Write a comment

Comments: 25
  • #1

    Наталія Дуняшенко (Tuesday, 16 January 2018 05:32)

    Автором статті здійснено спробу розкрити необхідність та важливість саме сучасної підліткової літератури у формуванні компетентного читача на прикладі шкільного аналізу роману «Мандрівний замок Хаула» Діани Джонс». Щиро вдячна Світлані Олегівні за глибоку роботу з текстом.

  • #2

    Олена Яремчук (Tuesday, 16 January 2018 06:35)

    Дякую автору за цікаву статтю!

  • #3

    Л.Юлдашева (Tuesday, 16 January 2018 06:59)

    Стаття С. О. Тіхоненко розкриває необхідність та доцільність вивчення сучасної європейської підліткової літератури в українській школі ХХІ століття. Через аналітичне дослідження роману Д. В. Джонс" Мандрівний замок Хаула " автор доводить усю важливість даного виду літератури для покоління Z у формуванні життєвих компетенцій учнів

  • #4

    Олена Гетман (Tuesday, 16 January 2018 07:06)

    Дякую Світлані Олегівні за змістовну та цікаву статтю. І погоджуюсь з автором що необхідно привносити європейські ідеї розуміння і поваги один до одного із книжкової реальності у наше життя.

  • #5

    Олена Шевченко (Tuesday, 16 January 2018 09:33)

    Хочу сподіватись, що цю статтю прочитають і оцінять не тільки учителі світової літератури, а і укладачі програми з української літератури, в якій бракує саме сучасної підліткової літератури.

  • #6

    Daria M (Tuesday, 16 January 2018 11:12)

    Дуже корисна стаття. Лiтература для пiдлiткв мало вивчаеться у школах, але це дiйсно важливий пласт культури. А "Замок Хаула" - книга, що буде актуальною для читача будь-якого вiку. Кожен побачить у нiй щось близьке для себе.

  • #7

    Аброскіна Олена, НВО №25 (Tuesday, 16 January 2018 11:41)

    Щиро дякуюВам,п.Світлано ,за змістовно викладений матеріал.Літературна освіта в Україні потребує оновлення я к на рівні змісту, так і на рівні методики. На мою думку, перспективним шляхом розвитку читацької культури юного покоління є не тільки реформування літературної освіти, а й активна промоція дитячої книги та читання. Тільки використання найкращих практик промоції читання серед дітей та підлітків забезпечить якісний результат: читаюче, а значить — мисляче, свідоме, всебічно розвинене, культурне майбутнє покоління.

  • #8

    Наталія Патріман (Tuesday, 16 January 2018 11:43)

    Стаття Світлани Олегівни розкриває доцільність вивчення сучасної європейської підліткової літератури в українській школі. Саме через аналітичне дослідження роману Д. В. Джонс" Мандрівний замок Хаула " автор доводить усю важливість даного виду літератури для сучасного покоління учнів.

  • #9

    Вікторія Туряниця (Tuesday, 16 January 2018 14:30)

    Стаття С.Тіхоненко відкриває таємниці однієї зі сторінок сучасної підліткової європейської літератури, яка стала ближчою для українських школярів завдяки новій шкільній програмі з нашого предмету, знайомить із особливостями чудової й натхненної історії про боротьбу з життєвими перешкодами, людські почуття, гуманістичні цінності. Дякуємо Світлані Олегівні й за методичні цікавинки, які стануть в нагоді кожному з нас!

  • #10

    Шевченко Ніна (Tuesday, 16 January 2018 16:26)

    Вдячна Світлані Олегівні за цікаву, змістовну статтю на сучасному розвитку освіти. Де здійснено спробу розкрити необхідність та важливість саме сучасної підліткової літератури у формуванні компетентного читача . Запропоноване глибоке аналітичне дослідження роману «Мандрівний замок Хаула» англійської письменниці Діани Джонс», де виявляється глибинний гуманістичний зміст твору та європейські ідеї розуміння і поваги один до одного. Світлана Олегівна, як завжди на високому методичному рівні.

  • #11

    Олена Пітерська (Tuesday, 16 January 2018 16:39)

    Дякуємо С.О. Тіхоненко за яскравий приклад майстерного шкільного аналізу літературного твору! Сегмент сучасної підліткової літератури потребує саме такого фахового осмислення.

  • #12

    Лілія Онищенко (Wednesday, 17 January 2018 00:12)

    Вищеозначена стаття повно і вичерпно аналізує цікавий сучасний твір для дітей. Хочеться, аби і програму з української літератури трішки "оживили сучасністю". Дякую Світлані Олегівні за надану можливість пізнавати разом із дітьми цікаву літературу.

  • #13

    Оксана Єрьоміна (Wednesday, 17 January 2018 08:20)

    В статті продемонстровано шляхи реалізації компетентнісного підходу щодо викладання ЗЛ відповідно до Держстандарту освіти і оновленої навчальної програми. Запропоновані інноваційні методики інтерпретації художнього тексту забезпечують розширення прав і можливостей учнів на уроках ЗЛ, сприяють розвитку інтересу до читання сучасної художньої літератури, дають змогу семикласникам виявити здатність до самостійного мислення, творчості тощо.
    Дякую автору за корисні методичні смаколики!

  • #14

    Наталія Рябуха (Wednesday, 17 January 2018 13:49)

    Пані Світлані вдалося довести необхідність вивчення сучасної дитячої літератури в школі. Дітям подобаються "модерні" твори, тому що їх хвилює й вигадане, й детективне, й людське. А цей твір допомагає відповісти на різні питання підліткового віку. Дякую автору за професійний аналіз ключових елементів роману, особливо сподобалась колективна робота під час створення схеми "Поради читачам".

  • #15

    Таміла Козова (Wednesday, 17 January 2018 14:00)

    Сучасна підліткова європейська література – це родзинка нової програми шкільного курсу Зарубіжна література; це вдала, на мою думку, спроба осучаснити шкільну літературну освіту. Адже твір, який відповідає духовним запитам дитини, прочитується нею залюбки. Але як побудувати урок так, щоб його центром став учень-читач, щоб гуманістичний потенціал твору став духовним досвідом учня, зорієнтував у непростому вирі сучасного життя?
    С.О.Тіхоненко у своїй статті презентує сучасний підхід до аналізу художнього твору. З таким матеріалом учитель-практик обов’язково знайде «ключик», щоб «відкрити» «Замок Хаула» та допомогти своїх учням збагатитися його скарбами!
    Дякую, Світлано Олегівно! Чекаємо нових досліджень!

  • #16

    Katerina19-86 (Thursday, 18 January 2018 04:08)

    Вивчення підліткової літератури відкриває не тільки нові шляхи та підходи до викладання літератури, а й формує європейське обличчя українця майбутнього!)

  • #17

    Ірина Рибалка НВО 16 (Thursday, 18 January 2018 11:51)

    Дякую , шановна Світлано Олегівно, за змістовну та пізнавальну статтю. Хронотоп- це ваш коник.Мені дуже цікаво ознайомитися із вашим баченням аналізу цього непростого й неоднозначеного твору.

  • #18

    Вікторія Цьома (Thursday, 18 January 2018 16:42)

    На прикладі шкільного аналізу роману «Мандрівний замок Хаула» Діани Джонс було доведено важливість саме сучасної підліткової літератури у формуванні компетентного читача. Дякую Світлані Олегівні за цікаво викладений матеріал. Успіхів і наснаги!

  • #19

    Зоя Миколаївна (Sunday, 21 January 2018)

    Майстерний аналіз літературного твору.
    Дякую автору за професіональний підхід, сучасні погляди, глибоке розуміння духовних потреб дитини.

  • #20

    Жанна Костюк (Sunday, 21 January 2018 06:12)

    Цікава, пізнавальна стаття, одразу відчувається грунтовна підготовка, творчий потенціал Світлани Олегівни. Дякую за цінний матеріал, він допоможе на уроках формувати компетентного читача, розвивати моральні якості підлітків у складний вік технологій. А прийоми роботи із текстом, запропоновані автором, викличуть інтерес до читання. Чекаємо, пані Світлано, на нові роботи. Успіхів!

  • #21

    Яцина Світлана (Monday, 22 January 2018 01:57)

    Дякую автору за статтю, в якій Світлана Олегівна розкриває необхідність вивчення сучасноі європейськоі підлітковоі літератури. Роман Джонса "Манндрівний замок Хаула" є прикладом осучаснення шкільноі ліітературноі освіти. В творі виявляється глибокий гуманістичний зміст. Ця книга буде актуальною для чтьача будь-якого віку. Рекомендаціі Світлани Олегівни щодо вивчення цього твору як завжди на високому методичному рівні.

  • #22

    Аліна Беньковська (Monday, 22 January 2018 04:37)

    Стаття дуже чудова, дякую!!!

  • #23

    Нінель Блауцяк (Monday, 22 January 2018 12:37)

    Наразі як ніколи лишається актуальним питання підліткової літератури у сучасній українській школі, оскільки є вартісним і таким, що потребує особливого акцентування у контексті " підліток" і "реалії сучасної ".
    Рекомендації щодо вивчення даного твору, надані Світланою Олегівною, є дієвими та важливими. Науковість, наступність, панорамність, причинно- наслідкові зв'язки - основи підходу вчителя- майстра,особливості її бачення як науковця, що знаходять втілення у шкільній практиці.

  • #24

    Брюховецька Н.Г., школа-інтернат (Tuesday, 23 January 2018 10:20)

    Із задоволенням прочитала статтю Світлани Олегівни. Її досвід у роботі з текстом сучасної підліткової літератури стане у нагоді і вчителям української літератури. Дякую за творчість Майстра!

  • #25

    Оксана Нетребенко, ЗОШ №10 (Thursday, 25 January 2018 12:43)

    Стаття Світлани Олегівни - яскравий приклад професійного підходу до переформатування глибокого наукового підходу до аналізу художнього тесту на шкільну інтерпретацію із збереженням глибини і змістовності. Герменевтичний підхід, елементи хронотопу і структурно-логічна схема як фінальний акорд. Маємо цілком готовий урок. Якісна робота, як завжди!