленої мети. На уроках для досягнення високих результатів у навчанні можна використовувати різноманітні прийоми розвитку критичного мислення.

  • #14

    Бутакова Т.В НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 12:21)

    Метою розвитку життєвих компетентностей і наступності вважаю за головне -це навчити дітей вчитися і використовувати свої знання у житті. Дякую Тетяні Володимирівні за досвід
    своєї роботи. Цікаво і корисно для мене.

  • #15

    Леканова Т.А., НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 12:39)

    Тетяно Володимирівно, дякую за актуальну тему. Саме зараз ми повинні приділити максимум уваги послідовності в умовах безперервності в навчанні, що сприятиме реалізації до профільної освіти.

  • #16

    Компаніченко Ю.С., НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 13:29)

    Тетяно Володимирівно, дякую за чудовий матеріал, гарно розкрили принципи наступності і перспективності між початковою і середньою ланками навчання у вивченні української мови та літератури.

  • #17

    Гриценко І.М., НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 14:01)

    Дякую ,Тетяно Володимирівно, за змістовну і цікаву інформацію. Мені дуже сподобались види робіт, які Ви використовуєте у своїй роботі. І , дійсно, якщо не дотримуватись послідовності у навчанні і вихованні підростаючого покоління, то цей процес сповільнюється. Щасти Вам у Вашій роботі!

  • #18

    Гайворонська О.Л., НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 14:37)

    Дякую, Тетяно Володимирівно, за цікаву та змістовну статтю. Погоджуюся, що наступність між різними ланками школи, між її окремими класами – одна з умов успішного навчання. Творчих вам злетів та успіхів!

  • #19

    Романушко О.М., НВО "Мрія" (Friday, 19 January 2018 05:42)

    Дякую автору за чудовий матеріал. Задача початкової школи - навчити дитину вчитися. У старшій школі необхідно постійно спиратися на попередні знання, уміння і навички, що в подальшому забезпечить їх удосконалення, осмислення поновому, на вищому рівні.

  • #20

    Ніколаєнко В.І. , НВО І-ІІІ ст. "Мрія" (Friday, 19 January 2018 10:34)

    Дуже цікава і змістовна стаття. Приваблює її практична спрямованість. Дякую за роботу, Тетяно Володимирівно!

  • #21

    Строганова В.В., НВО"Мрія" (Friday, 19 January 2018) (Friday, 19 January 2018 13:43)

    Дякую за цікаву статтю та корисну інформацію, змістовне розкриття принципів наступності і перспективності між початковою і середньою ланками навчання. Хай успіх завжди супроводжує Вас.

  • #22

    Рипаленко А.С., НВО І-ІІІ ст "Мрія" (Sunday, 21 January 2018 07:53)

    Дякую, Тетяно Володимирівно, за змістовну та цікаву статтю. Для себе взяла корисну інформацію, яку використовуватиму у своїй роботі.

  • #23

    Кондратенко О.О., НВО І-ІІІ ст. "Мрія" (Sunday, 21 January 2018 11:19)

    Дякую, Тетяно Володимирівно, за цікаву та змістовну статтю. Погоджуюсь, що якщо систематично не застосовувати навичок, то вони втрачаються; якщо не привчати учнів до логічного мислення, то вони постійно будуть відчувати ускладнення у своїй розумовій діяльності; якщо не дотримуватися системи і послідовності у навчанні, то процес розвитку школярів сповільнюється.

  • #24

    Воронюк О.О. НВО "Мрія" (Monday, 22 January 2018 05:07)

    Дякую за корисну статтю! Дуже цікавий та насичений матеріал, який варто використовувати у власній роботі.

  • #25

    Ніколенко С.В. вчитель початкових класів, ЗОШ І-ІІІ ст 22 (Monday, 22 January 2018 08:47)

    Дякую за корисну і цікаву статтю! Особливо сподобадись практичні завжання. Дійсно, навчаючи дітей ми повинні дивитися у майбутнє і приділяти належну увагу допрофільного і профільного навчання. Щоб учні отримували практичні, необхідні їм у майбутньому навички, а не лише теоретичні знання.