Write a comment

Comments: 15
  • #1

    Каліч Наталія (Thursday, 18 January 2018 05:55)

    В статті розкрито теоретичні засади профільного та допрофільного навчання засобами навчальної літератури. Актуально та компетентно підібрано матеріал у відповідності з концепцією профільного навчання в старшій школі. Дану статтю можна використовувати для реалізації потреб учнів у ході допрофільного та профільного навчання.

  • #2

    Левицька В.А., вчитель початкових класів, школа - ліцей №21 (Thursday, 18 January 2018 06:23)

    В статті Вендюк О.В. акцентовано увагу на профільне навчання, яке спрямоване на набуття старшокласниками навичок самостійної науково-практичної, дослідницько - пошукової діяльності, розвиток їхніх інтелектуальних, психічних, творчих, моральних, фізичних, соціальних якостей, прагнення до саморозвитку та самоосвіти.

  • #3

    Вакуленко В.М., вчитель початкових класів, школа - ліцей №21 (Thursday, 18 January 2018 06:34)

    Організація профільного навчання в загальноосвітній практиці передбачає створення можливостей для диференціації, урахування освітніх потреб, нахилів і здібностей старшокласників, що сприяє їхньому професійному самовизначенню. Вчитель Вендюк О.В. звернула увагу на знання
    вчителями основних документів, що регламентують профільну освіту та вміти проектувати навчальний процес, дослідницьку, індивідуальну пошукову діяльність учнів;
    застосовувати різні види й форми діяльності учнів.

  • #4

    Штефан А.В., вчитель початкових класів , школа - ліцей №21 (Thursday, 18 January 2018 06:45)


    Забезпечення рівного доступу учнівської молоді до здобуття загальноосвітньої профільної та початкової допрофесійної підготовки розкрила в своїй статті Вендюк О.В. Вчитель звернула увагу на неперервність освіти протягом усього життя, виховання особистості, здатної до самореалізації, професійного зростання й мобільності в умовах реформування сучасного суспільства .

  • #5

    Оксана Даценко НВО школа-ліцей № 21 (Thursday, 18 January 2018 13:50)

    Автор статті ґрунтовно розкриває питання забезпечення до профільної та профільної освіти засобами навчальної літератури, зміст, форми та сутність до профільної і профільної освіти у навчальних закладах, аналізує використання методичної та навчальної літератури. Погоджуюся з Олександрою Валеріївною та хочу додати, що в умовах сучасного розвитку суспільства і потреб закладів нового типу та шкіл набувають нового значення основні аспекти фахової діяльності вчителя української мови та літератури. Вимоги часу спонукають учителя-філолога формувати інтелектуальну, високоосвічену, самодостатню учнівську особистість з критичним мисленням, інноваційною діяльністю, мовознавчим та літературним світоглядом, творчими здібностями, активною життєвою позицією на основі національно-патріотичних цінностей. Нові завдання профільного навчання освітньої галузі «Мови і літератури» може реалізувати обізнаний, знаючий творчий вчитель-майстер. А майстерний вчитель української мови та літератури – це високо компетентний спеціаліст, котрий досяг ціннісних орієнтирів і творчості у професійній діяльності та здатен на високому рівні забезпечувати інтелектуальний розвиток учнів, виховувати кращі національно-патріотичні й моральні якості індивідуума.

  • #6

    Шовкопляс Н.А., вихователь ГПД, НВО школа-ліцей №21 (Friday, 19 January 2018 13:20)

    Вендюк О.В. у своїй статті, розкриває спрямування профільного навчання на набуття старшокласниками навичок самостійної науково-практичної, дослідницько - пошукової діяльності, розвиток їхніх інтелектуальних, психічних, творчих, моральних, фізичних, соціальних якостей, прагнення до саморозвитку та самоосвіти. Матеріал викладено теоретично обгрунтовано та послідовно.

  • #7

    Ауніна Г.О. ,НВО школа - ліцей №21 (Saturday, 20 January 2018 03:21)

    В статті розкриті теоретичні аспекти допрофільного і профільного навчання., але ключовою ланкою профільного навчання на мою думку є матеріально - технічне і кадрове забезпечення профільних шкіл. В них повинна бути хороша та багата «начинка»: література, комп'ютери, програмні продукти, навчальна наочність, обладнання уроку, реактиви і матеріали тощо, і в ній повинні бути кадри, що забезпечують профільне навчання.

  • #8

    Забудько В.І., НВО школа-ліцей №21 (Monday, 22 January 2018 10:44)

    Стаття розкриває проблеми та основні завдання допрофільної та профільної освіти. Я погоджуюсь з автором, що профіль навчання потрібно визначати з урахуванням інтересів учнів, перспектив здобуття ними подальшої освіти. Заслуговує на увагу теза щодо курсів за вибором, які повинні задовольняти інтереси школярів. Добре, що діти можуть їх обирати не тільки згідно з обраним профілем, а й за власним бажанням, якщо хочуть поглибити свої знання з інших дисциплін.

  • #9

    Беркутова Д.А. школа-ліцей №21 (Monday, 22 January 2018 12:17)

    Цілком згодна з Олександрою Валерієвною, що шкільна профільна освіта передбачає прикладне спрямування навчання за рахунок інтеграції знань і методів пізнання та застосування їх у різних сферах діяльності, особливо в професійній, яка визначається специфікою профілю навчання. Проте, навчальна програма має бути побудована таким чином, щоб учень міг повноцінно розкрити свої можливості до аналітичної, дослідницької та самостійної роботи. Більша кількість часу має присвячуватися саме практичній діяльності. У такому випадку, зміни мають відбутися у всіх аспектах навчальної діяльності: починаючи зі структури уроку, і закінчуючи підготовкою вчителя-предметника. Учитель має усвідомити, що він - не просто фахівець з навчальної дисципліни, але й організатор. За таких умов має відбутися кваліфікаційна підготовка учителів до абсолютно нової форми навчання, щоб у подальшому якісно реалізувати профільну освіту у школі.

  • #10

    Беркутова Д.А. школа-ліцей №21 (Monday, 22 January 2018 12:23)

    *Олександрою Валеріївною

  • #11

    Л. Засінець, директор НВО №21 (Tuesday, 23 January 2018 01:22)

    Підтримую Олександру Валеріївну в тому, що під час становлення допрофільних інтересів учня необхідно глибоко проаналізувати та реалізовувати методику викладання через інтерактивні методи навчання та виховання та організовувати пошукову діяльність учнів через розвиток їхньої самоорганізація, забезпечити фаховий рівень роботи вчителя з учнем за програмами поглибленого вивчення предметів та розвиток його самореалізації.

  • #12

    Ковальчук С.Б., НВО №21 (Tuesday, 23 January 2018 11:13)

    У своїй статті автор глибоко і детально розкрила питання забезпечення допрофільної та профільної освіти засобами навчальної літератури. Згодна з автором, що одним з найважливіших умінь учителя профільної школи є вміння організовувати дослідницьку, індивідуальну пошукову діяльність учнів. Адже, на сучасному етапі питання дослідницької діяльності учнів набуває особливої актуальності. Це - вища форма самоосвітньої діяльності.

  • #13

    Шевелєва Л.А., заступник директора з НВР НВО №21 (Wednesday, 24 January 2018 01:16)

    В статті обґрунтовано розкрито питання профільної школи, яка реалізує принцип особистісно-орієнтованого навчання, що значно розширює можливості учня у виборі власної освітньої траєкторії, враховуючи освітні потреби, нахили та здібності учнів, створення необхідних умов для навчання старшокласників відповідно до їх професійного самовизначення.

  • #14

    Копієвська Ірина, школа-ліцей № 21 (Wednesday, 24 January 2018 12:38)

    В своїй статті Олександра Валеріївна звернула увагу, як важливо на уроках застосовувати різні види і форми діяльності учнів, давати їм змогу висловити свої думки. Дякую, що поділилися власним досвідом з використання різних методик у навчанні . Стаття є важливою та актуальною . Успіхів та вдячних учнів.

  • #15

    Краузе Анастасія, практичний психолог НВО №21 (Thursday, 25 January 2018 10:06)

    Олександра Валеріївна зачіпила насправді важливу тему в своїй статті. Вже скільки років наша держава намагається втілити профільне навчання в школи, але ввесь час є певні перепони: то годин зайвих немає для навчання окремої групи дітей за певним проф.напрямком, то недофінансування, то не вистачає спеціалістів по маленьких містечках, то брак наочності, підручників і т.д. А й справді, чому б не ввести в дію на державному рівні по всіх школах елективні курси навчання, аби діти самі могли визначати, що поглиблено вивчати! Тоді б і батьки були задоволені, що дитина з радістю відвідує школу, та й учні бігли б до школи, тому що кожного дня його улюблений предмет. А які б вчителі були щасливі, що вони насправді вчать і бачать результат, бо всі мають бажання вивчити той чи інший урок...
    Можна багато писати, говорити, але треба це глибоко вивчати і впроваджувати в дію по наших же школах!
    Хто, як не ми?!