Write a comment

Comments: 8
  • #1

    Оксана Крамаренко, методист ЦМСПС (Tuesday, 16 January 2018 14:30)

    Проблема мотивації навчальної діяльності дуже актуальна для сучасної початкової школи. У даній статті це питання описане дуже добре. Звертається увага не лише на теоретичні аспекти, але і на практичні. Взято до уваги і питання наступності в роботі початкової та середньої ланки в реалізації допрофільного навчання. Дякую за грунтовну статтю!

  • #2

    Колобутіна Л.В. ЗОШ 2 (Tuesday, 16 January 2018 23:52)

    Дякую за змістовну та актуальну статтю.

  • #3

    Ткаченко Т.В. виховательГПД ЗОШ№2 (Wednesday, 17 January 2018 03:43)

    Цілком погоджуюсь з колегами.Питання висвітлено повністю.Доступна та корисна інформація.Дякую.

  • #4

    Оксана Стародубцова (Wednesday, 17 January 2018 03:54)

    Автор статті змістовно розкриває основні напрями наступності в роботі з допрофільної підготовки учнів початкової та середньої ланки: про навчальну діяльність на уроках (інваріантна складова навчального плану), вивчення курсів за вибором (варіативна складова навчального плану), про додаткову позакласну та позашкільну освіту. Дає практичні поради, які сприятимуть створенню якісного освітнього простору для молодших школярів. Бажаю натхнення та успіхів!

  • #5

    Ольга Самофалова (Wednesday, 17 January 2018 12:03)

    Погоджуюсь з думкою автора статті. Нові підходи до організації освіти у старшій школі означають моделювання загальнопредметної та профільної освіти на кожному етапі загальної середньої освіти, починаючи з початкової. Тому першочергове завдання вчителя початкової школи: виявити та розвинути інтелектуальні й творчі здібності дітей, сприяти розвитку їх самостійності, підготувати учнів до навчання в основній школі.

  • #6

    Людмила Слівіна (Wednesday, 17 January 2018 13:22)

    Погоджуюсь з думкою автора.У даній статті добре розкрито питання наступності в роботі початкової та середньої ланки в реалізації переходу до профільного навчання,яке спрямоване на реальне і професійне самовизначення учнів, наведені практичні шляхи вирішення цієї проблеми на прикладі реалізації програми Школи Добра,Істини і Краси.Дякую за грунтовну статтю.Бажаю успіхів і творчого натхнення.

  • #7

    Бойко О.Ф. (ЗДВР ЗШ №2) (Thursday, 18 January 2018 07:06)

    Коли колектив однодумців школи реалізує принцип систематичності й послідовності, який спирається на виконання авторської програми виховання ДІК в своїй роботі, то і завдання викладені автором статті реалізуються в повній мірі, а саме так хочу сказати працює Ірина Олександрівна з методичним об`єднання вчителів початкових класів . На чолі з нею учителі початкої ланки не стоять на місці. Вони перебувають у постійному пошуку ідей, нових форм роботи, адже ведуть за собою наших учнів — майбутнє держави.

  • #8

    Ланчуковська Ліна (практичний психолог ЗШ №2) (Thursday, 18 January 2018 07:16)

    Саме початкова школа, зберігаючи наступність із дошкільним періодом дитинства, забезпечує подальше становлення особистості дитини, її інтелектуальний, соціальний, фізичний розвиток, а також перехід на якісно новий ступінь розвитку шляхом створення комфортних умов для розкриття її потенціалу та подальшого безперервного розвитку. Мене дуже зацікавили підходи в викладеному матеріалі до реалізації наступності допрофільної підготовки на прикладі вище поданої системи роботи. дякую автору за всебічне розкриття даної теми.