Write a comment

Comments: 5
  • #1

    Дирко Є. С. (Monday, 22 January 2018 11:18)

    Дуже цікава й актуальна стаття, Валентино Іванівно! Зрозуміло і вичерпно написали про різницю між профільним та допрофільним навчанням. Дякую, що поділилися власним досвідом з використання різних методик у навчанні зарубіжної літератури. Успіхів і натхнення Вам!

  • #2

    Курлюк Т.М. НВО №24 (Monday, 22 January 2018 12:14)

    Дякую автору статті за цікаву та корисну інформацію. Актуально та компетентно підібрано матеріал щодо допрофільного та профільного навчання старшокласників як потреби сьогодення. Бажаю наснаги та творчих успіхів!

  • #3

    Шлєєнкова Тетяна Миколаївна, НВО ЗШ І-ІІІ ст.№24 (Monday, 22 January 2018 12:14)

    Дякуємо, Валентино Іванівно за ґрунтовну роботу та докладені зусилля! Цікаві думки та погляди на сучасні освітні питання і реформи. Особливо цінними для колег будуть Ваші педагогічні «родзинки» досвіду. Творчої наснаги Вам, вдячних і талановитих учнів!

  • #4

    Середня Альбіна Григорівна (Monday, 22 January 2018 14:48)

    Аргументовано стверджується думка, що сучасний урок вимагає від учителя використання таких видів роботи, які б сприяли формуванню і розвитку ключових компетентностей учнів ,а саме проблемні запитання, які дозволяють вчителеві створити умови , коли учень зможе висловити на задану тему власний погляд. Адже вміння вільно володіти власною думкою допомогає формувати життєвий досвід учнів і в подальшому визначати своє майбутнє . Стаття є важливою та актуальною . Успіхів та вдячних учнів.

  • #5

    Антоніна Островська (Tuesday, 23 January 2018 00:46)

    Дякую за цікаву статтю. Вчитель звернув увагу, як важливо на уроках застосовувати різні види і форми діяльності учнів, давати їм змогу висловити свої думки. Підняте автором питання щодо формування життєвих компетентностей є актуальним, оскільки цього вимагає Нова українська школа. Бажаю успіхів в роботі.