Write a comment

Comments: 2
  • #1

    Ольга Самофалова, ЗОШ І-ІІІ ст. № 2 (Wednesday, 17 January 2018 12:47)

    Погоджуюсь з автором статті, що проблема розвитку критичного мислення набула особливої актуальності на сучасному етапі, коли в державі формуються демократичні цінності, коли переживаємо новий етап соціально-економічних відносин. Життя підтверджує, що випускники шкіл не завжди здатні самостійно розв’язувати проблеми, їм бракує ініціативи, творчої уяви, винахідливості, знань, уміння мислити нестандартно, оригінально. Таким чином, розвиток критичного мислення стає найактуальнішим за часів інтенсивних соціальних змін. Основна увага в школах повинна приділятися формуванню ключових компетентностей старшокласників, набуття ними навичок самостійної науково-практичної, дослідницько-пошукової діяльності, розвитку їхніх інтелектуальних, психічних, творчих, моральних, фізичних, соціальних якостей, прагненню до саморозвитку та самоосвіти.

  • #2

    Лабутіна Анна, ЗОШ І -ІІІ ст.№ 2 (Sunday, 21 January 2018 12:52)

    У час стрімкого розвитку інформацфйних технологій, важливим стає навчти учнів мислити, аналізувати, диференціювати інформацію. Саме технології розвитку критичного мислення наразі і є актуальними, адже учень потрапляє у світ інформації, яку потрібно навчитися сприймати. На мою думку, уміння сприймати набуту інформацію критично є одним із найважливіших аспектів розвитку компетенції. На уроках літератури ця технологія спрацьовує дуже вдало. Адже учням надається можливість висловлювати думки, порівнювати інформацію, співставляти свої думки з думками інших учнів. Звісно, уміння критично мислити – це робота не одного року. Але систематичні зусилля вчителя – філолога сприятимуть тому, що нове покоління унів буде мати розвинуту уяву, мислення, увагу. Тому тема, на яку звернула увагу вчитель, є актуальною. Бажаю успіхів і натхнення у подальшій праці.