Write a comment

Comments: 59
  • #1

    Кріпака С.В., НВО"Мрія" (Tuesday, 16 January 2018 09:51)

    Так, допрофільна підготовка молодших школярів має пропедевтичний характер. І організація роботи з допрофільної підготовки розпочинається саме у початкових класах. Тому вищим рівнем творчості вчителів початкових класів має бути інноваційна діяльність, спрямована на створення принципово нових технологій, високоефективних систем навчання, виховання й розвитку школярів та формування компетентностей.

  • #2

    Коротенко Н.В., НВО "Мрія" (Tuesday, 16 January 2018 11:49)

    Оксано Олександрівно, дякуємо за змістовну статтю та зроблену Вами підбірку документів щодо профільного навчання. Я погоджуюсь, що основні труднощі під час проведення допрофільної підготовки учнів є відсутність: достатньої кількості програм та навчальних посібників; навчальний час для організації допрофільної підготовки; перевантаження учнів. Дякуємо.

  • #3

    Коротенко Н.В., НВО "Мрія" (Tuesday, 16 January 2018 12:10)

    Вибачте. Оксана Олексіївна!!!!!!.

  • #4

    Горб Г.В., НВО " Мрія" (Tuesday, 16 January 2018 12:49)

    Дякую Вам за змістовну статтю.

  • #5

    Нестеряк Л.Б., НВО №32 (Tuesday, 16 January 2018 13:44)

    Допрофільне навчання є одним із ключових напрямів модернізації та удосконалення системи початкової освіти й передбачає реальне й планомірне оновлення школи і має найбільшою мірою враховувати інтереси, нахили, здібності, можливості кожного учня. Погоджуюсь з Оксаною Олексіївною, що світогляд людини закладається саме в початковій школі. У школі формується особистість, її громадянська позиція. Школа для дитини – це не просто дім знань із предметів, а дім, де дають освіту для життя. Дякую за змістовну статтю.

  • #6

    Доленко І.О., ЗОШ І-ІІІступенів №2 (Tuesday, 16 January 2018 14:22)

    Дуже виважений і корисний матеріал статті. Тема статті є актуальною на сучасному етапі розвитку освіти. Першою сходинкою для вибору майбутньої професії є допрофільна освіта, яка починається саме з початкової ланки. Початкова школа допомагає у виборі майбутнього напрямку профільної освіти. Дякую за цікаву і змістовну статтю.

  • #7

    Вдовиченко Т. В., НВО СЗНЗ 1 ступеня "Гармонія"-гімназія імені Т. Шевченка-ЦПВ "Контакт" (Tuesday, 16 January 2018)

    Дякую Вам, Оксано Олексіївна, за глибоке висвітлення основних напрямів роботи з допрофільної підготовки та профорієнтаційної роботи, за аналіз можливостей проведення ранньої профорієнтаційної роботи на уроках при вивченні предметів інваріантної та варіативної складових навчального плану, в позакласній і позашкільній роботі. Змістовно, цікаво і корисно отримати вашу інформацію! Бажаю творчих успіхів!

  • #8

    Коваленко О.О.,НВО "Мрія" (Tuesday, 16 January 2018 15:54)

    Дуже корисний матеріал.Дійсно,вивчення уподобань молодших школярів, обов'язкове виявлення їх нахилів та здібностей- є основними передумовами для організації та проведення якісної допрофільної підготовки.Дякую Вам, за змістовну,цікаву статтю!

  • #9

    Купріянова В.В., ЗОШ № 7 (Wednesday, 17 January 2018 05:49)

    Інноваційна діяльність вчителя, застосування нових технологій, організація роботи у початкових класах за трьома основними напрямами: інваріантна складова + варіативна складова + додаткова позашкільна освіта реалізує головні завдання допрофільної підготовки. Оксано Олексіївно, дякую за змістовну статтю. Творчих Вам успіхів.

  • #10

    Мішкевич І.В., НВО школа-ліцей №8 (Wednesday, 17 January 2018 11:01)

    Дякую за змістовне висвітлення проблеми. Дійсно, допрофільне навчання є основою для подальшого розвитку інтересів та здібностей учнів.
    Стаття цікава та дуже корисна.

  • #11

    Мойсеєнко І.М. НВО "Вікторія-П" (Wednesday, 17 January 2018 11:07)

    Допрофільна підготовка передбачає розвиток широкого спектра пізнавальних і професійних інтересів, освітніх компетенцій, які забезпечують успішність у майбутній професійній діяльності;
    виявлення інтересів, нахилів і здібностей учнів; формування практичного досвіду в різних сферах пізнавальної та професійної діяльності, орієнтованого на вибір профілю навчання у старшій школі. Але організація починається в початкових класах. Дякую, Оксано Олексіївно за змістовну статтю.

  • #12

    Коваленко Наталія, НВО "СЗНЗ І ст." Гармонія"- гімназія ім.Т.Шевченка - ЦПВ "Контакт" (Wednesday, 17 January 2018 12:41)

    Дякую авторові статті Крамаренко О.О. за цікавий, корисний матеріал для практичного використання. Рання профорієнтаційна робота на уроках при вивченні предметів,основні напрями роботи з допрофільної підготовки та профорієнтаційної роботи - цей матеріал ,що допоможе як вчителеві,батькам, а ,найголовніше, нашим учням .Творчого натхнення !

  • #13

    Леканова Т.А., НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 12:42)

    Дякую, Оксано Олексіївно. Повністю погоджуюсь, що організація роботи з допрофільної підготовки розпочинається саме у початкових класах.

  • #14

    Басиста А.Л. НВО № 6 (Thursday, 18 January 2018 02:15)

    Оксано Олексіївно, я погоджуюся з Вашою думкою, щодо того, що усі етапи допрофільної підготовки мають супроводжуваться діагностикою інтересів, схильностей, здібностей школярів, прогнозуванням успішності опанування навчального матеріалу, готовністю до самостійного та свідомого вибору профілю. Адже кожна дитина - це особистість зі своїми інтересами і здібностями, і більш того, це нове покоління дітей, які вже приходять до школи з великим багажем знань. Тому нам потрібно враховувати інтереси дітей і надавати їм право вибору і розвивати їх інтереси. Дякую Вам за змістовний цікавий матеріал.

  • #15

    Зінзура Г.М., НВО №8 (Thursday, 18 January 2018 10:56)

    Стаття присвячена актуальній темі – організації методичного супроводу допрофільного навчання в початковій школі.
    Автором досить глибоко проаналізовано основні напрями роботи з допрофільної підготовки та профорієнтаційної роботи, а також здійснено ґрунтовний аналіз можливості проведення ранньої профорієнтаційної роботи на уроках при вивченні предметів інваріантної та варіативної складових навчального плану, в позакласній і позашкільній роботі.
    Важко не погодитись з автором, що обов'язкове виявлення нахилів та здібностей молодших школярів, забезпечення створення можливостей для самореалізації є основними передумовами для здійснення якісної допрофільної підготовки.
    Дякую, Оксано Олексіївно, за досить змістовний матеріал, що викладено в Вашій статті. Бажаю Вам подальших творчих успіхів.

  • #16

    Боковня Я.С. НВО № 32 (Thursday, 18 January 2018 14:02)

    Актуальна тема не тільки для вчителів, а й для батьків. Змінюється суспільство значить і змінюється освіта. Тому постає питання про готовність школярів об'єктивно оцінювати свої здібності до навчання за різними профілями, здійснювати вибір профілю, який співпадає зі здібностями та інтересами, бути готовими докласти зусилля для отримання якісної освіти. Дякую за гарний матеріал. Бажаю Вам подальших творчих успіхів.

  • #17

    Кашпуровська Н.М., вчитель КЗ НВО № 16 (Thursday, 18 January 2018 14:16)

    Сучасна школа має орієнтуватися на потреби учня та суспільства, поєднувати ефективну передачу знань з потребами та мотиваціями особи й задоволенням вимог суспільства. Профільна освіта є інструментом при виконанні цього завдання. Допрофільна підготовка починається саме з початкової ланки! Дякую за змістовний і актуальний матеріал.

  • #18

    Волощенко І.І., НВО № 6 (Thursday, 18 January 2018 16:51)

    Цікава, змістовна, актуальна стаття. Дякую, Оксано Олексіївно, що вказали на основні труднощі, які можуть виникати під час проведення допрофільної підготовки учнів та за ґрунтовний аналіз проведення ранньої профорієнтаційної роботи в освітньому процесі початкової ланки. Бажаю подальших творчих успіхів.

  • #19

    Тетяна Кондратенко (Friday, 19 January 2018 04:11)

    Змістовний матеріал, який неодмінно буде корисний працівникам освіти. Простежується новизна, зосереджена увага на основних напрямах роботи. Дякую автору.

  • #20

    Павлова Тетяна, ЗШ №29 (Friday, 19 January 2018 13:12)

    У статті чітко сформульовані та проаналізовані вимоги до педагогів початкових класів щодо впровадження допрофільної підготовки. Цілком погоджуюся з автором, що обов'язкове виявлення нахилів та здібностей молодших школярів, забезпечення створення можливостей для самореалізації є основними передумовами для здійснення якісної допрофільної підготовки. Дякую.

  • #21

    Слюсаренко Л. В., ЗШ №7 (Friday, 19 January 2018 13:32)

    Шановна Оксано Олексіївно! Дякую Вам за актуальну, змістовну статтю. Обов'язкове виявлення нахилів та здібностей молодших школярів, забезпечення створення можливостей для самореалізації є основними передумовами для здійснення якісної допрофільної підготовки. Бажаю Вам творчих успіхів.

  • #22

    Ірина Марченко, заступник директора з НВР ЗОШ № 4 (Saturday, 20 January 2018 03:40)

    Дякую, Оксано Олексіївно, за змістовний і актуальний матеріал! Цілком згодна з вами, що формування потреби і здатності до самовизначення відповідно до інтелектуальних можливостей особистості, підготовку учнів усвідомленого вибору проофілю навчання у старших класах слід починати з початкової ланки. Вдячна за розкриття основних напрямів роботи з допрофільної підготовки та профорієнтаційної роботи на уроках та в позаурочній діяльності. Такий матеріал особливо потрібний вчителям при плануванні роботи з учнями, допомагає працювати на перспективу, забезпечувати індивідуальний розвиток та подальшу самореалізацію учнів.Бажаю творчих успіхів!

  • #23

    Ольга (Saturday, 20 January 2018 08:49)

    Я Вам дуже вдячна за статтю! Допрофільне навчання завжди йшло поруч в усі часи у вихованні і навчанні учнів. Те, що вимагало сьогодення, те вчитель і намагався донести учням. Зараз життя крокує шаленими темпами. Сучасні нові професії з'являються щороку. Наша мета - навчити дієвості, мисленню, комунікабельності, гнучкості..... щоб не спасувати у майбутньому!

  • #24

    Левшун А.М., НВО №25 (Saturday, 20 January 2018 10:19)

    Погоджуюся з Вами, Оксано Олексіївно, що неперервна освіта впродовж життя неможлива без фундаментальних знань. Саме в початковій школі закладаються їх основи. Неперервна освіта – постійний розвиток і вдосконалення людини впродовж життя шляхом взаємодії між освітою, що здобута на початкових етапах, і освітою, здобутою на наступних. Тож ніхто не повинен зупинятися на досягнутому.

  • #25

    Цуркан С. В. НВО №32 (Saturday, 20 January 2018)

    Автор статті вдало проаналізувала можливості проведення ранньої профорієнтаційної роботи в початкових класах, як на уроках, так і в позакласній роботі. Нині сучасна українська школа стала на шлях стрімкого реформування освіти. Тому, вчитель має навчитися працювати по-новому. Згодна з Оксаною Олексіївною, що від підготовки вчителем профорієнтаційного матеріалу залежить ознайомлення учнів з професіями та впливає на правильний та обдуманий її вибір в майбутньому. Вважаю, що стаття цікава, змістовна і актуальна.

  • #26

    Лішенко Т.В. НВО І - ІІІ ст. "Мрія" (Saturday, 20 January 2018 12:04)

    Дійсно велике значення для майбутнього вибору професії учня починається з вивчення його уподобань, нахилів та здібностей. Здійснити це можливо за рахунок диференційованого та індивідуального підходу, застосовуючи творчі завдання під час уроків, гуртків та виховних заходів.Дякую, Оксано Олексіївно, за змістовну та актуальну статтю!

  • #27

    Полішко І.М. НВО "Вікторія-П" (Saturday, 20 January 2018 14:23)

    Тема статті є актуальною на сучасному етапі розвитку освіти. Оксана Олексіївно, дякую за змістовне розкриття основних завдань допрофільного навчання та змісту профільного навчання.
    Цілком згодна ,що основна мета допрофільної підготовки – формування у дітей готовності робити свідомий вибір подальшго профілю навчання.
    Ми, вчителі початкової школи, далекі від того, що зможемо навчити дитину на все життя, але глибоко переконані, що допоможемо розкрити певні якості особистості для неї самої, уберегти від помилок під час вибору професії. Це і є метою профільного навчання у старшій школі.

  • #28

    Теличенко В.О. НВО №32 (Sunday, 21 January 2018 07:19)

    Повністю розділяю думку автора, що допрофільна підготовка та профільне навчання – дві складові одного неперервного процесу: самовизначення особистості у виборі подальшого спрямування в навчанні та професійної діяльності. В своїй статті Оксана Олексіїївна чітко виділила основні документи, якими запроваджується та унормовується профільне навчання. Погоджуюсь з автором, що розпочинається допрофільна підготовка з початкової школи, яка розвиває творчі здібності учнів, виявляє їхні інтереси, сприяє формуванню потреби до пізнання світу і людини в ньому. Дякую за змістовну і цікаву статтю.

  • #29

    Кошова О.В., НВК№26 (Sunday, 21 January 2018 11:29)

    Дякую за обгрунтуване висвітлення даного питання. Повністю погоджуюсь, що школярі повинні вміти об'єктивно оцінювати свої здібності до навчання за різними профілями, здійснювати вибір профілю, який співпадає зі здібностями та інтересами, бути готовими докласти зусилля для отримання якісної освіти, а завдання педагога - вчасно помітити та допомогти дитини розвивати свої здібності, направляти та підтримувати .

  • #30

    Олена Іванченко (Sunday, 21 January 2018 13:25)

    Дуже цікава як з пізнавальної, так і з практичної точки зору стаття. Висвітлено не лише теоретичні засади допрофільного навчання, а й наведені практичні поради щодо його впровадження в закладі освіти. Думаю, що досвід корисний всім. Дякую.

  • #31

    Воронюк О.О. НВО "Мрія" (Monday, 22 January 2018 05:02)

    Дякую за корисну статтю! Дуже цікавий та насичений матеріал, який варто використовувати у власній роботі.

  • #32

    Світлана Табальчук, заступник директора НВО №31 (Monday, 22 January 2018 06:40)

    Щиро дякую, Оксано Олексіївно, за цікавий і своєчасний матеріал. Адже допрофільне навчання в початкових класах є основою майбутнього самовизначення дитини, розвитку її здібностей, самопізнання, забезпечення формування творчого потенціалу та професійних знань і навичок. Навчальний матеріал в початкових класах з цього питання має необмежені можливості. І тому Ваші практичні поради якнайкраще вплітаються в педагогічну діяльність педагогів та підвищення рівня їхньої кваліфікації.

  • #33

    Ніколенко С.В. вчитель початкових класів, ЗОШ 22 (Monday, 22 January 2018 08:00)

    Оксано Олексіївно, дякую за корисну, цікаву та актуальну статтю. Ви допомогли краще зрозуміти зміст та мету допрофільного навчання. Дійсно, для вчителів початкових класів це дуже важливо, сами ми маємо можливість розгледіти в дітях той потенціал, їх здібності на нахили, які можуть вплинути на вибір їх майбутньої професії.

  • #34

    Людмила Шведова, заступник директора з навчально-виховної роботи, ЗОШ №3 (Monday, 22 January 2018 08:07)

    Оксано Олексіївно, дякую за змістовну, актуальну та цікаву статтю. Допрофільна освіта в початковій школі дає можливість для дітей, батьків, педагогів визначити індивідуальні можливості дитини, та сприяти її подальшому професійному визначенню.

  • #35

    Добровольська О.В. ЗОШ І- ІІІ ст.№22 (Monday, 22 January 2018 08:39)

    Допрофільна підготовка молодших школярів має великий вплив на подальше життя кожного учня. Адже саме рання діагностика схильностей учнів, підтримка і допомога в подальшому їхньому розвитку дозволить дитині більш чітко зорієнтуватись у професійному самовизначенні. Дякую Вам за цікаву та змістовну статтю.

  • #36

    Жосан Л.І , заступник директора НВО№32 (Monday, 22 January 2018 08:41)

    Дійсно якісна допрофільна підготовка є актуальною в початковій школі, адже саме вчитель початкових класів створює умови для розкриття і розвитку здібностей, нахилів та уподобань учнів. В статті чітко визначені завдання, які стоять перед педагогом, окреслені напрямки роботи. Важко не погодитись з автором . що саме створення можливостей для самореалізації учня і є основою допрофільної підготовки та подальшого профільного навчання . Дякую, Оксано Олексіївно, за детальне висвітлення проблеми, успіхів Вам та натхнення.

  • #37

    Бойко Н.Я., ЗШ №3 (Monday, 22 January 2018 09:07)

    Дякую за корисну статтю! Матеріалі дуже цікавий. корисний. Висвітлено практичні поради щодо впровадження допрофіьного навчання в закладах освіти. Важливо вчасно побачити в дитині здібності і допомогти й розкрити їх повнолю мірою.

  • #38

    Наливайченко Т. Д.,вчитель початкових класів ЗОШ№3 (Monday, 22 January 2018 09:20)

    Підготовка дитини до життя повинна починатися з раннього віку. Вважаю, що Крамаренко О.О. цікаво і змістовно висвітлила основні напрямки допрофільної підготовки учнів та профорієнтаційної роботи.
    Посилання на нормативні документи з цього питання дають змогу вчителеві розширити свої знання з допрофільної підготовки учнів, зекономити час при підготовці до уроку, семінару, тощо.
    Цікаво поданий матеріал, де висвітлено аналіз педагогічних досліджень і публікацій та надбання сучасних науково-педагогічних досліджень, а також практичний досвід вчителів з допрофільної підготовки. В статті аргументується, чому саме допрофільну підготовку учнів слід починати зі школи І ступеня та розкривається її зміст за трьома основними напрямками.
    Дякую автору статті Крамаренко О.О. за цікавий та змістовний матеріал.

  • #39

    Філіпова Л. О. , вчитель початкових класів ЗОШ І-ІІІ ст.№3 (Monday, 22 January 2018 09:54)

    Матеріал статті актуальний, своєчасний та доступний. Оксана Олексіївна глибоко проаналізувала сутність допрофільного навчання учнів початкової школи у сучасному освітньому просторі. Грунтовно висвітлено питання спрямованості допрофільного навчання на розвиток обдарувань учнів та формування у них пізнавальних інтересів. Дякую за корисну статтю

  • #40

    Чиграй С.М. ЗОШ І-ІІІ ст. №22 (Monday, 22 January 2018 10:04)

    Погоджуюсь із актуальністю теми Вашої статті, але на мою думку, не достатньо матеріальної бази для повноцінного впровадження допрофільної підготовки учнів. Дякую за підняття цього важливого питання. Бажаю Вам успіхів.

  • #41

    Дехтяренко В.Д., НВО №35 (Monday, 22 January 2018 11:28)

    Дякую за змістовний аналіз особливостей методичного супроводу допрофільного навчання в початковій школі , яке має специфічний характер, тому що учні 1-4 класів ще далекі від вибору професії. Але правильно проведена серед них профорієнтаційна робота має стати основою, на якій у подальшому будуть розвиватись професійні інтереси та наміри школярів у середніх і старших класах.

  • #42

    Єрьоменко О.Г., вчитель початкових класів НВО "СЗНЗ І ст. "Гармонія" -гімназія ім. Т. Шевченка (Monday, 22 January 2018 11:29)

    Згодна з думкою Оксани Олексіївни, що допрофільна підготовка молодших школярів має пропедевтичний характер та для допрофесійної підготовки необхідно максимально використовувати освітньо-профорієнтаційний потенціал місця проживання учнів. Вчителі нашої школи теж стараються ознайомити учнів зі світом професій використовуючи місцевий матеріал. Дякую за змістовну та користу статтю.

  • #43

    Зубарєва О.М.вчитель початкових класів, НВК № 34 (Monday, 22 January 2018 11:49)

    Дійсно, наше завдання виявити здібності та інтереси учня, розкрити сторони різних професій, що допоможе в майбутньому у виборі конкретного виду діяльності. Дякую за змістовний та потрібний матеріал. Бажаю всім натхнення.

  • #44

    Вишневська І.В.,вчитель початкових класів, НВО №31 (Monday, 22 January 2018 12:07)

    Щира подяка Оксані Олексіївні за цікавий та корисний матеріал з допрофільної підготовки молодших школярів. Вважаю , що в наш час стрімкого розвитку науково-технічного прогресу, ця проблема має актуальний характер. Досить важливими є посилання на нормативну базу.
    Дякую за підняття цього важливого питання. Бажаю Вам успіхів.

  • #45

    Похила Тетяна, вчитель початкових класів, ЗОШ 22. (Monday, 22 January 2018 12:33)

    Дякую за корисну та дуже доречну статтю. У зв'язку із стрімким дорослішанням та розвитком дітей, профільному навчанню потрібно приділяти більше уваги. На мою думку, саме такі уроки, наповнені інформацією, яка допоможе обрати майбутню професію, шлях у дорослому житті, зацікавлять дітей . Всім бажаю натхнення та успіхів!

  • #46

    Інна Прокопенко,ЗОШ №22 (Monday, 22 January 2018 13:23)

    В наш час вчителям потрібно докласти дуже багато зусиль,щоб зацікавити сучасних учнів. Тому,саме ця стаття допоможе звернути увагу не лише на шкільні,а й позашкільні заходи,які для дітей є досить цікавими. Погоджуюсь,що потрібно звертати увагу учнів початкової школи саме на ті предмети,які їм цікаві,а також ознайомлювати з професіями,які тісно пов'язані з тими предметами. Дякую за статтю!!!

  • #47

    Драч П.М., ЗОШ I-III ст.№22 (Monday, 22 January 2018 13:46)

    На часі сьогодення стаття є актуальною, .своєчасною та корисною в підвищенні рівня професійної діяльності вчителів початковіх класів, керівників гуртків позакласних та позашкільніх закладів.
    В статті доступно розкриті основні напрямки роботи при вивченні предметів інваріантної та даються конкретні посилання для вибору додаткових курсів варіативної складових навчального плану, висвітлено роль проектної, дослідницької, індивідуальної та пошукової діяльності молодших школярів, зразків використання традиціійних та нових форм, методів та засобів навчання, надано перевагу диференційованому та індивідуальному навчанню як засобу допрофільної підготовки та профорієнтаційної роботи. Стаття є джерелом для самоосвітньої діяльності молодих педагогів при вивченні нормативних документів, адрес педагогічного досвіду щодо впровадження допрофільної підготовки в закладах освіти. Дякую за статтю. Вона є пріоритетною у формуванні особистості нового покоління, його професійних умінь та навичок.

  • #48

    Грицай А.Г. ( ЗОШ І ст. №37) (Tuesday, 23 January 2018 02:43)

    Дякуємо Вам за корисну та змістовну статтю! У статті чудово проаналізовано можливість проведення ранньої профорієнтаційної роботи на уроках при вивченні предметів інваріантної та варіативної складових навчального плану, в позакласній і позашкільній роботі.

  • #49

    Гузієва О. С., НВО № 31 (Tuesday, 23 January 2018 05:10)

    Дякуємо за корисну і своєчасну статтю. Початківці почерпнули для себе цікаву інформацію з підготовки дітей до свідомого вибору професії у майбутньому. Опрацьовані матеріали допоможуть на уроках та у позаурочний час. Бажаємо творчої та плідної роботи!

  • #50

    Степанко В. Б., НВО № 31 (Tuesday, 23 January 2018 05:23)

    Дякую за статтю. Вона дає змогу розширити мої знання, як вчителя, в профорієнтаційній підготовці молодших школярів. Запропонований матеріал не часто висвітлюється в літературі. І тому дуже цікавий і потрібний. Ще раз дякую! Бажаю творчого натхнення і успіхів!

  • #51

    Кучмистенко Т. М., НВО № 31 (Tuesday, 23 January 2018 05:31)

    Щиро вдячна за наданий матеріал! Цікава та змістовна стаття і дуже актуальна для всіх вчителів початкових класів. Тому, що саме перший вчитель, "закладає фундамент" вибору професії кожної людини, допомагає зорієнтуватися і пристосуватися до дорослого життя. Дякую і бажаю успіхів!

  • #52

    Пахолівецька М.В., ЦМСПС (Tuesday, 23 January 2018 07:04)

    Приєднуюсь до коментарів педагогів.
    Стаття змістовна. Автор зуміла досить чітко охарактеризувати основні напрямки роботи з допрофільної підготовки, можливості проведення ранньої профорієнтаційної роботи на уроках при вивченні предметів інваріантної та варіативної складових навчального плану, в позакласній і позашкільній роботі. Я підтримую думку Оксани Олексіївни, що допрофільну підготовку слід розпочати із школи І ступеня, що вчитель початкових класів повинен використовувати нові технології навчання, виховання й розвитку школярів. Дякую, Оксано Олексіївно, за участь у конференції.

  • #53

    Бесараб Л.М., НВО "ЗОШ-інтернат, ліцей "Сокіл" (Tuesday, 23 January 2018 08:10)

    В даній статті висвітлена найактуальніша проблема сьогодення: допрофільна підготовка та професійна орієнтація учнів. Я погоджуюся з тим, що ця інформація є дуже корисною для вчителів і для батьків. Бажаю творчих успіхів!

  • #54

    Зозуля Ю .А. (Tuesday, 23 January 2018 09:15)

    Дякую за цікаве і розгорнуте висвітлення дуже актуального для сьогодення питання- допрофільне навчання у початковій школі.

  • #55

    Пасічна Л.В., ЗОШ I-IIIст. №22 (Tuesday, 23 January 2018 10:21)

    Наш світ розвивається швидкими темпами, тому тема допрофільної підготовки саме в початкових класах є своєчасною та актуальною. Дякую за розгорнуте та досить доступне висвітлення цього питання. Матеріал дуже цікавий і корисний. Бажаю успіхів і творчого натхнення!

  • #56

    Каграманян Н.В., заступник директора з НВР ЗОШ І ст. 37 (Wednesday, 24 January 2018 11:51)

    Дякую Оксана Олексіївна за цікаву та змістовну статтю. Дуже глибоко і змістовно проведенний аналіз можливостей проведення профорієнтаційної роботи на уроках.
    Бажаю успіхів!

  • #57

    Назаренко Л.М., вчитель початкових класів НВОЛШДНЗ "Вікторія-П" (Wednesday, 24 January 2018 13:27)

    Погоджуюся з тим, що вивчення уподобань молодших школярів, обов'язкове виявлення їх нахилів та здібностей, забезпечення створення можливостей для самореалізації- є основними передумовами для організації та проведення якісної допрофільної підготовки. Ваші практичні поради якнайкраще вплітаються в педагогічну діяльність педагогів та підвищення рівня їхньої кваліфікації. Щира подяка Оксані Олексіївні за цікавий та корисний матеріал .

  • #58

    Світлана Ростокіна НВОЛШДНЗ "Вікторія- П" (Thursday, 25 January 2018 13:20)

    Я абсолютно згодна з автором статті, що допрофільну підготовку слід розпочати зі школи І ступеня. Важливою умовою формування якісної освіти є виконання головних завдань допрофільної підготовки.Оксана Олексіївна правильно зазначила, що позашкільна освіта також має вагоме значення у допрофільній підготовці.

  • #59

    Л.М.Табальчук, НВО-ЗШ №31 (Sunday, 28 January 2018 13:11)

    Питання профорієнтаційної роботи- проблема державної ваги, котру доречно розпочинати, на доступному рівні, зі шкільної лави. Питання вчасно і дуже грамотно висвітлене учасниками конференції.
    Шановна, Оксано Олексіївно, шаную Вас, як вчителя-практика, захоплююся Вами, як методистом!