Write a comment

Comments: 20
  • #1

    НВО№25 Торжинська Сніжана Вікторівна (Thursday, 18 January 2018 11:41)

    Дякую! Дуже змістовний і актуальний матеріал!

  • #2

    НВО №25 Варданян Аеліта (Thursday, 18 January 2018 12:14)

    Погоджуюся з думкою Валентини Олександрівни , що вчитель покликаний використовувати всі можливості, щоб саме в роки дитинства донести до свідомості й серця найтонші відтінки барв, пахощі слова, щоб мовлення стало духовним багатством дитини.
    Дуже цікава і корисна стаття! Дякую.

  • #3

    Кашпуровська Н.М., вчитель КЗ НВО № 16 (Thursday, 18 January 2018 14:22)

    Одне з основних завдань початкової школи - розвинути мовлення молодшого школяра, оскільки без його опанування не може відбуватися соціалізація дитини в суспільстві. У перші роки шкільного навчання учні заглиблюються у таємниці мови, вчаться передавати свої емоції, думки, почуття за допомогою слова. Дякую за змістовний матеріал!

  • #4

    Олена Чернецька-Кліменчук НВО №25 (Friday, 19 January 2018 07:10)

    Золоті слова, і справді - дитина за допомогою дорослих вчиться знаходити і правильно визначати словом причинну і часову залежність, послідовність, взаємозв'язок предметів і явищ природи, використання різноманітних методик розвитку зв’язного мовлення учнів дозволяє максимально підвищити ефективність навчально-виховного процесу, створити такі умови, коли всі учні залучаються до активної, творчої роботи, процесу, вчаться працювати колективно та індивідуально, критично оцінювати свою діяльність. Дякую!

  • #5

    Левшун А.М., НВО №25 (Saturday, 20 January 2018 10:30)

    Стаття Валентини Олександрівни вирізняється значним фактичним матеріалом, оригінальним підходом до аналізу та вирішення поставлених завдань, високою інформативністю. Автор переконливо вказує на необхідність розвитку зв'язного мовлення у дітей , що сприяє розвитку цілого комплексу якостей творчої особистості: розумової активності, кмітливості та винахідливості, вміння знаходити нестандартні шляхи розв’язання поставлених завдань, прагнення поповнювати запас знань та використовувати їх у життєвих ситуаціях.

  • #6

    Отряжа Н. І., НВО № 25 (Saturday, 20 January 2018 14:20)


    У даній статі автор висвітлює практичне застосування методів та новітніх методик розвитку зв’язного мовлення в навчально-виховному процесі для формування мовленнєвих компетентностей учнів, розвитку їх мовлення, логічного мислення та творчих здібностей. Види роботи, які використовує автор в своїй діяльності, цікаві і різноманітні , заслуговують на увагу.
    Дякую, Валентино Олександрівно, за змістовний матеріал.

  • #7

    НВО №25, Ратушняк Т.В. (Sunday, 21 January 2018 06:37)

    Уроки Валентини Олександрівни завжди цікаві, змістовні, насичені різними вправами, завданнями. Досвід показує, що пропонована робота з розвитку зв'язного мовлення навчає молодших школярів слухати, бачити, відчувати, сприяє розвиткові творчої уяви, допомагає оволодівати загальномовленнєвими та загальнонавчальними уміннями й навичками. Дякую за змістовний матеріал.

  • #8

    Прокопенко Г. М. НВО № 25 (Sunday, 21 January 2018 07:49)

    Дякую за змістовну статтю, яка надзвичайно зараз актуальна. На сучасному етапі розвиток мовлення і мислення є одним з основних завдань виховання молодших школярів. Значущість досвіду Валентини Олександрівни полягає у впровадженні нових підходів у розвиток зв’язного мовлення учнів початкової школи ,використання вже відомих методів з урахуванням сучасних нововведень.

  • #9

    НВО №25,Сойченко А.М. (Tuesday, 23 January 2018 08:47)

    Щиро вдячна за цікаву та змістовну статтю.Використання різноманітних методик розвитку зв’язного мовлення учнів дозволяє максимально підвищити ефективність навчально-виховного процесу.

  • #10

    Гаврилюк Л. В., НВО "ЗОШ-інтернат, ліцей "Сокіл" (Tuesday, 23 January 2018 09:11)

    У статті автор значну увагу приділяє саме практичному застосуванню різних методик для розвитку усного мовлення школярів, оскільки саме у дітей початкової школи активно вдосконалюються навички усного мовлення. Саме у віці 6-10 років у дитини розширюється словниковий запас, вона оволодіває складними граматичними структурами. Вміння застосовувати набуті знання на практиці, а також висловлення власної думки є основними ознаками інтелекту учня. Завдання кожного вчителя допомогти формувати словесно-логічне мислення учня.
    Дякую авторові за змістовний матеріал.

  • #11

    Філіпова Л. О. Зош І-ІІІ ст. №3 (Tuesday, 23 January 2018 11:17)

    Дякую Валентині Олександрівні за те, що поділилася з нами секретами своєї учительської лабораторії , досягненнями з даної теми. Питання на сьогоднішній день дуже актуальне , а тому потребує від учителя і майстерності , і досвіду ,і наполегливості.

  • #12

    НВО №25, Мельник М.Я. (Tuesday, 23 January 2018 13:54)

    Погоджуюсь з Валентиною Олександрівною, що на сучасному етапі розвиток мовлення і мислення є одним з основних завдань виховання молодших школярів. Дякую за цікавий матеріал з власного досвіду. Бажаю успіхів у подальшій роботі.

  • #13

    Мельник Т.О. НВО №25 (Thursday, 25 January 2018 12:57)

    Дякую за актуальний, змістовний та цікавий матеріал. Валентина Олександрівна, як вчитель-практик переконливо презентувала сучасний дієвий підхід до роботи з дітьми у формуванні ключової компетентності молодших школярів. Бажаю подальших творчих успіхів!

  • #14

    Чередник Т.Г.НВО № 25 (Friday, 26 January 2018 10:24)

    Валентина Олександрівна вже не один рік працює над проблемою розвитку зв'язного мовлення учнів. Учитель - практик, тому ми бачимо, що теоретичний матеріал ,підтверджений практикою на уроках. Цікаво, змістовно, майстерно. Дякую за досвід.

  • #15

    Панежа Н.О., НВО №25 (Friday, 26 January 2018 15:12)

    Цілком погоджуюсь з Валентиною Олександрівною у тому, що мовленнєві навички учні здобувають не тільки під час уроків а й під час кожного моменту напротязі дня: спостережень під час прогулянок, ігор, бесід, розглядання картин про природу, читання художньої літератури, театралізованої діяльності тощо.Завдання вчителя у тому, щоб діти пізнавали світ у всій його багатогранності, відчували пряме і переносне значення слів, їх найтонкіші відтінки і разом з тим розуміли і відчували красу рідного слова. Отримала задоволення від прочитаного матеріалу.Дякую за змістовну статтю!

  • #16

    Апостолова А.С., НВО №25 (Saturday, 27 January 2018 07:07)

    Абсолютно згодна з Валентиною Олександрівною щодо головного завдання вихователя. Дійсно учні мають не тільки мати знання на певні навички, а ще й вміти їх презентувати. Працюючи з учнями автора статті я побачила на скільки вони вміють цікаво виражати власну думку при написанні різних творів. Дякую за цікаву статтю

  • #17

    Платон А.Є, НВО №25 (Sunday, 28 January 2018 08:39)

    Валентина Олександрівна цікаво і творчо підходить до вибору різноманітних методик, вправ для розвитку одночасно і пізнавальних інтересів дітей , і формування мовленнєвих компетентностей школярів.Дякую за цікавий матеріал з власного досвіду.Бажаю успіхів!

  • #18

    НВО 25 , Iрина Повшебна (Sunday, 28 January 2018 10:03)

    Статья актуальна,цiкава.Валентинi Олександрiвнi бажаю натхнення та творчих успiхiв!

  • #19

    Журавльова Л.М. НВО №25 (Sunday, 28 January 2018 11:00)

    Дякую за змістовну статтю. Дійсно діяльність, спрямована на розвиток зв’язного мовлення у дітей молодшого шкільного віку, сприяє розвитку цілого комплексу якостей творчої особистості: розумової активності, кмітливості та винахідливості, вміння знаходити нестандартні шляхи розв’язання поставлених завдань, прагнення поповнювати запас знань та використовувати їх у життєвих ситуаціях. Успіху вам у подальшій роботі.

  • #20

    Корж Т.М. НВО № 25 (Sunday, 28 January 2018 15:42)

    Валентина Олександрівна цікаво представила власні напрацювання, коли вона особливу увагу приділяє індивідуальному підходу на уроках з розвитку зв'язного мовлення; враховує особистісні риси кожної дитини і розвиває їх залежно від здібностей школяра. Дякую за досвід!