Write a comment

Comments: 5
  • #1

    Оксана Крамаренко, методист ЦМСПС (Tuesday, 16 January 2018 14:26)

    Дякую за змістовне дослідження даної проблеми, пошук шляхів вирішення, спрямованість на впровадження в практику досліджень та спонукання до вдосконалення педагогічної майстерності.

  • #2

    Вдовиченко Т. В., НВО СЗНЗ 1 ступеня "Гармонія"-гімназія імені Т. Шевченка-ЦПВ "Контакт" (Tuesday, 16 January 2018 15:23)

    Дякую вам, Оксана Володимирівна, за змістовне висвітлення основних напрямів роботи в початкових класах з допрофільної підготовки та профорієнтаційної роботи на рівні ранньої профорієнтації. Актуальність матеріалу дійсно зумовлена потребами сьогодення – посиленням ключової місії школи у професійному визначенні, створенням умов для розвитку творчої особистості, здатної ефективно працювати та навчатися упродовж усього життя. Бажаю творчих успіхів!

  • #3

    Рагозіна Ольга Вячеславівна (Saturday, 20 January 2018 14:35)

    Ольга Клюваченко разом із співатором Журавльовою Оксаною змістовно розкрили значемість профільного навчання , яке спрямоване на формування професійної компетентності учнів, що забезпечує їх подальше самовдосконалення та самореалізацію. Вражена, наскільки чітко у статті висвітлена думка про те, що у сучасному світі шалених змін упровадження профільного навчання потребує оновлення змісту, форм і методів роботи. Згодна, що кожен вчитель має пам'ятати - сучасній дитині потрібно розказати, та навчити як шукати додаткові знання і як ними послуговуватися, як їх використовувати для вирішення власних чи професійних завдань.
    Тому що вміти кожну проблему розкласти таким чином, аби послідовними кроками розв'язати її чи у особистому житті, чи в будь-якій професії, потрібно кожній людині.
    Сучасна стаття і інноваційне мислення! Дякую !

  • #4

    Наталія (Sunday, 21 January 2018 09:28)

    Дякую Клюваченко О.О. та Журавльовій О.В. за змістовну статтю, адже початкова ланка -це важливий крок від початку до суто профільного навчання. Дуже важливою є посідовність ланок початкової та середньої школи у реалізації освітніх цілей та в кінцевому результаті -програми профільного навчання. Вчитель початкових класів Клюваченко О.О. на практиці постійно співпрацює з вчителями середньої ланки з даної проблеми, ділиться своїми напрацюваннями з колегами на засіданнях методичних об'єднань та методичної ради закладу. Саме тому подана стаття заснована на практичному розумінні необхідності послідовності у навчанні та висвітлює одночасно й практичну діяльність педагогів.

  • #5

    Ірина (Sunday, 21 January 2018 12:01)

    Початкова школа є важливим етапом в профорієнтації дітей. Вона сприяє розвитку самостійності, виявляє та розвиває інтелектуальні здібності дітей, готує учнів до навчання в основній школі. Я дякую Клюваченко О. О. та Журавльовій О. В. за цікаву та змістовну статтю з даного питання. Успіхів та реалізації творчих задумів!