Write a comment

Comments: 12
  • #1

    Світлана Тіхоненко (Tuesday, 16 January 2018 06:14)

    Дякую автору статті за грунтовне дослідження даної проблеми. Профільне навчання в сучасній українській школі є важливим чинником для успішного формування гармонійно розвиненої та всебічно освіченої особистості

  • #2

    Шевченко Л.В. (Tuesday, 16 January 2018 11:52)

    Підтримую автора статті, щодо доцільності використання на уроках прийомів інтерактивного навчання .Саме запровадження їх у навчальний процес робить його ефективним, бо ставить учнів перед необхідністю мислити,самостійно шукати шляхи вирішення навчальних завдань. Бажаю успіхів!

  • #3

    Кройтор Інна (Tuesday, 16 January 2018 12:11)

    Хочу подякувати автору за цікаву і змістовну статтю. Бажаю успіху і надхнення у роботі!

  • #4

    Жук М.І. (Tuesday, 16 January 2018 12:19)

    Шановна пані Олена, повністю підтримую Вашу думку, що перспективним напрямком реформування сфери освіти є впровадження профільного навчання та компетентнісно орієнтованих
    в підході у розвитку творчої, конкурентноспроможної особистості. Дякую Вам за статтю!

  • #5

    НВО№25 Торжинська Сніжана Вікторівна (Thursday, 18 January 2018 12:09)

    Надзвичайно цікавий матеріал! Дякую за глибоке та ретельне дослідження даної теми. Бажаю творчих успіхів!

  • #6

    Тетяна Мусянович (Sunday, 21 January 2018 06:27)

    Дуже цікаве дослідження. Привернули увагу методи та прийоми навчання, які будуть доцільними в реалізації профільного навчання.

  • #7

    Ольга Гаркуша (Sunday, 21 January 2018 06:40)

    Актуальна стаття. Важливо, щоб літературні курси за вибором чи факультативи дійсно функціонували у закладах освіти - це б поглиблювало й розширювало зміст профільних предметів.

  • #8

    Прокопенко Г. М. НВО № 25 (Sunday, 21 January 2018)

    Дана стаття актуальна, цікава. Адже профілізація літературної освіти зараз повинна бути спрямована на духовне збагачення читацького життя дитини, формування здатності до вибору напряму філологічної освіти, вироблення навичок самостійної дослідницько-пошукової діяльності, прагнення до літературного саморозвитку та самоосвіти. Представлений досвід цікавий, заслуговує на увагу. Автору успіхів та творчості!

  • #9

    Світлана Живіцька, заступник директора ЦМСПС (Tuesday, 23 January 2018 06:53)

    Стаття корисна та змістовна. Вважаю, що вивчення літератури та формування читацької компетентності учнів сьогодні залишається дуже актуальною. Адже література впливає на формування і розвиток особистості, розкриває бачення світу і допомагає учню зрозуміти свою позицію відносно почутого чи побаченого. Сформувати в учнів читацьку компетентність учитель зможе перш за все через зацікавлення школярів читанням. Саме нестандартні форми та методи проведення уроків зарубіжної літератури, на яких детально зупинилась автор статті, допомагають у роботі учителя-словесника. Дякую за статтю!

  • #10

    Брюховецька Н.Г., школа-інтернат (Tuesday, 23 January 2018 09:33)

    Дякую за статтю! Олена Віталіївна поділилася цікавими напрацюваннями при вивченні зарубіжної літератури. Методи та прийоми, які використовує вчитель дають можливість для творчості учнів, розвивають їх уяву та логіку, вчать бути активними учасниками уроку.

  • #11

    Людмила Лабенко (Tuesday, 23 January 2018 13:53)

    Автор статті акцентує увагу не достатньо важливому аспекті роботи вчителя-словесника: виховання ініціативних, самостійних, вільних у спілкуванні, конкурентоспроможних громадян країни. Бажаю Вам, пані Олено, творчих злетів!

  • #12

    НВО 25 , Iрина Повшебна (Sunday, 28 January 2018 09:58)

    Статья актуальна. Заслуговуе на увагу. Автору творчих успiхiв!