Write a comment

Comments: 21
  • #1

    Оксана Крамаренко, методист ЦМСПС (Tuesday, 16 January 2018 10:53)

    Матеріал, представлений автором актуальний, своєчасний та цікавий. У статті розкриті шляхи забезпечення наступності між початковою та основною школою у викладанні математики. Абсолютно згодна з автором, що проблема наступності між ступенями освіти стала особливо актуальною на сучасному етапі. Акцентовано увагу саме на шляхи подолання проблем адаптації п'ятикласників. Дякую автору.

  • #2

    Н.А.Полякова, вчитель НВО№16 (Wednesday, 17 January 2018 14:18)

    Згодна з автором, що перехід з початкової в середню ланку школи традиційно вважається однією з найбільш педагогічних складних шкільних проблем.Перед учнями постають нові завдання порівняно з початковою школою. Автор статті вказує, що навчання математики в початковій школі створює міцне підгрунтя для продовження математичної освіти в основній школі.
    Дякую автору.

  • #3

    Задорожний Олександр Володимирович (Thursday, 18 January 2018 04:44)

    Дякую! Дуже змістовний і актуальний матеріал.

  • #4

    Савенко Ірина Володимирівна КЗ НВО №16 (Thursday, 18 January 2018 05:00)

    Матеріал для "Нової школи"!

  • #5

    О.А.Дюдіна, вчитель НВО № 16 (Thursday, 18 January 2018 11:16)

    Так, наступність - це поступове розширення і поглиблення знань, умінь і навичок, їх повторення на більш високому рівні, встановлення зв'язків між окремими етапами навчання. Обчислювальні навички є невіємною складовою успішного засвоєння курсу математики. Гарно висвітлені всі етапи роботи над текстовою задачею - найважливіше для вчителя молодшої і середньої ланки навчити дитину ставити питання, пояснювати дії, які передують обчисленням.
    Дякую автору за змістовний матеріал.

  • #6

    Кашпуровська Н.М., вчитель КЗ НВО № 16 (Thursday, 18 January 2018 14:02)

    Актуальна тема, при опрацюванні якої дійсно виникає багато запитань. І завдання вчителів зробити все необхідне для полегшення цієї наступності. Зробити це можна тільки у тісній співпраці вчителів початкової та середньої ланки. Навчання математики в початковій школі є фундаментом для продовження учнями математичної освіти.

  • #7

    Купріянова В.В., ЗОШ № 7 (Friday, 19 January 2018 12:46)

    Дякую автору за змістовну статтю. Одним із факторів, які забезпечують ефективність освіти, є неперервність і наступність у навчанні. А початкова школа - перший щабель допрофільного навчання. Основна ідея якого, створення освітнього простору, який сприяє самовизначенню учнів середнього ланцюга школи. В статті особливо заслуговують уваги конкретні приклади наступності у викладанні математики. Бажаю успіхів!

  • #8

    Дорогань І.А., НВО №16 (Sunday, 21 January 2018 05:04)

    Дякую автору за глибокий аналіз програмового матеріалу, необхідності формування навичок математичного мислення та тісної співпраці вчителів початкової та середньої ланки.

  • #9

    Дюдіна О.А. НВО № 16 (Sunday, 21 January 2018 08:22)

    Хочу додати. Вчителі початкової та середньої ланок освіти зустрічаються та обговорюють рівень досягнень п'ятикласників та радяться щодо безболісного переходу учнів до середньої школи. Координація дій учителів, їхній професіоналізм і досвід - запорука успіху навчання дітей в основній школі.
    Дякую, Ірино Миколаївно, за змістовну статтю. Творчих успіхів!

  • #10

    Нікітчук О.В., НВО №16 (Monday, 22 January 2018 07:29)

    Для вчителя дуже важливо зберегти зв’язок і узгодженість ступенів і етапів навчально-виховного процесу, послідовність і системність у розміщенні навчального матеріалу, забезпечити поступове розширення і поглиблення знань, умінь і навичок, їх повторення на більш високому рівні. Тільки в тісній співпраці вчителів початкової та середньої ланки можна досягти високих результатів в засвоєнні будь - яких знань. Дякую автору за змістовний, актуальний і необхідний матеріал! Бажаю творчих успіхів!

  • #11

    Мала Алла Серг11вна ЗОШ № 22 (Monday, 22 January 2018 08:28)

    Велике дякую автору за такий анал1з роботи.Дуже важливо сп1впрацювати вчителям початково1 школи 1 середньо1 ланки.

  • #12

    Погляд А.В., НВО№16 (Monday, 22 January 2018)

    Дякую за цікаву статю. Перехід учнів до середньої школи для більшості є складним, тому є необхідність розглядати питання наступності між початковою та середньою ланкою школи.

  • #13

    Н. М. Мироненко, НВО №16 (Monday, 22 January 2018 10:47)

    Ірина Миколаївна у статті розкрила шляхи забезпечення наступності між початковою та основною школою у викладанні математики. Підтримую автора щодо необхідності тісного взаємозв’язку між початковою та середньою ланкою освіти. І хочу додати, що вчителі початкових класів повинні враховувати перспективи навчання своїх учнів в 5-6 класах, знати не лише основні напрямки розгортання матеріалу, а й враховувати межі його розвитку, тобто завершеність певної ідеї та очікувані результати. В свою чергу, вчителю 5-го класу слід бути ознайомленим з навчальними програмами та підручниками для початкової школи, методикою роботи з дітьми конкретного вчителя початкових класів, від якого клас переходить в основну школу. Корисними в даному аспекті будуть взаємовідвідування уроків математики між вчителями початкової та середньої ланки світи. Така злагоджена взаємодія вчителя початкової школи та вчителя математики 5-х класів сприятимее ефективному подоланню проблеми забезпечення наступності у навчанні математики в 5-му класі та, як наслідок, більш швидкому та легкому перебігу адаптації учнів до навчання в основній школі.
    Щира вдячність автору статті за глибокий аналіз даної проблеми. Успіхів та наснаги.

  • #14

    Тарасова М. А.,НВО СЗНЗ 1 ступеня "Гармонія"-гімназія імені Т. Шевченка-ЦПВ "Контакт" (Monday, 22 January 2018 11:43)

    Хотілося б подякувати автору статті за змістовне розкриття теми абезпечення наступності у викладанні математики між початковою та основною школою, грунтовний аналіз програмового матеріалу з математики.

  • #15

    Вишневська І.В.,НВО №31 (Monday, 22 January 2018 12:58)

    Досить актуальна проблема наступності у викладанні математики між початковою та середньою ланками. Згодна з автором, що необхідний тісний взаємозв'язок вчителів початкової та старшої шкіл. Дякую за змістовний, актуальний і необхідний матеріал! Бажаю творчих успіхів!

  • #16

    Світлана Короткова, НВО № 16 (Monday, 22 January 2018 14:10)

    Ірино, дякую за змістовну статтю. Адже напрям реалізації наступності і перспективності в навчанні між початковою школою та середньою ланкою освіти; оптимальні методики викладання природничо-математичних дисциплін у початковій школі та п’ятому класі основної школи з урахуванням вікових особливостей учнів та відповідної підготовки педагогічних кадрів дуже актуальні в сучасній школі. Тому вчителі початкової та середньої школи повинні завжди співпрацювати. Така взаємодія йде лише на користь учням.
    Творчих успіхів Вам та натхнення!

  • #17

    Соколова О.С. , НВО № 16 (Tuesday, 23 January 2018)

    Дякую за цікаву та змістовну статтю. Підтримую думку автора про те, що майже відсутня наступність та єдині підходи у викладанні математики між початковою та основною школою. Вчителі початкової ланки завжди відкриті до співпрац.
    Бажаю успіхів!

  • #18

    Тесленко І. О., НВО № 16 (Tuesday, 23 January 2018 09:39)

    Ірино, дякую за актуальність Вашої статті. На сучасному етапі змін в освіті, як ніколи актуальна пробдема наступності в ланках початкової та середньої школи. Навчальні програми з математики для початкової школи та середньої повинні тісно переплітатися і зберігати наступність: від простого до складного.
    Бажаю успіхів!

  • #19

    Зайченко Н.А., НВО№ 16 (Tuesday, 23 January 2018 10:35)

    Згодна з автором, що перехід з початкової в середню ланку школи вважається однією з складних шкільних проблем. Перед учнями постають нові завдання порівняно з початковою школою. Збільшується навчальне навантаження, до цього збільшується кількість вчителів. У кожного свої вимоги, методи викладання. Тому, я вважаю наступність та п ерспективність викладання математичних дисциплін дуже актуальним питанням.
    Бажаю успіхів!

  • #20

    Шевчук Г.Б.,НВО№16 (Tuesday, 23 January 2018 11:23)


    Дуже вдало вказано у статті шляхи забезпечення наступності в організації навчальної роботи з математики.Дякую авторові та бажаю творчих успіхів.

  • #21

    Кудаєва С. В., НВО №16 (Tuesday, 23 January 2018 13:41)

    Проблема адаптаіЇ учнів початковоЇ школи до навчання у середній школі завжди хвилювала нас початківців. Нажаль у програмах з математики мало наступності, але співпраця між вчителями початковоЇ і середньоЇ ланки дає можливість учням добре адаптуватись до вимог середньої школи.Дякую Ірині Миколаївні за висвітлення цієї проблеми у своїй статті. Бажаю успіхів і творчої наснаги.