Write a comment

Comments: 29
  • #1

    Наталія Дуняшенко (Tuesday, 16 January 2018 05:49)

    Цікава стаття, яка розкриває аспекти зацікавлення учнів книжкою, зʼясовує питання впливу художніх творів на становлення людини в аспекті реалізації допрофільної та профільної освіти. Щиро вдячна!

  • #2

    Світлана Тіхоненко (Tuesday, 16 January 2018 06:07)

    Надзвичайно цікавий та необхідний вчителю - філологу науковий дискурс! Дякую Наталії Іллівні за глибоке та ретельне дослідження даної теми

  • #3

    Оксана Крамаренко, методист ЦМСПС (Wednesday, 17 January 2018 02:36)

    Автором статті розкрито аспекти зацікавлення учнів книжкою, визначено психологічні умови читання, акцентовано увагу на вплив художніх творів на становлення людини в аспекті реалізації допрофільної та профільної освіти. Представлений досвід є сучасним, цікавим, актуальним, заслуговує на увагу.

  • #4

    Пришляк О.В., НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 12:05)

    Дійсно, діалог є домінуючою формою спілкування на уроках, сприяє розвитку критичного мислення, дає можливість висловити власну позицію, формує навички відстоювати свою думку. Дякую за цікаву статтю.

  • #5

    Самонова Валентина, загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ст. № 10 (Thursday, 18 January 2018 00:06)

    Цілком підтримую думку автора, що першочерговим завданням вчителя-словесника є залучення дитини до читання, до детальної роботи з текстом. Проблема формування читацької компетентності сучасного учня знаходиться у колі посиленої уваги вчених, адже з приходом у світ інформаційних технологій інтерес до книги пропав. Старше покоління ще читає, молодь - ні. Дана стаття розкриває аспекти зацікавлення учнів книжкою, визначення психологічних умов читання тощо.

  • #6

    Зоя Миколаївна (Thursday, 18 January 2018 07:34)

    Досить актуальна проблема сучасної літературної освіти піднята автором статті. Цікавий досвід, сучасний погляд.
    Щиро вдячна!

  • #7

    Зінзура Г.М., НВО №8 (Thursday, 18 January 2018 12:10)

    В даній статті розкрито актуальне для сучасної освіти питання методичного супроводу організації читання художніх творів як важливого компоненту формування особистості в системі профільної освіти. Дійсно, літературна освіта школярів, зокрема робота над художніми текстами, має вагоме значення у формуванні гармонійної особистості.
    Погоджуюсь з автором, що робота над художніми текстами не тільки розвиває комунікативні здібності школяра, а й сприяє виявленню його пізнавальних способів осягнення дійсності та становленню і розвитку його особистості.
    Дякую Вам за цікаву та корисну статтю.

  • #8

    Хомко Олена. НВО №32. (Thursday, 18 January 2018 12:37)

    Стаття дуже актуальна. У ній наголшується на тому, що у формуванні гармонійної особистості має літературна освіта, зокрема робота над художнім текстом. Автор пропонує свій погляд на проблему, яка зараз перебуває в центрі уваги методичної науки. Дякую, Наталіє Іллівно, за корисну та пізнавальну статтю!

  • #9

    Оксана Даценко НВО школа-ліцей № 21 (Thursday, 18 January 2018 14:11)

    Важливі та ґрунтовна стаття, в якій розкрито вплив літературної освіти на становлення сучасної учнівської особистості, досліджено аспекти формування компетентного читача у процесі роботи з художнім словом.

  • #10

    Блошенко С.О. (Friday, 19 January 2018 14:05)

    Автор статті відзначає важливість виховання творчого читача, з самостійним критичним мисленням, сформованим гуманістичним світоглядом, загальною культурою, естетичним смаком, тобто виховати особистіть: вільну, духовно багату, самостійно мислячу, із широким світоглядом, зі стійкими моральними принципами. Дякую !

  • #11

    Стьопіна Г.В., НВО №8 (Saturday, 20 January 2018 09:21)

    Актуальність проблеми є в тому, що в сучасних учнів знижені пізнавальна активність, показники їх навченості та виховання, послаблений моральний аспект (дякуємо інтернету!), спостерігається високий рівень психоемоційного напруження. Крім того, предмет, якому відведено головну роль у вихованні моральності, вимагає постійного читання. А учні ХХІ століття читають значно менше, ніж їх батьки. Частіше читання художнього тексту обмежується ознайомленням із скороченим його варіантом, причому коло читацьких інтересів – програмові твори української та світової літератури.
    Дякую, Наталіє Іллівно, за цікаву й змістовну статтю!

  • #12

    Аброскіна Олена, НВО №25 (Sunday, 21 January 2018 06:42)

    Погоджуюся з автором статті, щодо важливості формування компетентного читача, здатного аналізувати твори різних за змістом і родово-жанровою приналежністю, вести діалог із автором художнього твору та його епохою, вміти визначати культурологічну цінність творів світового красного писемства. Таким чином на уроках літератури вчитель формує не лише певні компетентності в учня, а освічену людину.Це творча особистість, яка на основі здобутих знань здатна самостійно мислити, здатна до інновацій і організації власного життя, яка керується у своїй діяльності мотивами відповідальності. Вчителю формує ОСОБИСТІСТЬ, що зможе керувати МАЙБУТНІМ! Дякую авторові за статтю! Бажаю успіхів!

  • #13

    Чекаліна Тетяна (Sunday, 21 January 2018 11:34)

    Дякую Наталії Іллівні за цікаву і корисну статтю. Тема дісно є актуальною.

  • #14

    Ольга Наумець, методист ЦМСПС (Monday, 22 January 2018 02:25)

    Індивідуалізція навчання повязана перш зас з умінням висловити свою думку у творові, діалозі. Це є яскравим вираженням особистості, що є надзвичайно важливим в умовах профіліації навчання

  • #15

    Світлана Табальчук, заступник директора НВО №31 (Monday, 22 January 2018 06:59)

    Дякую автору статті за глибокий і цікавий матеріал. Саме читання для кожного учня є важливим компонентом у навчанні, джерелом для пізнання навколишнього світу, а розкритий у статті методичний супровід організації роботи над художнім твором допоможе кожному педагогу підвищити свою кваліфікацію, створити такі умови для школярів, які б дали можливість сформувати компетентного учня і компетентного випускника закладу та забезпечити реалізацію його творчого, професійного потенціалу в майбутньому.

  • #16

    Яцина Світлана, НВО 32 (Monday, 22 January 2018 09:40)

    Досвід представлений в статті є цікавий, актуальний і необхідний вчителю-словеснику. Дякую за корисний матеріал.

  • #17

    Бабич К.І., НВО №35 (Monday, 22 January 2018 19:42) (Monday, 22 January 2018 11:45)

    Вплив літературної освіти на становлення особистості важко переоцінити. Як зацікавити учнів читати - це питання хвилює кожного словесника. Тому охоче скористаюся мудрими порадами видатних педагогів, психологів, літературознавців, які так дбайливо і професійно зібрані у цій статті.
    Корисно, цікаво, потрібно. Дякую!

  • #18

    Світлана Короткова, НВО № 16 (Monday, 22 January 2018 14:45)

    Наталіє Іллівно, дякую за корисну і цікаву статтю. Читання літератури учнем - це справді проблема сучасної школи. Тому завданням учителя є розкрити аспекти зацікавлення учнів книжкою, визначення психологічних умов читання, зʼясування питань впливу художніх творів на становлення людини.Дійсно, літературна освіта на сучасному етапі має вагоме значення у формуванні гармонійної особистості учня.
    Дякую за корисну інформацію! Успіхів!

  • #19

    Пахолівецька М.В., ЦМСПС (Tuesday, 23 January 2018 01:01)

    Стаття актуальна, своєчасна, заслуговує на увагу керівників, педагогів. Автор піднімає вкрай актуальну проблему сьогодення в освіті – втрату інтересу учнів до читання. Наталія Іллівна, аналізуючи методичну літературу, зуміла в статті розкрити аспекти зацікавлення учнів книжкою, визначити психологічні умови читання, зʼясувати питання впливу художніх творів на становлення людини в аспекті реалізації допрофільної та профільної освіти. Я згодна з думкою автора, що у ході роботи над художнім текстом важливим є висловлення кожною дитиною власної думки. Це не тільки розвиває комунікативні здібності, а й сприяє виявленню рецептивних і пізнавальних способів осягнення дійсності учнями, становленню особистості та її розвитку. Дякую за участь у конференції.

  • #20

    Світлана Живіцька, заступник директора ЦМСПС (Tuesday, 23 January 2018 07:29)

    Погоджуюсь з автором статті, що формування читацької компетентності учнів сьогодні залишається дуже актуальною, адже література впливає на формування і розвиток особистості, допомагає учню зрозуміти свою позицію відносно почутого чи побаченого. Сформувати в учнів читацьку компетентність учитель зможе перш за все через зацікавлення школярів читанням. Дякую за статтю!

  • #21

    Легка В.А., директор ЗШ І-ІІст.№12 (Tuesday, 23 January 2018 09:04)

    Повністю підтримую думку автора статті про те, що вагоме значення у формуванні гармонійної особистості має літературна освіта, зокрема робота над художнім текстом. Саме завдяки їй учні залучаються до скарбів світового мистецтва, вчаться цілісно бачити текст, визначати його ідейно-тематичний зміст і проблематику. Працюючи над художнім текстом важливим є висловлення кожною дитиною власної думки, яка не тільки розвиває комунікативні здібності, а й сприяє виявленню рецептивних і пізнавальних способів осягнення дійсності учнями, становленню особистості та її розвитку. Дякую за статтю.

  • #22

    Брюховецька Н.Г., школа-інтернат (Tuesday, 23 January 2018 10:43)

    У своїй статті Наталія Іллівна зазначає проблеми, з якими має працювати сучасний вчитель. Робить грунтовне дослідження вивчення методичної літератури, спрямованої на формування компетентного читача. Ця стаття є корисною для роботи вчителів-філологів. Дякую авторові!

  • #23

    Ольга Шапаренко, школа-інтернат (Tuesday, 23 January 2018 11:07)

    "Люди, які читають книжки, рідко відчувають самотність чи нудьгу, бо в читанні вони знаходять розраду і просвітлення, - пише Пол Теру, - іноді це видно неозброєним оком. Бо обличчя людини, яка занурилася в книгу, часто випромінює світло". Дякую Наталії Іллівні за цікаву статтю.

  • #24

    Оксана Стародубцова (Tuesday, 23 January 2018 11:58)

    Дякую Вам, Наталіє Іллівно, за змістовне висвітлення актуальної проблеми сучасної освіти. Основна мета літературної освіти – виховання творчого читача із самостійним критичним мисленням, формування гуманістичного світогляду, загальної культури, естетичних смаків особистості.
    Об’єктом літературної освіти є особистість учня, тому дуже важливо педагогам розвинути його духовно-емоційний світ, формувати моральні цінності та орієнтації, творче мислення через зацікавлення творами художньої літератури. Вдячна Вам за корисну інформацію. Натхнення та реалізації творчих задумів!

  • #25

    Сємідєтна А.О., заступник директора з НВР ЗШ № 12 (Wednesday, 24 January 2018 03:12)

    Погоджуюся з автором статті. Адже в умовах сучасного швидкоплинного світу не лише дитині, а й дорослому так непросто розібратися в інформаційному огромі. Тому саме вдумливе читання - запорука успішного становлення в житті, чинник його саморозвитку. А мудрий учитель-словесник має знайти той ключик, щоб читання для учнів стало можливістю здобуття безцінного психологічного, соціокультурного й життєвого досвіду.

  • #26

    Голик О.В., НВО №20 (Wednesday, 24 January 2018 09:04)

    Автор статті звернула увагу на те, що профілізація літературної освіти спрямована на духовне збагачення читацького життя дитини, формування аксіологічності, здатності до вибору напряму філологічної освіти, вироблення навичок самостійної літературно-мистецької, дослідницько-пошукової діяльності, прагнення до літературного саморозвитку та самоосвіти.
    Дякую, Наталіє Іллівно, за цікавий матеріал!

  • #27

    Осаулець Л.В., НВО ЗШ №20 (Wednesday, 24 January 2018 14:10)

    Погоджуюся з думкою Наталії Іллівни, що важливим аспектом літературної освіти є формування компетентного читача, здатного аналізувати твори різних за змістом і родово-жанровою приналежністю, вести діалог із автором художнього твору та його епохою, вміти визначати культурологічну цінність творів світового красного писемства.

  • #28

    Небеленчук Ірина Олександрівна, старший викладач КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" (Friday, 26 January 2018 11:26)


    Метою статті, як зазначає Романовська Наталія Іллівна, "є розкриття аспектів зацікавлення учнів книжкою, визначення психологічних умов читання, зʼясування питань впливу художніх творів на становлення людини в аспекті реалізації допрофільної та профільної освіти". Наталія Іллівна прослідковує шлях зацікавлення книжкою, починаючи з античності, звертаючись до надбань давньогрецьких мислителів Платона й Аристотеля, показаний вплив художніх творів на свідомість учнів у добу середньовіччя.

  • #29

    ебеленчук Ірина Олександрівна, старший викладач КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" (Friday, 26 January 2018 11:27)

    Опираючись на сучасні методичні джерела, Наталія Іллівна розкриває проблему формування читацької компетентності школярів, зосереджує увагу на методах творчого читання та творчих завдань, евристичному, дослідницькому тощо. У статі також розкрито психологічні умови роботи з книжкою, що є важливим компонентом літературної освіти. Стаття має практичну значущість. Це дає підстави стверджувати, що матеріал може бути використаний у дільності вчителів-словесників. Дякую, Наталіє Іллівно, за цікавий і глибокий матеріал.