Write a comment

Comments: 7
  • #1

    Дехтяренко В.Д., НВО №35 (Monday, 22 January 2018 02:31)

    Хочу висловити подяку за цікаву та важливу статтю. Погоджуюся з думкою автора про те, що до вибору профілю навчального закладу потрібно підходити з усією відповідальністю. Цікавим є досвід учителя по використанню різноманітних сучасних інтерактивних форм і методів роботи на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури в закладі , який обрав для себе філологічний профіль .

  • #2

    Голубовська А.О. (Monday, 22 January 2018 09:32)

    Дякую за цікаву і змістовну статтю. Погоджусь з тим що ефективним для формування життєвої компетентності є метод проектів, який передбачає вирішення певної проблеми та орієнтується на самостійну дослідницьку діяльність – індивідуальну, парну, групову. Профільне навчання у старшій школі має забезпечити належний рівень готовності випускників до зовнішнього тестування, високий рівень опанування предмета і подальше його вивчення на належному рівні у вищому навчальному закладі. Наснаги вам та творчого розвитку!!!!

  • #3

    Бабич К.І., НВО №35 (Monday, 22 January 2018 19:21) (Monday, 22 January 2018 11:27)

    Профільне навчання - це вимога часу. Обрання закладом філологічного профілю ставить перед колективом педагогів непрості завдання. Стаття Тетяни Іванівни актуальна та конструктивна. Вчитель охоче ділиться своїм досвідом роботи з предмету як на уроці, так і в позаурочний час.
    Дякую. Цікаво.

  • #4

    Бондаренко Л.О. НВО № 35 (Monday, 22 January 2018 11:51)

    Сучасна і змістовна стаття в якій розкриваються актуальні проблеми профільного навчання з української мови та літератури. Окреслено форми організації профільного навчання та специфіку їх проведення.

  • #5

    Копецька Н.О., НВО №35 (Monday, 22 January 2018 13:52)

    Допрофільна підготовка є дуже важливою ланкою профільного навчання. Тетяна Іванівна аргументовано й чітко висловлює власну позицію. Дякую за цікаву і змістовну статтю.

  • #6

    Покалюхіна Т. В., НВО №35 (Tuesday, 23 January 2018 06:06)

    Навчання української мови та літератури учнів старшої школи спрямоване не лише на оволодіння певним обсягом знань, вироблення вмінь і навичок, а й на формування комунікативної компетентності, розвиток здібностей, набуття досвіду ефективного облаштування власного життя за допомогою мови в суспільстві. А допрофільне й профільне навчання української мови є успішною передумовою реалізації цієї мети. Дякую за інформацію.

  • #7

    Сергач Т.Г., НВО №35 (Tuesday, 23 January 2018 11:09)

    У статті розкрито шляхи реалізації профільного навчання на уроках української мови та літератури, вдало висвітлено форми та методи допрофільної освіти . Актуально, змістовно, цікаво. Дякую .