Матеріал, представлений автором, цікавий та актуальний. Акцент зроблено на розвивальному навчанні, як одному із кроків допрофільного навчання в початковій школі. Сформульовано основне завдання
педагога в процесі розвивального навчання, описані дидактичні принципи. Стаття заслуговує на увагу, дякую.
#2
Зінзура Г.М.(Thursday, 18 January 2018 10:45)
Я погоджуюся з автором статті, що у нашому закладі підготовка дітей до вибору профілю починається з 1-го класу і є наскрізною – від розвивального навчання – через поглиблене вивчення предметів
допрофільних класів в основній школі. Навчання в початковій школі є підготовчим і невід’ємним етапом у здобутті перемог на олімпіадах різних рівнів, а учні, які навчаються за програмою розвивального
навчання, стають активними членами Малої академії наук.
Дякую за змістовне висвітлення проблеми. Бажаю успіхів і творчого натхнення!
#3
Громова Н. В.(Friday, 19 January 2018 07:18)
Актуальність статті беззаперечна. Вибір професійного шляху визначає подальшу долю людини, тому починати підготовку до вибору майбутньої професії треба якомога раніше, ще в початковій школі. Дякую
авторові.
#4
Гулевич Г. О.(Friday, 19 January 2018 10:00)
На сьогодні ця тема є дуже актуальною, потребує глибокого вивчення та реалізації. Дійсно, наступність початкової та середньої школи є запорукою подальшого розвитку особистості.
Дякую за цікаву інформацію.
#5
Полова Ю.М.(Friday, 19 January 2018 10:24)
Стаття присвячена актуальній темі - реалізації профільного і допрофільного навчання в закладах освіти. Матеріал, представлений в данній роботі, є цікавим. Ваш досвід заслуговує на увагу. Бажаю
творчих успіхів!
Одним із найважливіших напрямів модернізації освіти в Україні є перехід до профільного навчання . Погоджуюсь з автором статті ,що перші кроки формування професійної компетентності учнів відбуваються
саме в початковій школі. Дякую за змістовну статтю і бажаю подальших успіхів у роботі.
Я погоджуюся з автором статті, що дуже важливо починати допрофільну підготовку з початкової ланки. Тому основні завдання вчителя початкової школи: виявляти та розвивати інтелектуальні й творчі
здібності дітей, сприяти розвитку їх самостійності, підготувати учнів до навчання в основній школі. Дякую за цікаву інформацію!
#8
Радченко Л. В.(Saturday, 20 January 2018 08:05)
Тема статті є актуальною на сучасному етапі розвитку НУШ. Хотілося б подякувати автору за змістовне розкриття теми реалізації профільного і допрофільного навчання в закладах освіти.
#9
Бортнік І. А.(Saturday, 20 January 2018 11:22)
Матеріал статті є актуальним та цікавим. Я погоджуюся з автором статті, що важливою умовою успіху профільного навчання є допрофільна підготовка, адже це дві складові одного процесу.
Дякую за цікаву та змістовну інформацію!
#10
Інна Алєксандрова(Saturday, 20 January 2018 11:54)
Дякую автору за чудовий матеріал.Задача початкової школи-навчити дитину вчитися.У старшій школі необхідно постійно спиратися на попередні знання,уміння,навички,щоб в подальшому забезпечити їх
удосконалення,осмислення по-новому,на вищому рівні.
#11
Овсейчук Олена(Sunday, 21 January 2018 12:12)
Дякую за цікаву та корисну інформацію.Я погоджуюсь, що вчителями початкових класів має проводитись підготовча робота з профорієнтації. Описаний досвід заслуговує на увагу.
#12
Вакало А.М.(Sunday, 21 January 2018 12:26)
Матеріал статті є актуальним і змістовним. Погоджуюсь з автором статті , що саме розвивальне навчання є одним з кроків допрофільного навчання в початковій школі. Дякую за цікаву інформацію та бажаю
творчих успіхів!
#13
Вікторія Цьома(Sunday, 21 January 2018 15:58)
Я погоджуюсь із Іриною Володимирівною, що впровадження профільного навчання потребує оновлення змісту, форм і методів роботи, підготовка дітей до вибору профілю повинна починатися вже з 1-го
класу.Саме вчителі початкової школи проводять підготовчу роботу, розвивають творчі здібності учнів, готують їх до навчання в основній школі.Наступність початкової та середньої школи є запорукою
розвитку особистості. Дякую за цікавий і доступний матеріал. Успіхів Вам і нових знахідок!
#14
Нікітчук О.В., НВО №16(Monday, 22 January 2018 07:55)
Дякую за цікавий, змістовний та актуальний матеріал. Погоджуюся з автором статті, що саме в початковій школі відбувається пропедевтична профорієнтація, націлена на виявлення і розвиток
інтелектуальних здібностей учнів, підготовку до навчання в основній школі. Бажаю творчих успіхів!
#15
Маржан А.В.(Monday, 22 January 2018 14:41)
Дякую, Ірино Володимирівно, за змістовну, актуальну і корисну статтю. Дійсно, підготовка дітей до вибору профілю починається з початкової школи. Саме розвивальне навчання є один із кроків
допрофільної освіти. Це орієнтація на розвиток потенційних можливостей людини, її інтелектуальну, вольову сферу.
#16
Орлова І.Г.(Wednesday, 09 January 2019 07:41)
Ірина Володимирівна дуже змістовно окреслила дане питання. Я погоджуюсь, що вчителі початкових класів мають допомогти своїм учням зорієнтуватися в своїх здібностях та обрати правильний шлях у житті.
Дякую за статтю.
Write a comment
Оксана Крамаренко, методист ЦМСПС (Tuesday, 16 January 2018 11:32)
Матеріал, представлений автором, цікавий та актуальний. Акцент зроблено на розвивальному навчанні, як одному із кроків допрофільного навчання в початковій школі. Сформульовано основне завдання педагога в процесі розвивального навчання, описані дидактичні принципи. Стаття заслуговує на увагу, дякую.
Зінзура Г.М. (Thursday, 18 January 2018 10:45)
Я погоджуюся з автором статті, що у нашому закладі підготовка дітей до вибору профілю починається з 1-го класу і є наскрізною – від розвивального навчання – через поглиблене вивчення предметів допрофільних класів в основній школі. Навчання в початковій школі є підготовчим і невід’ємним етапом у здобутті перемог на олімпіадах різних рівнів, а учні, які навчаються за програмою розвивального навчання, стають активними членами Малої академії наук.
Дякую за змістовне висвітлення проблеми. Бажаю успіхів і творчого натхнення!
Громова Н. В. (Friday, 19 January 2018 07:18)
Актуальність статті беззаперечна. Вибір професійного шляху визначає подальшу долю людини, тому починати підготовку до вибору майбутньої професії треба якомога раніше, ще в початковій школі. Дякую авторові.
Гулевич Г. О. (Friday, 19 January 2018 10:00)
На сьогодні ця тема є дуже актуальною, потребує глибокого вивчення та реалізації. Дійсно, наступність початкової та середньої школи є запорукою подальшого розвитку особистості.
Дякую за цікаву інформацію.
Полова Ю.М. (Friday, 19 January 2018 10:24)
Стаття присвячена актуальній темі - реалізації профільного і допрофільного навчання в закладах освіти. Матеріал, представлений в данній роботі, є цікавим. Ваш досвід заслуговує на увагу. Бажаю творчих успіхів!
Медведєва О.М. (Friday, 19 January 2018 13:32)
Одним із найважливіших напрямів модернізації освіти в Україні є перехід до профільного навчання . Погоджуюсь з автором статті ,що перші кроки формування професійної компетентності учнів відбуваються саме в початковій школі. Дякую за змістовну статтю і бажаю подальших успіхів у роботі.
Кокош О.М. (Friday, 19 January 2018 13:36)
Я погоджуюся з автором статті, що дуже важливо починати допрофільну підготовку з початкової ланки. Тому основні завдання вчителя початкової школи: виявляти та розвивати інтелектуальні й творчі здібності дітей, сприяти розвитку їх самостійності, підготувати учнів до навчання в основній школі. Дякую за цікаву інформацію!
Радченко Л. В. (Saturday, 20 January 2018 08:05)
Тема статті є актуальною на сучасному етапі розвитку НУШ. Хотілося б подякувати автору за змістовне розкриття теми реалізації профільного і допрофільного навчання в закладах освіти.
Бортнік І. А. (Saturday, 20 January 2018 11:22)
Матеріал статті є актуальним та цікавим. Я погоджуюся з автором статті, що важливою умовою успіху профільного навчання є допрофільна підготовка, адже це дві складові одного процесу.
Дякую за цікаву та змістовну інформацію!
Інна Алєксандрова (Saturday, 20 January 2018 11:54)
Дякую автору за чудовий матеріал.Задача початкової школи-навчити дитину вчитися.У старшій школі необхідно постійно спиратися на попередні знання,уміння,навички,щоб в подальшому забезпечити їх удосконалення,осмислення по-новому,на вищому рівні.
Овсейчук Олена (Sunday, 21 January 2018 12:12)
Дякую за цікаву та корисну інформацію.Я погоджуюсь, що вчителями початкових класів має проводитись підготовча робота з профорієнтації. Описаний досвід заслуговує на увагу.
Вакало А.М. (Sunday, 21 January 2018 12:26)
Матеріал статті є актуальним і змістовним. Погоджуюсь з автором статті , що саме розвивальне навчання є одним з кроків допрофільного навчання в початковій школі. Дякую за цікаву інформацію та бажаю творчих успіхів!
Вікторія Цьома (Sunday, 21 January 2018 15:58)
Я погоджуюсь із Іриною Володимирівною, що впровадження профільного навчання потребує оновлення змісту, форм і методів роботи, підготовка дітей до вибору профілю повинна починатися вже з 1-го класу.Саме вчителі початкової школи проводять підготовчу роботу, розвивають творчі здібності учнів, готують їх до навчання в основній школі.Наступність початкової та середньої школи є запорукою розвитку особистості. Дякую за цікавий і доступний матеріал. Успіхів Вам і нових знахідок!
Нікітчук О.В., НВО №16 (Monday, 22 January 2018 07:55)
Дякую за цікавий, змістовний та актуальний матеріал. Погоджуюся з автором статті, що саме в початковій школі відбувається пропедевтична профорієнтація, націлена на виявлення і розвиток інтелектуальних здібностей учнів, підготовку до навчання в основній школі. Бажаю творчих успіхів!
Маржан А.В. (Monday, 22 January 2018 14:41)
Дякую, Ірино Володимирівно, за змістовну, актуальну і корисну статтю. Дійсно, підготовка дітей до вибору профілю починається з початкової школи. Саме розвивальне навчання є один із кроків допрофільної освіти. Це орієнтація на розвиток потенційних можливостей людини, її інтелектуальну, вольову сферу.
Орлова І.Г. (Wednesday, 09 January 2019 07:41)
Ірина Володимирівна дуже змістовно окреслила дане питання. Я погоджуюсь, що вчителі початкових класів мають допомогти своїм учням зорієнтуватися в своїх здібностях та обрати правильний шлях у житті. Дякую за статтю.