Write a comment

Comments: 8
  • #1

    Козаченко Т. Д., НВО № 35 (Tuesday, 16 January 2018 11:22)

    Світлано Валентинівно, дякую за корисну і цікаву статтю. Дійсно, профільні компетентності є основою для подальшого розвитку інтересів та здібностей учнів, покликані забезпечити успіх кожної особистості.

  • #2

    Васільєва Н.О.,НВО № 35 (Tuesday, 16 January 2018 12:30)

    Дякую автору статті за грунтовне та глибоке дослідження даної проблеми. Інноваційні методи навчання зацікавлюють учнів, що є важливим фактором реалізації концепції нової школи

  • #3

    Оксана Крамаренко, методист ЦМСПС (Tuesday, 16 January 2018 15:33)

    Автором розкрито шляхи формування профільної компетентності учнів початкових класів в позакласній роботі. Акцент зроблено на позакласну роботу з математики, української мови та природознавства. Представлений досвід є цікавим, демонструє креативність автора. На мою думку, запропоновані форми та методи роботи заслуговують на увагу. Дякую за змістовний матеріал!

  • #4

    Купріянова В.В., ЗОШ № 7 (Friday, 19 January 2018 13:10)

    Дякую, Світлано Валентинівно, за цікаву статтю. Вдало окреслені етапи реалізації профільної особистісно-орієнтованої освіти, де вчитель має можливість в позакласній роботі формувати цілий ряд компетенцій, що складають в кінцевому результаті ключові життєві компетентності. І дуже ефективно, коли робота з даної проблеми проводиться систематично. Бажаю творчих успіхів!

  • #5

    Дехтяренко В.Д., НВО №35 (Monday, 22 January 2018 02:14)

    Дякую за змістовну та цікаву статтю, в якій представлено досвід вчителя по формуванню профільної компетентності молодших школярів у позакласній роботі.

  • #6

    Нікітчук О.В., НВО №16 (Monday, 22 January 2018 08:09)

    Дякую автору за цікаву та актуальну статтю, в якій розкрито шляхи формування профільної освіти в позакласній роботі. Бажаю творчих успіхів!

  • #7

    Бондаренко Л.О., НВО № 35 (Monday, 22 January 2018 12:26)

    У статті розглядаються провідні теоретичні положення щодо впровадження компетентнісного підходу. Визначено перелік базових компетентностей, що формуються у пізнавально-практичній діяльності вихованців за основними напрямами позакласної роботи. Дякую за змістовний матеріал!

  • #8

    Губарева Н.В. (Thursday, 25 January 2018 09:01)

    У статті вдало розкрито шляхи формування профільної компетентності учнів початкових класів.Дякую за цікавий за змістовний матеріал!