Ковальчук Валентина НВО#15(Friday, 19 January 2018 04:42)
Підтримую думку автора в тому, що обов' язково повинен бути зв'язок та наступність між дошкільною та початковими ланками освіти і застосування аналогічних методів та прийомів зменшить стресовість
переходу для дитини із однієїї ланки в іншу.
Дякую за корисну інформацію.
#2
Севрук Н.П. НВО №15(Friday, 19 January 2018 06:27)
Стаття цікава, заслуговує на увагу. Дійсно, проблеми наступності, допомагає успішному розв'язанню завдань безперервної освіти на перших її етапах: у дошкільному навчальному закладі та початковій
школі. Дякую .
#3
Головко О.М. НВО № 15(Sunday, 21 January 2018 09:24)
Цікава та змістовна стаття. Дійсно, взаємозв’язок ДНЗ і початкової школи - це як дві сторони одного й того ж педагогічного явища у вигляді «перспективності» та «власне наступності».
Головною умовою забезпечення наступності у вихованні та навчанні є спрямованість педагогічного процесу дошкільного навчального закладу і початкової школи на спільну і єдину мету - всебічний розвиток
активної, творчої особистості дитини відповідного віку.
Дякую. Бажаю творчих успіхів.
#4
Яшан О.В. НВО № 15(Sunday, 21 January 2018 12:27)
Дуже об'єктивна стаття. Дякую за корисну інформацію.
#5
Калницька Г.Г. НВО№15(Sunday, 21 January 2018 13:47)
Дякую за цікаву та корисну інформацію. Описаний досвід заслуговує на увагу.
#6
Петруляк О.А. НВО№15(Sunday, 21 January 2018 13:50)
Цікава та змістовна стаття. Погоджуюсь з авторами, що при дотриманні принципу наступності реалізується здійснення грамотного переходу дитини від дошкільної до початкової ланки.Дякую.
#7
Шевченко Олена НВО №15(Monday, 22 January 2018 17:38)
Реалізація допрофільного навчання дійсно починається ще з дитячого садка. Тому, важливим є наступність, перенесення "ланцюжка" в наступні етапи розвитку дитини. Дякую автору за висвітлення
актуального питання та за змістовність у розкритті теми. Бажаю успіхів та натхнення у роботі!
Write a comment
Ковальчук Валентина НВО#15 (Friday, 19 January 2018 04:42)
Підтримую думку автора в тому, що обов' язково повинен бути зв'язок та наступність між дошкільною та початковими ланками освіти і застосування аналогічних методів та прийомів зменшить стресовість переходу для дитини із однієїї ланки в іншу.
Дякую за корисну інформацію.
Севрук Н.П. НВО №15 (Friday, 19 January 2018 06:27)
Стаття цікава, заслуговує на увагу. Дійсно, проблеми наступності, допомагає успішному розв'язанню завдань безперервної освіти на перших її етапах: у дошкільному навчальному закладі та початковій школі. Дякую .
Головко О.М. НВО № 15 (Sunday, 21 January 2018 09:24)
Цікава та змістовна стаття. Дійсно, взаємозв’язок ДНЗ і початкової школи - це як дві сторони одного й того ж педагогічного явища у вигляді «перспективності» та «власне наступності».
Головною умовою забезпечення наступності у вихованні та навчанні є спрямованість педагогічного процесу дошкільного навчального закладу і початкової школи на спільну і єдину мету - всебічний розвиток активної, творчої особистості дитини відповідного віку.
Дякую. Бажаю творчих успіхів.
Яшан О.В. НВО № 15 (Sunday, 21 January 2018 12:27)
Дуже об'єктивна стаття. Дякую за корисну інформацію.
Калницька Г.Г. НВО№15 (Sunday, 21 January 2018 13:47)
Дякую за цікаву та корисну інформацію. Описаний досвід заслуговує на увагу.
Петруляк О.А. НВО№15 (Sunday, 21 January 2018 13:50)
Цікава та змістовна стаття. Погоджуюсь з авторами, що при дотриманні принципу наступності реалізується здійснення грамотного переходу дитини від дошкільної до початкової ланки.Дякую.
Шевченко Олена НВО №15 (Monday, 22 January 2018 17:38)
Реалізація допрофільного навчання дійсно починається ще з дитячого садка. Тому, важливим є наступність, перенесення "ланцюжка" в наступні етапи розвитку дитини. Дякую автору за висвітлення актуального питання та за змістовність у розкритті теми. Бажаю успіхів та натхнення у роботі!