В даній статті висвітлено питання необхідності наступності в роботі початкової і середньої ланки в реалізації допрофільного навчання. Автор розкриває суть суть профорієнтаційної роботи, наводить
приклади форм і методів організації допрофільного навчання на різних уроках та в різних класах. Матеріал цікавий, заслуговує на увагу.
#2
Ніколенко С.В. вчитель початкових класів, ЗОШ І-ІІІ ст. 22(Monday, 22 January 2018 08:16)
Дякую автору статті, за розкриття допрофільного та профільного навчання в простій, доступній формі, з наведеними конкретними прикладами роботи вчителів початкових класів.
#3
Грицай А.Г. (ЗОШ І ст. №37)(Tuesday, 23 January 2018 03:29)
Дякуємо за змістовну статтю, Світлана Олексіївна! В Вашій роботі висвітлено питання необхідності наступності в роботі початкової і середньої ланки в реалізації допрофільного навчання на високому
рівні.
#4
Говорова Н. В.ЗОШ № 37(Tuesday, 23 January 2018 06:20)
Дана стаття є актуальною в наш час. Автор доступно проаналізувала як формувати в дітей здібності робити усвідомлений вибір подальшого профілю навчання, навела цікаві форми роботи, до яких учні охоче
залучаються.Дякую за змістовну і доступну статтю.
#5
Галущенко В. А. ЗОШ № 37(Tuesday, 23 January 2018 06:56)
Стаття актуальна, розглянуті сучасні форми та методи профорієнтаційної роботи, які є цікавими і доступними для учнів. Дякую.
#6
Матющенко Н.І.ЗОШ №37(Wednesday, 24 January 2018 11:05)
Дякую за змістовну та корисну статтю . Профільне навчання спрямоване на формування ключових компетентностей дітей, набуття ними навичок самостійної науково-практичної, дослідницько-пошукової
діяльності, розвиток їх інтелектуальних, психічних, творчих, моральних, фізичних, соціальних якостей, прагнення до саморозвитку та самоосвіти. І повністю з Вами погоджуюся, що початкова школа лише
допомагає у виборі майбутніх навчальних профілів. Бажаю творчих успіхів!
#7
Книжник В.М.ЗОШ №37(Sunday, 28 January 2018 14:57)
Дякую за статтю. У ній дійсно повно і глибоко розкрите питання допрофільного і профільного навчання.Успіхів Вам у майбутньому!
Write a comment
Оксана Крамаренко, методист ЦМСПС (Tuesday, 16 January 2018 11:02)
В даній статті висвітлено питання необхідності наступності в роботі початкової і середньої ланки в реалізації допрофільного навчання. Автор розкриває суть суть профорієнтаційної роботи, наводить приклади форм і методів організації допрофільного навчання на різних уроках та в різних класах. Матеріал цікавий, заслуговує на увагу.
Ніколенко С.В. вчитель початкових класів, ЗОШ І-ІІІ ст. 22 (Monday, 22 January 2018 08:16)
Дякую автору статті, за розкриття допрофільного та профільного навчання в простій, доступній формі, з наведеними конкретними прикладами роботи вчителів початкових класів.
Грицай А.Г. (ЗОШ І ст. №37) (Tuesday, 23 January 2018 03:29)
Дякуємо за змістовну статтю, Світлана Олексіївна! В Вашій роботі висвітлено питання необхідності наступності в роботі початкової і середньої ланки в реалізації допрофільного навчання на високому рівні.
Говорова Н. В.ЗОШ № 37 (Tuesday, 23 January 2018 06:20)
Дана стаття є актуальною в наш час. Автор доступно проаналізувала як формувати в дітей здібності робити усвідомлений вибір подальшого профілю навчання, навела цікаві форми роботи, до яких учні охоче залучаються.Дякую за змістовну і доступну статтю.
Галущенко В. А. ЗОШ № 37 (Tuesday, 23 January 2018 06:56)
Стаття актуальна, розглянуті сучасні форми та методи профорієнтаційної роботи, які є цікавими і доступними для учнів. Дякую.
Матющенко Н.І.ЗОШ №37 (Wednesday, 24 January 2018 11:05)
Дякую за змістовну та корисну статтю . Профільне навчання спрямоване на формування ключових компетентностей дітей, набуття ними навичок самостійної науково-практичної, дослідницько-пошукової діяльності, розвиток їх інтелектуальних, психічних, творчих, моральних, фізичних, соціальних якостей, прагнення до саморозвитку та самоосвіти. І повністю з Вами погоджуюся, що початкова школа лише допомагає у виборі майбутніх навчальних профілів. Бажаю творчих успіхів!
Книжник В.М.ЗОШ №37 (Sunday, 28 January 2018 14:57)
Дякую за статтю. У ній дійсно повно і глибоко розкрите питання допрофільного і профільного навчання.Успіхів Вам у майбутньому!