Write a comment

Comments: 7
  • #1

    Кріпака С.В., НВО"Мрія" (Tuesday, 16 January 2018 09:56)

    Світлано, погоджуюсь із вами, що успіх принципу наступності в навчанні української мови досягається при сукупності багатьох складових навчально-виховної роботи. І саме при дотриманні принципу наступності реалізується здійснення грамотного переходу дитини від початкової до середньої школи. Дякую.

  • #2

    Оксана Крамаренко, методист ЦМСПС (Tuesday, 16 January 2018 11:22)

    Автором статті детально висвітлено принцип наступності в навчанні української мови, описано умови успішного продовження процесу поступового переходу від початкової до середньої ланки. Підтримую думку автора, що створення єдиної команди педагогів початкової та середньої школи, які взаємодіють між собою - одна із складових успіху принципу наступності в навчанні. Матеріал цікавий, дякую!

  • #3

    Коротенко Н.В., НВО "Мрія" (Tuesday, 16 January 2018 13:03)

    Матеріал, представлений автором, цікавий та актуальний. Погоджуюсь з автором, що при дотриманні принципу наступності реалізується здійснення грамотного переходу дитини від початкової до середньої школи.Дякую.

  • #4

    Мойсеєнко І.М. НВО "Вікторія-П" (Wednesday, 17 January 2018 11:18)

    На сучасному етапі освіти школа повинна готувати компетентного випускника, здатного самостійно здобувати знання. Сьогодні ж ми спостерігаємо за тим, що при переході школярів із молодшої ланки до середньої постають проблеми: падає успішність, зникає зацікавленість у навчанні, незважаючи на психологічну підготовку четверокласників, взаємовідвідування уроків вчителями тощо. Дякую, Світлано Миколаївно, матеріал дуже актуальний, описано умови поступового переходу від початкової до середньої школи.

  • #5

    Наталія Гусєва, вчитель початкових класів № 4 (Saturday, 20 January 2018 09:36)

    Дякую. Цікава та змістовна стаття. Матеріал, демонструє основні принципи і напрямки діяльності вчитля початкової школи щодо дотримання послідовності та реалізації наступністі у викладанні української мови ,яка забезпечує плавний перехід учнів від молодшої до основної школи. Описаний досвід заслуговує на увагу.
    Бажаю творчих успіхів.

  • #6

    Полішко І.М. (Saturday, 20 January 2018 12:16)

    Наступність між різними ланками школи, між її окремими класами, між класною й позакласною діяльністю – одна з умов успішного навчання української мови. Комунікативну компетентність учнів не можна сформувати виокремлено на певному етапі навчання, її необхідно формувати цілісно й системно впродовж всього освітнього процесу,
    Я бажаю вчителям всіх ланок навчання в загальноосвітній школі творчо і плідно співпрацювати. Дякую, Світлано, за цікаву і змістовну статтю.

  • #7

    Журавльова З. М., НВО "Вікторія - П" (Wednesday, 24 January 2018 13:00)

    Матеріал дуже актуальний, цікавий. Дякую, Світлано, за висвітлення актуального питання змістовність у розкритті теми. Бажаю подальших творчих успіхів.