Write a comment

Comments: 12
  • #1

    Наталія Дуняшенко (Tuesday, 16 January 2018 06:12)

    Дякую Наталії Миколаївні за подану систему прийомів вивчення «Типів односкладного речення», що сприяють практичним умінням визначати односкладні речення, їх типи, використовуючи метод вивчення мовного матеріалу через навчальний текст-опору.

  • #2

    Світлана Тіхоненко (Tuesday, 16 January 2018 10:54)

    Прекрасна, глибока стаття, що розкриває творчого вчителя та пропонує якісно нові шляхи вивчення мови. Вразив потужний культурологічний аспект запропонованого тексту - опори. Дякую Наталії Миколаївні за методично бесцінний матеріал

  • #3

    Світлана Тіхоненко (Tuesday, 16 January 2018 10:58)

    *безцінний * Перепрошую, автозаміна))

  • #4

    Хомко Олена. НВО №32. (Thursday, 18 January 2018 12:19)

    Дякую Вам , Наталіє Миколаївно, за цікаві та слушні методичні поради, знахідки, якими Ви завжди так щиро ділитеся з колегами! Погоджуюся з Вами в тому , що робота з текстом на уроці української мови дуже необхідна і корисна. Вдало підібраний текст - запорука успішного уроку, який не тільки дає можливість попрацювати над граматикою, а й виховує людину, збагачує кругозір учнів, розвиває мислення, уяву, мовлення. Ваша стаття дуже сподобалася. Ще раз дякую. Бажаю подальших успіхів та натхнення!

  • #5

    Оксана Даценко НВО школа-ліцей № 21 (Thursday, 18 January 2018 14:23)

    Автор статті добирає корисний матеріал про доцільність використання навчальних текстів як опори у процесі вивчення, повторення, закріплення мовних тем, про формування через практичні навички активної та впевненої в собі особистості, здатної грамотно використовувати свої компетентності – знання, вміння, навички, досвід залежно від ситуації.

  • #6

    Ольга Гаркуша (Sunday, 21 January 2018 07:30)

    Стаття учителя-практика! Використання навчальних текстів як опори при вивченні
    мовних тем є незамінним прийомом не тільки вивчення нового матеріалу, а й узагальнення й систематизації, формування в учнів чіткого уявлення про мову як систему, також реалізує міжпредметний зв'язок, отже, попереджує виникнення кліпового мислення у вихованців.

  • #7

    Лілія Майборода (Sunday, 21 January 2018 12:52)

    Дякую за родзинки Вашого досвіду, якими ви залюбки ділитися із колегами - філологами!!! Дійсно, використання навчальних текстів дає змогу на будь-якому уроці продуктивно попрацювати над навчальним матеріалом, сформувавати відповідні уміння та навички, а також активізувати пізнавальні інтнреси учнів.

  • #8

    Марія Каганюк (Monday, 22 January 2018)

    Цікавий і корисний для впровадження матераіл .Система роботи Наталії Миколаївни щодо вивчення синтаксису з опорою на текст та комплекс запропонованих прийомів демонструють, як доцільно поєднати вивчення нового матеріалу з повторенням, поглибленням знань з інших розділів та формуванням вмінь осмислено сприймати текст й будувати власні висловлювання , що дуже важливо при підготовці до ЗНО.

  • #9

    Чекаліна Тетяна, НВО ЛШДНЗ "Вікторія-П" (Monday, 22 January 2018 13:21)

    Дякую за змістовно викладений матеріал . Форми роботи щодо формування ключових і предметних компетентностей школярів на уроках української мови та літератури, які Ви використовуєте, є цікавими та корисними. Творчих успіхів !

  • #10

    Ірина Лихошерстова НВО №33 (Monday, 22 January 2018 13:47)

    Цікавий, практичний матеріал. Особливо зацікавили нестандартні прийоми навчання. Обов'язково скористаюсь в роботі!

  • #11

    Голик Олена, НВО №20 (Wednesday, 24 January 2018 09:09)

    Погоджуюся, що грамотно відібрані тексти мають високий рівень інформативності, а значить, і зумовлюють змістову цінність мовних висловів, що вчаться, сприяють реалізації освітніх цілей навчання.
    Тексти різних жанрів дають хорошу мовну опору, зразок для наслідування, основу для складання власних мовних висловів за зразком.
    Дякую за цікаву статтю!

  • #12

    Осаулець Л.В., НВО ЗШ №20 (Wednesday, 24 January 2018 14:27)

    Дякую, Наталіє Миколаївно, за цікавий практичний матеріал про використання навчальних, зокрема краєзнавчих, українознавчих, текстів при вивчені мовних тем, який справді стає актуальною формою, що сприяє формуванню як освітніх компетентностей, так і життєвих орієнтирів учнів.