Кріпака С.В., НВО"Мрія"(Tuesday, 16 January 2018 10:01)
Так, мета профільного навчання - забезпечити умови для якісної освіти старшокласників у відповідності з індивідуальними нахилами, можливостями, здібностями і потребами, забезпечення професійної
орієнтації учнів на майбутню діяльність, яка користується попитом на ринку праці. А вміння спілкуватися рідною та іноземними мовами, а й вмінням взаємодіяти з людьми, володіння навичками роботи у
групі, соціальними ролями у колективі лише сприятимуть визначеності учнів.
Дана стаття розкриває можливості формування комунікативної компетентності молодших школярів. В роботі запропоновані різноманітні вправи та завдання для розвитку комунікативно-мовленнєвих здібностей
учнів початкових класів. Представлений досвід цікавий, заслуговує на увагу. Особлива подяка за електронні джерела. Автору успіхів та творчості!
#3
НВО№25 Торжинська Сніжана Вікторівна(Thursday, 18 January 2018 11:46)
Дякую за цікавий, корисний підбір матеріалу.
#4
Олена Чернецька-Кліменчук НВО №25(Friday, 19 January 2018 07:13)
Дякую за змістовну статтю, дуже багато відкриттів зробила!
#5
НВО №25 Варданян Аеліта(Friday, 19 January 2018 16:35)
Щиро дякую за цікавий матеріал. Для себе взяла корисну інформацію.
#6
Отряжа Н. І., НВО № 25(Saturday, 20 January 2018 14:40)
Розділяю думку автора, що у вихованні особистості відповідальна роль належить саме комунікативній компетентності, адже вона означає не лише вміння спілкуватися , а й вмінням взаємодіяти з людьми, дає
змогу розв’язувати проблеми , що виникають у різних життєвих ситуаціях. Дякую за змістовний матеріал.
#7
НВО №25, Ратушняк Т.В.(Sunday, 21 January 2018 06:49)
Дійсно, головна задача педагогів -- навчити дитину висловлювати свої думки, спілкуватися. Наведені у статті прийоми спонукають дітей до самостійних міркувань. Так молодші школярі розбираються в собі
та вчаться розуміти інших, а це і є метою формування комунікативної компетентності. Ці здібності знадобляться учням для подальшого особистого розвитку, здобуття освіти і до активної участі у житті
суспільства. Дякую!
#8
Прокопенко Г. М. НВО № 25(Sunday, 21 January 2018 07:53)
У даній статті розкриваються можливості формування комунікативної компетентності молодших школярів.Для зразка запропоновані різноманітні вправи та завдання для розвитку комунікативно-мовленнєвих
здібностей учнів початкових класів. Представлений досвід цікавий, заслуговує на увагу. Успіхів та творчості!
#9
НВО №25, Мельник М.Я.(Monday, 22 January 2018 11:13)
Дякую за цікаву і корисну інформацію. Дана стаття розкриває головне завдання школи- не лише дати учням певний обсяг знань і вмінь, а навчитись спілкуватись, творчо мислити, мати свою позицію, брати
на себе відповідальність, реалізувати себе у житті.
Дякую автору за увагу до формування комунікативної компетентності. Адже уміння спілкуватися, чути і поважати інших, виражати свої думки, дуже важливе. Це є однією з навичок ХХІ ст.
#11
НВО №25,Сойченко А.М.(Tuesday, 23 January 2018 08:24)
Дякую за статтю.Актуальність теми обумовлена сучасними тенденціями в освіті. Сьогодні школа повинна забезпечити формування і розвиток інтелектуальної, творчої та ініціативної особистості, здатної
жити за принципово нових умов, реалізувати себе у житті, бути успішною і сприяти розвитку суспільства.
#12
Шевчук Г.Б.,НВО№16(Tuesday, 23 January 2018 12:10)
Дуже глибоко розкрито в статті зміст,основні завдання,напрямки профільного навчання.Спеціальна система завдань для ефективності розвитку комунікативної компетентності заслуговує на особливу увагу
колег.Дякую,бажаю творчої наснаги.
#13
НВО №25, Даниленко Н.В.,(Friday, 26 January 2018 11:12)
Дякую автору статті за цікавий матеріал, взятий з досвіду роботи. Цілком згодна, що така система надає можливості для творчої самореалізації дитини і готує до подальшого навчання у базовій та
профільній школі.
#14
Панежа Н.О., НВО №25(Friday, 26 January 2018 15:20)
Дякую за статтю! Комунікативній компетентності дійсно належить відповідальна роль у наш час, бо вона означає не лише вміння спілкуватися рідною та іноземними мовами, а й вмінням взаємодіяти з людьми,
володіння навичками роботи у групі, соціальними ролями у колективі.
#15
Горкіна Л. В. НВО № 25(Sunday, 28 January 2018 01:08)
Дякую за статтю, за змістовний матеріал.
#16
Іванова І.В. НВО № 25(Sunday, 28 January 2018 01:12)
Згодна з автором статті про необхідність забезпечити формування і розвиток інтелектуальної, творчої та ініціативної особистості, здатної жити за принципово нових умов, реалізовувати себе у житті,
бути успішною. Дякую за статтю!
#17
Платон А.Є, НВО №25(Sunday, 28 January 2018 09:10)
Цікавий матеріал з досвіду роботи . Розвиток пізнавальних інтересів, здібностей, готовності до свідомого вибору майбутньою професією -головна задача школи. Дякую за сучасну статтю.
#18
Онищенко Валентина Олександрівна(Sunday, 28 January 2018 10:16)
Цілком згодна з автором статті в тому , що комунікативні здібності дитини формуються повсякчас, а не тільки на уроках української мови. Тому вчитель повинен стати взірцем, прикладом для
учнів,майстерно і цікаво викладаючи навчальний матеріал.Ірино Сергіївно,дякую за цікавий практичний матеріал, який цікаво буде використати!
#19
Корж Т.М. НВО № 25(Sunday, 28 January 2018 15:55)
Стаття Ірини Сергіївни заслуговує на увагу чіткою характеристикою комунікативних компетенцій школярів. Автор детально розглядає складові профільного навчання та використання їх на практиці.
Дякую за досвід! Творчих успіхів колезі!
#20
Яблонська А.В. НВО № 25(Wednesday, 31 January 2018 14:32)
Дійсно, питання формування комунікативної компетентності залишається одним із найбільш необхідних для обговорення, адже перш за все це - вмінням знайти спільну мову з людьми, вміння взаємодіяти у
групі, варіювати соціальними ролями у колективі. Дуже вдячна автору за статтю! Натхнення Вам!
Write a comment
Кріпака С.В., НВО"Мрія" (Tuesday, 16 January 2018 10:01)
Так, мета профільного навчання - забезпечити умови для якісної освіти старшокласників у відповідності з індивідуальними нахилами, можливостями, здібностями і потребами, забезпечення професійної орієнтації учнів на майбутню діяльність, яка користується попитом на ринку праці. А вміння спілкуватися рідною та іноземними мовами, а й вмінням взаємодіяти з людьми, володіння навичками роботи у групі, соціальними ролями у колективі лише сприятимуть визначеності учнів.
Оксана Крамаренко, методист ЦМСПС (Tuesday, 16 January 2018 16:04)
Дана стаття розкриває можливості формування комунікативної компетентності молодших школярів. В роботі запропоновані різноманітні вправи та завдання для розвитку комунікативно-мовленнєвих здібностей учнів початкових класів. Представлений досвід цікавий, заслуговує на увагу. Особлива подяка за електронні джерела. Автору успіхів та творчості!
НВО№25 Торжинська Сніжана Вікторівна (Thursday, 18 January 2018 11:46)
Дякую за цікавий, корисний підбір матеріалу.
Олена Чернецька-Кліменчук НВО №25 (Friday, 19 January 2018 07:13)
Дякую за змістовну статтю, дуже багато відкриттів зробила!
НВО №25 Варданян Аеліта (Friday, 19 January 2018 16:35)
Щиро дякую за цікавий матеріал. Для себе взяла корисну інформацію.
Отряжа Н. І., НВО № 25 (Saturday, 20 January 2018 14:40)
Розділяю думку автора, що у вихованні особистості відповідальна роль належить саме комунікативній компетентності, адже вона означає не лише вміння спілкуватися , а й вмінням взаємодіяти з людьми, дає змогу розв’язувати проблеми , що виникають у різних життєвих ситуаціях. Дякую за змістовний матеріал.
НВО №25, Ратушняк Т.В. (Sunday, 21 January 2018 06:49)
Дійсно, головна задача педагогів -- навчити дитину висловлювати свої думки, спілкуватися. Наведені у статті прийоми спонукають дітей до самостійних міркувань. Так молодші школярі розбираються в собі та вчаться розуміти інших, а це і є метою формування комунікативної компетентності. Ці здібності знадобляться учням для подальшого особистого розвитку, здобуття освіти і до активної участі у житті суспільства. Дякую!
Прокопенко Г. М. НВО № 25 (Sunday, 21 January 2018 07:53)
У даній статті розкриваються можливості формування комунікативної компетентності молодших школярів.Для зразка запропоновані різноманітні вправи та завдання для розвитку комунікативно-мовленнєвих здібностей учнів початкових класів. Представлений досвід цікавий, заслуговує на увагу. Успіхів та творчості!
НВО №25, Мельник М.Я. (Monday, 22 January 2018 11:13)
Дякую за цікаву і корисну інформацію. Дана стаття розкриває головне завдання школи- не лише дати учням певний обсяг знань і вмінь, а навчитись спілкуватись, творчо мислити, мати свою позицію, брати на себе відповідальність, реалізувати себе у житті.
Єрьоменко О.Г., вчитель початкових класів НВО "СЗНЗ І ст. "Гармонія" -гімназія ім. Т. Шевченка (Monday, 22 January 2018 12:05)
Дякую автору за увагу до формування комунікативної компетентності. Адже уміння спілкуватися, чути і поважати інших, виражати свої думки, дуже важливе. Це є однією з навичок ХХІ ст.
НВО №25,Сойченко А.М. (Tuesday, 23 January 2018 08:24)
Дякую за статтю.Актуальність теми обумовлена сучасними тенденціями в освіті. Сьогодні школа повинна забезпечити формування і розвиток інтелектуальної, творчої та ініціативної особистості, здатної жити за принципово нових умов, реалізувати себе у житті, бути успішною і сприяти розвитку суспільства.
Шевчук Г.Б.,НВО№16 (Tuesday, 23 January 2018 12:10)
Дуже глибоко розкрито в статті зміст,основні завдання,напрямки профільного навчання.Спеціальна система завдань для ефективності розвитку комунікативної компетентності заслуговує на особливу увагу колег.Дякую,бажаю творчої наснаги.
НВО №25, Даниленко Н.В., (Friday, 26 January 2018 11:12)
Дякую автору статті за цікавий матеріал, взятий з досвіду роботи. Цілком згодна, що така система надає можливості для творчої самореалізації дитини і готує до подальшого навчання у базовій та профільній школі.
Панежа Н.О., НВО №25 (Friday, 26 January 2018 15:20)
Дякую за статтю! Комунікативній компетентності дійсно належить відповідальна роль у наш час, бо вона означає не лише вміння спілкуватися рідною та іноземними мовами, а й вмінням взаємодіяти з людьми, володіння навичками роботи у групі, соціальними ролями у колективі.
Горкіна Л. В. НВО № 25 (Sunday, 28 January 2018 01:08)
Дякую за статтю, за змістовний матеріал.
Іванова І.В. НВО № 25 (Sunday, 28 January 2018 01:12)
Згодна з автором статті про необхідність забезпечити формування і розвиток інтелектуальної, творчої та ініціативної особистості, здатної жити за принципово нових умов, реалізовувати себе у житті, бути успішною. Дякую за статтю!
Платон А.Є, НВО №25 (Sunday, 28 January 2018 09:10)
Цікавий матеріал з досвіду роботи . Розвиток пізнавальних інтересів, здібностей, готовності до свідомого вибору майбутньою професією -головна задача школи. Дякую за сучасну статтю.
Онищенко Валентина Олександрівна (Sunday, 28 January 2018 10:16)
Цілком згодна з автором статті в тому , що комунікативні здібності дитини формуються повсякчас, а не тільки на уроках української мови. Тому вчитель повинен стати взірцем, прикладом для учнів,майстерно і цікаво викладаючи навчальний матеріал.Ірино Сергіївно,дякую за цікавий практичний матеріал, який цікаво буде використати!
Корж Т.М. НВО № 25 (Sunday, 28 January 2018 15:55)
Стаття Ірини Сергіївни заслуговує на увагу чіткою характеристикою комунікативних компетенцій школярів. Автор детально розглядає складові профільного навчання та використання їх на практиці.
Дякую за досвід! Творчих успіхів колезі!
Яблонська А.В. НВО № 25 (Wednesday, 31 January 2018 14:32)
Дійсно, питання формування комунікативної компетентності залишається одним із найбільш необхідних для обговорення, адже перш за все це - вмінням знайти спільну мову з людьми, вміння взаємодіяти у групі, варіювати соціальними ролями у колективі. Дуже вдячна автору за статтю! Натхнення Вам!