Write a comment

Comments: 3
  • #1

    Жук О.А (Tuesday, 16 January 2018 13:23)

    Оновлення змісту освіти в Україні вимагає пошуку нових підходів до вирішення проблеми наступності при переході учнів з одного ступеня навчання на інший.У статті чітко та зрозуміло висвітлено дану проблему ,вказано шляхи її подолання. Кожен учитель має їх знати та використовувати у своїй роботі .Успіхів та натхнення усім колегам!

  • #2

    Карабут І.І. (Thursday, 18 January 2018 15:02)

    Цілком погоджуюся з Вами, Вікторіє Максимівно, у тому, що проблема наступності між початковою та основною школою сьогодні залишається складною та актуальною. І, дійсно, украй важливо зробити безболісним для учнів перехід від однієї вікової сходинки до наступної та максимально зблизити умови розвитку виховання й навчання. Як показує практика, цього можна досягти за умови тісної співпраці вчителів-предметників середньої ланки та вчителів початкової школи. Слушними є зауваги, указані в статті, щодо причин труднощів у навчанні учнів 5-х класів та поради науковців учителям і батькам щодо їх подолання й успішної адаптації п’ятикласників. Дякую.

  • #3

    Гвоздь Ніна Іванівна, НВО школа-ліцей № 21 (Monday, 22 January 2018 07:15)

    Вашій статті, шановна авторко, ваги додає той момент, що Ви науково обгрунтували проблему наступноті між початковою та основною, основною і старшою школами; також зазначили, що підгрунтям наступності є на нинішньому етапі цілі і завдання сучасної освіти, також це надає статті актуальності в непростий період оновлення змісту освіти. Позитивним вважаю те, що автор детально зупинилася на умовах, за яких можна досягти оптимальних результатів у забезпеченні змісту наступності.