Write a comment

Comments: 14
  • #1

    Олена Василенко (Monday, 22 January 2018 05:57)

    Дуже змістовна та гарна стаття

  • #2

    Гольша Тетяна Савівна ЗОШ№4 (Monday, 22 January 2018 09:30)

    Тема профільного навчання дуже актуальна в наш час. Дякую за гарну статтю,яка розкриває суть цього питання.

  • #3

    Дарія Маслюк (Monday, 22 January 2018 10:57)

    Дякую за гарну статтю. Тема статті , сьогодні актуальна . Все написано ясно та доступно.

  • #4

    Буріко Т.М. ЗОШ №4 (Monday, 22 January 2018 11:12)

    Актуальна стаття , адже профільне навчання допомагає учням удосконалювати вміння і навички в усіх видах мовленнєвої діяльності й розвиватися як мовній особистості. Дякую!

  • #5

    Сароян Мері (Monday, 22 January 2018 11:36)

    Профільна освіта, особливо з української мови та її основні концептуальні аспекти сформує у наших учнів-випускників конукікативну компетентність, що допоможе їм реалізуватися в житті та бути більш адаптованими та конкурентноздатними. Дякую за детальний виклад суттєвих моментів,

  • #6

    Олена Павленко (Monday, 22 January 2018 12:06)

    Стаття змістовна та грунтовна, написано та поясненно доступно, навіть для делетантів. Дуже добре переданно зміст, окресленно головну мету та завдання профільного навчання. Стаття актуальна не лише для педагогів, а також для батьків та учнів. Дякую за цікаву та корисну статтю)))))

  • #7

    Кулик Ольга ЗОШ 4 (Monday, 22 January 2018 12:13)

    Доступно, цікаво та змістовно! Дякую Маріє Василівно, за корисну, власне мені, інформацію.

  • #8

    Наталія Білобабченко (Monday, 22 January 2018 12:25)

    У цій статті глибоко розкрито зміст профільного навчання учнів філологічного профілю.Він полягає в поєднанні лінгвістичної освіти й вихованні комуніканта-людини,здатної й готової до спілкування в різних життєвих ситуаціях і сферах людської діяльності.

  • #9

    Нікітченко Владлена (Monday, 22 January 2018 12:29)

    У статті доступно пояснено в чому полягає провідна ідея концепції профільного навчання мови. Дякую за корисну інформацію.

  • #10

    Світлана Стеба, вчитель початкових класів ЗОШ №4 (Monday, 22 January 2018 12:44)

    Вільне володіння державною мовою, вміння спілкуватися рідною мовою, висловлювати власні думки - це основні компетентності, яких набувають сьогодні учні в школі. Тому, на мою думку, питання, висвітлені в даній статті є неабияк актуальними і потрібними.

  • #11

    Піскун Ольга ЗОШ 4 (Monday, 22 January 2018 13:18)

    Вивчення базових лексичних, граматичних, культуромовних, стилістичних, орфоепічних, правописних умінь, вироблення комунікативних умінь і навичок ефективного спілкування в різних життєвих ситуаціях - це головне у вивченні української мови. Дякую автору, що звернув увагу саме на цих питаннях!

  • #12

    Ірина Колос ЗОШ №4 (Monday, 22 January 2018 13:23)

    Філологічний профіль зорієнтований на поглиблення лінгвістичної компетенції учнів, формування в них наукового світогляду, проникнення в сутність лінгвальної дійсності, що функціонує у двох іпостасях – мові й мовленні. Нефілологічний профіль забезпечує на основі системи знань про мову як засіб мислення і спілкування розвиток мовної особистості, яка володіє мовленнєвими уміннями й навичками з метою спілкування. А, отже, саме профільне навчання дає можливість створити умови для самоствердження та самореалізації кожного учня. Дякую змістовно викладений матеріал статті. Бажаю творчих злетів!

  • #13

    Оксана Жаданова (Monday, 22 January 2018 15:26)

    Дуже цікава стаття, дякуємо за корисну та цікаву інформацію.

  • #14

    Ірина Марченко, заступник директора з НВР ЗОШ № 4 (Thursday, 25 January 2018 22:10)

    Дякую за статтю, яка знайомить зі структурою профільного навчання української мови в закладах освіти. Матеріал про форми організації профільного навчання, на мою думку, буде корисний всіх вчителям, які зможуть використовувати його в практичній роботі.