Коротенко Н.В., НВО "Мрія"(Tuesday, 16 January 2018 13:14)
Погоджуюсь з автором статті. Допрофорієнтаційна робота в молодших класах полягає в основному в проведенні професійної просвіти .Початкова школа лише допомагає у виборі майбутніх навчальних профілів.
Доцільність статті полягає в розкритті індивідуалізації процесу навчання, пріоритетів в роботі з учнями початкових класів та поетапність навчальної діяльності. Саме це, на мою думку є одним із
найголовніших питань при запровадженні допрофільного навчання в сучасній школі. Дякую.
Дякуємо Світлані Василівні за статтю. Дійсно, допрофільна підготовка забезпечує наступність між початковою та середньою школою, закладає інформаційні основи для успішного профільного навчання учня і
створення передумов для життєвого самовизначення. Ми вважаємо, що одним з основних завдань початкової школи є формування в учнів уявлення про важливість праці для суспільства і для кожного з них.
Бажаємо автору статті творчих успіхів і натхнення.
#4
Говорова Н. В. ЗОШ № 37(Tuesday, 23 January 2018 06:51)
Заслуговує на увагу те, що автор подала цікавий перелік тем проектів для профорієнтаційної роботи. Вчитель прямує в ногу з часом, використовуючи сучасні освітні технології. Дякую за змістовну статтю.
Бажаю успіхів у подальшій професійній діяльності.
#5
Грчинська Н. П., ЗОШ № 37(Tuesday, 23 January 2018 14:41)
Дана стаття є актуальною в наш час. Автор доступно проаналізувала як формувати в дітей здібності робити усвідомлений вибір подальшого профілю навчання, навела цікаві форми роботи, до яких учні охоче
залучаються. Дякую за змістовну і доступну статтю.
#6
Книжник В.М.ЗОШ №37(Sunday, 28 January 2018 15:03)
Матеріал, представлений Світланою Василівною, цікавий та актуальний. Погоджуюсь з автором, що при дотриманні принципу наступності реалізується здійснення грамотного переходу дитини від початкової до
середньої школи.Дякую, успіхів Вам!
Write a comment
Коротенко Н.В., НВО "Мрія" (Tuesday, 16 January 2018 13:14)
Погоджуюсь з автором статті. Допрофорієнтаційна робота в молодших класах полягає в основному в проведенні професійної просвіти .Початкова школа лише допомагає у виборі майбутніх навчальних профілів.
Оксана Крамаренко, методист ЦМСПС (Tuesday, 16 January 2018 16:19)
Доцільність статті полягає в розкритті індивідуалізації процесу навчання, пріоритетів в роботі з учнями початкових класів та поетапність навчальної діяльності. Саме це, на мою думку є одним із найголовніших питань при запровадженні допрофільного навчання в сучасній школі. Дякую.
Жиленко Н.А., Турлюн О.В., ЗОШ Іст. №37 (Monday, 22 January 2018 07:00)
Дякуємо Світлані Василівні за статтю. Дійсно, допрофільна підготовка забезпечує наступність між початковою та середньою школою, закладає інформаційні основи для успішного профільного навчання учня і створення передумов для життєвого самовизначення. Ми вважаємо, що одним з основних завдань початкової школи є формування в учнів уявлення про важливість праці для суспільства і для кожного з них. Бажаємо автору статті творчих успіхів і натхнення.
Говорова Н. В. ЗОШ № 37 (Tuesday, 23 January 2018 06:51)
Заслуговує на увагу те, що автор подала цікавий перелік тем проектів для профорієнтаційної роботи. Вчитель прямує в ногу з часом, використовуючи сучасні освітні технології. Дякую за змістовну статтю. Бажаю успіхів у подальшій професійній діяльності.
Грчинська Н. П., ЗОШ № 37 (Tuesday, 23 January 2018 14:41)
Дана стаття є актуальною в наш час. Автор доступно проаналізувала як формувати в дітей здібності робити усвідомлений вибір подальшого профілю навчання, навела цікаві форми роботи, до яких учні охоче залучаються. Дякую за змістовну і доступну статтю.
Книжник В.М.ЗОШ №37 (Sunday, 28 January 2018 15:03)
Матеріал, представлений Світланою Василівною, цікавий та актуальний. Погоджуюсь з автором, що при дотриманні принципу наступності реалізується здійснення грамотного переходу дитини від початкової до середньої школи.Дякую, успіхів Вам!