Write a comment

Comments: 15
  • #1

    Торбенко Тетяна Олегівна (Wednesday, 17 January 2018 12:24)

    Філологічна компетентність обов’язкова для випускника. В статті розкрито основні принципи навчання української мови для шкіл нефілологічного профілю. Звертається увага на фактори реалізації вимог щодо організації профільного навчання у старших класах.
    Дякую Ганні Вікторівні за цікаву та змістовну статтю.

  • #2

    Оксана Гарбуз (Wednesday, 17 January 2018 12:59)

    Дуже цікаво та інформативно! Дякую за корисний матеріал!

  • #3

    Зінзура Г.М. (Thursday, 18 January 2018)

    Стаття присвячена питанню реалізації засад профільного навчання в процесі викладання української мови в старшій школі, що, на мою думку, є досить актуальною проблемою сучасної освіти.
    Погоджуюсь з автором, що філологічна компетентність є обов’язковою для випускника школи. Очевидно, що належне вивчення курсу української мови забезпечує не лише високий рівень опанування даного предмета (і, як наслідок, успішне проходження ЗНО з української мови), але і сприяє успішному вивченню даного предмета у вищих навчальних закладах.
    Дякую, Ганно Вікторівно, за змістовний матеріал Вашої статті.

  • #4

    Семез Людмила (Thursday, 18 January 2018 13:04)

    Авторка статті розглядає засади профільного навчання в процесі викладання української мови в старшій школі. Педагог окреслює провідні завдання мовної освіти, адже розвиток базових лексичних, граматичних, культуромовних, стилістичних, орфоепічних, правописних умінь і навичок на основі узагальнення й поглиблення знань учнів про мову як суспільне явище дозволяють випускникові використовувати комунікативні уміння і навички - один із дієвих шляхів самореалізації в майбутній професії. Дякую Стьопіній Г.В. за увагу до питань формування мовної, мовленнєвої компетентності учнів у контексті профільної освіти.

  • #5

    Колеснік І.О. (Saturday, 20 January 2018 09:11)

    Дякую за пізнавальну і корисну статтю колезі!

  • #6

    Гайворонська Н.В. (Saturday, 20 January 2018 11:14)

    Погоджуюсь з автором статті, що профільне навчання в нефілогічних класах зорієнтоване на практичне оволодіння українською мовою, оскільки вона є засобом навчання, набуття знань, умінь і навичок з усіх шкільних дисциплін. Вивчення української мови в класах цього профілю включає насамперед роботу над усним і писемним мовленням учнів, збагаченням їхнього лексико-фразеологічного запасу, аналізом текстів різних типів і стилів та побудовою власних висловлювань діалогічної і монологічної структури. Ганна Вікторівна в своїй статті підняла важливі питання та дала грунтовні відповіді з проблеми, яка присвячена окремим питанням організації профільного навчання з української мови у старших класах; визначення філологічної компетентністі як обов’язкової для випускника; розкрила основні принципи навчання української мови для шкіл нефілологічного профілю; звернула увага на фактори реалізації вимог щодо організації профільного навчання у старших класах. Дякую, Ганно Вікторівно, за цікавий та змістовний матеріал.

  • #7

    Томенко В.В. (Saturday, 20 January 2018 11:17)

    Стаття, яку написала наша колега, нині актуальна та сучасна як для вчителя, так і для випускника! Адже саме питання філологічної компетентності є однією зі складових у формуванні компетентного та конкурентноспроможного спеціаліста, який буде відповідати вимогам та сандартам якості!!! Дякую Вам за хорошу та корисну роботу!!!

  • #8

    Версаль С.А. (Saturday, 20 January 2018 11:22)

    Дякую за статтю. Авторка піднімає актуальні питання та дає грунтовні відповіді, розкриває основні принципи навчання української мови для шкіл, які не мають філологічного напрямку; концентрує свою увагу на те, як реалізувати вимоги щодо організації профільного навчання. Наснаги та успіхів.

  • #9

    Мошак К.М. (Saturday, 20 January 2018 12:48)

    Дякую за цікаву та корисну статтю. Автор розкриває основні засади та принципи профільного навчання у філологічних та нефілологічних класах. Нині це актуально та потрібно.

  • #10

    Бережко Оксана Юріївна (Saturday, 20 January 2018 14:09)

    У цій статті чітко визначаються напрямки та основні завдання профільного навчання під час викладання української мови. Я вважаю, що статті подібного характеру потрібні на даному етапі розвитку нової освіти в Україні. Адже чітке усвідомлення засад і завдань нашої роботи - це вже половина успіху. Викладання української мови - основа для викладання інших предметів. Філологічна грамотність, високий рівень володіння державною мовою, формування мовленнєвої компетентності на уроках української мови, збагачення словникового запасу, розвиток мовленнєвих умінь та навичок полегшують роботу педагогам з інших предметів. Усвідомлення основних положень та завдань профільного навчання у даному сенсі робить працю педагогів злагодженою та результативною. Авторці дякую за таку статтю, яка має інформативну та наукову цінність.

  • #11

    Полова Ю.М. (Sunday, 21 January 2018 03:39)

    Дякую за цікаву, змістовну і актуальну статтю. Запропоновані вами матеріали будуть доречними в роботі кожного вчителя.

  • #12

    Ольга Гаркуша (Sunday, 21 January 2018 07:01)

    Цілком підтримую автора, вивчення курсу української мови в школах нефілологічного профілю вимагає особливого підходу до вибору вправ та методик викладання.

  • #13

    Самойленко А.О. (Sunday, 21 January 2018 07:48)

    Дякую за змістовне обгрунтування даної теми. Бажаю творчих успіхів!

  • #14

    Якубенко О.В. (Sunday, 21 January 2018 10:17)

    Дякую автору статті за цікаву та корисну інформацію. Успіхів Вам у роботі та нових досягнень!

  • #15

    Орлова І.Г. (Wednesday, 09 January 2019 07:47)

    Автор статті розкриває нині актуальну тему профільного навчання в процесі вивчення української мови у старших класах. Було дуже цікаво та корисно переглянути матеріал.