Write a comment

Comments: 29
  • #1

    Світлана Тіхоненко (Wednesday, 17 January 2018 04:29)

    Дуже цікава стаття! Автор досліджує досвід країн світу з питань профілізації. Є над чим подумати і що перейняти сучасній українській школі.

  • #2

    Олена Красова (Thursday, 18 January 2018 09:40)

    Стаття дуже цікава. Автор детально аналізує профільне навчання в високорозвинених країнах світу. Дякую!

  • #3

    Вікторія Савченко (Thursday, 18 January 2018 10:41)

    Стаття дуже корисна та цікава. Автор ретельно досліджує тенденції розвитку старшої профільної школи в різних країнах світу. Дякую!

  • #4

    Анна Колісніченко (Thursday, 18 January 2018 11:40)

    Запропонована для дискусії стаття дуже цікава ,адже містить корисну інформацію знайомлячи з зарубіжним досвідом профільної підготовки старшокласників. Дякую автору за змістовну статтю!

  • #5

    Рубахіна Н.С. (Friday, 19 January 2018 06:07)

    Дякую автору за змістовну статтю. Цікаво ознайомитися з зарубіжним досвідом профільної підготовки старшокласників. Є що перейняти і запровадити.

  • #6

    Наталя Орел (Friday, 19 January 2018 06:46)

    Дякую за цікавий виклад матеріалу. Особливо сподобався досвід організації навчання в Японії та Німеччині В цих країнгах протягом тривалого часу дбають про розумну підготовку фахівців для економіки своїх країн. Спасибі за узагальнений досвід. Сподіваюсь, що він стане упригоді під час еалізації Концепції.

  • #7

    Тетяна Коваль (Friday, 19 January 2018 06:48)

    Дякую за узагальнення матеріалу про організацію профільного навчання у розвинених країнах світу.

  • #8

    Людмила Тищенко вихователь (Friday, 19 January 2018 06:50)

    В статті узагальнений досвід підготовки майбутніх фахівців у різних країнах світу. Ваєаю, що цей досвід можна застосувати при реформування Нової Українсбкої Школи

  • #9

    Оксана Кошарна, психолог (Friday, 19 January 2018 06:54)

    Дана наукова розвідка має змістовний матеріал для практики нашої української школи, підхід автора враховує психологічні особливості, нахили та інтереси старшокласників. Дякую за статтю!

  • #10

    Дарина Леонідова (Friday, 19 January 2018 09:46)

    Цікаво було дізнатися про особливості профільної підготовки старшокласників в інших країнах світу. Дякую за статтю.

  • #11

    Кісєєва Наталія, НВО №32 (Friday, 19 January 2018 10:47)

    Дякую автору за таку цікаву статтю. Вона дійсно є актуальною сьогодні. Погоджуюсь, що зараз нашій країні вкрай необхідна організація профільного навчання старшокласників і зарубіжний досвід допоможе нам запровадити таке навчання в Україні. Особливо сподобалось те, що викладання предметів в Німеччині спочатку ведеться іноземною мовою з поступовим формуванням основ і другої іноземної мови, що є досить ефективним. Також сподобалась концепція змісту реальної освіти в Німеччині, яка передбачає вироблення певних умінь та навичок. Спасибі Вам за Вашу роботу!

  • #12

    Решетняк Ірина НВО N32 (Friday, 19 January 2018 13:32)

    Дякую Вам,Ольго Миколаївно,за таку надзвичайно цікаву статтю. Мені було дуже цікаво дізнатися саме про профільну освіту за кордоном.Слушно зазначити,що профільну освіту розглядають як найбільш перспективний засіб інтелектуального розвитку особистості і саме це є стимулом потреб і інтересів учнів.Я вважаю,що багато чого ми могли б взяти і собі з досвіду зарубіжних країн..Бажаю Вам здоров'я,інтузіазму та творчого натхнення!

  • #13

    Olaleye Oksana (Friday, 19 January 2018 14:04)

    Стаття надає можливості дізнатися про реалізацію профільного наачання за кордоном, нам є з чим порівняти, є приклад до чого вдосконалюватись

  • #14

    Алла Бонк, НВО №6 (Friday, 19 January 2018 15:20)

    Дякую автору за змістовну та корисну статтю. Було особливо цікаво дізнатися більше інформації про профілізацію навчання в країнах світу))))

  • #15

    Наталія Пилипишина, НВО№6 (Friday, 19 January 2018 15:26)

    Дякую за грунтовне викладення матеріалу та обговорення актуальних проблем в сучасній школі.

  • #16

    Світлана Кононенко методист дошк. закладу (Sunday, 21 January 2018 08:35)

    Грамотна стаття подає нам прикла організації профільного навчання у високорозвинених країнах світу.

  • #17

    Лариса Герасименко викладч УСЗ (Sunday, 21 January 2018 08:38)

    Цінний досвід зібраний у статті дасть можливість українській школі успішно запустити Концепцію профільного навчання. Особливо корисний досвід у цьому плані має Великобританія . Спасибі авторові за статтю. Ми її памятаємо і шануємо

  • #18

    Аня і Таня студентки (Sunday, 21 January 2018 08:41)

    Ольга Миколаївна, викладаючи у нас курс "Педагогіки" цікаво розповідала нам про досвід сучасної освіти за кордоном. Кращі її здобутки вміщені у даній статті. Спасибі за навчання

  • #19

    Каріна, мовознавець (Sunday, 21 January 2018 08:43)

    Багато з того, про що написано у статті має безперечну користь для розбудови нашої української школи Спасибі авторові за зібраний матеріал.

  • #20

    Анна Ільченко СЗШ №14 (Sunday, 21 January 2018 14:55)

    Повністю погоджуюся з автором, що для здійснення якісного профільного навчання дуже корисно ознайомитися з апробованим зарубіжним досвідом. Дякую за цікаву інфомацію.

  • #21

    Оксана Попова, НВО№16 (Monday, 22 January 2018 06:30)

    Дякую за змістовну та актуальну статтю. Було цікаво читати про характерні тенденції профільної освіти у зарубіжних країнах. Згодна з думкою, що профілізація сприяє індивідуальному розвитку та розкриттю потенціалу особистості.

  • #22

    Валентина Нетус , НВО № 31 (Monday, 22 January 2018 08:53)

    Велика подяка автору статті за цікавий матеріал. Кращі здобутки досвіду сучасної освіти за кордоном потрібно вивчати та втілювати у сучасній українській освіті.

  • #23

    Зоя Родіонова, колегіум (Monday, 22 January 2018 09:52)

    Дякую автору за актуальну статтю. Країни Європи накопичили багатий досвід профілізації освіти , який необхідно вивчати , тому матеріал статті цікавий і необхідний для розбудови української школи.

  • #24

    Пахолівецька М.В., ЦМСПС (Tuesday, 23 January 2018 01:36)

    Стаття змістовна та цікава. Аналізуючи зарубіжний досвід організації навчання на старшому ступені загальної освіти, автор статті виявила тенденції розвитку старшої профільної школи країн Європи, а саме: профілізація відповідає освітній меті розвитку особистості; задоволенню потреб економіки країни у кваліфікованій робочій силі; в ході профілізації відбувається соціальна і культурна інтеграція, формування активного члена громадянського суспільства; закладаються основи для навчання протягом усього життя. Зазначені тенденції можуть бути використанні в організації профільного навчання у вітчизняних закладах загальної середньої освіти. Дякую Ольго Миколаївно, за участь у конференції.

  • #25

    Світлана Леонова, вихователь ГПД (Tuesday, 23 January 2018 05:06)

    Велика праця вкладена автором у написання статті, опрацьовано чимало літератури. Корисно, різнопланово, цікаво.Думаю, що викладений матеріал буде використаний у процесі реалізації Концепції профільної школи

  • #26

    Наталя Кролевець, (Tuesday, 23 January 2018 05:08)

    Різнопланова стаття. Дає повне уявлення про те, що робиться у високорозвинених країнах світу для майбутнього свого підростаючого покоління. Корисно й нам запровадити вже набутий і апробований досвід.

  • #27

    Оксана Бойко , педагог у минулому (Tuesday, 23 January 2018 05:11)

    Гарна стаття, корисна у світлі реалізації Концепції профільного навчання. Добре, що є люди, які ретельно відбирають усе краще, що є в зарубіжній педагогіці і доносять цінні і цікаві ідеї до нас.

  • #28

    Валентина Касьяненко (Tuesday, 23 January 2018 22:02)

    Автор статті пропонує цікавий за науковим змістом та формою викладу матеріал з проблем профільного навчання у зарубіжних школах на етапі профільної підготовки, їх здобутки, виклики та перспективи. Певна, що на на етапі реалізації Концепції профільної освіти педагогам України важливо творчо вивчати досвід заружної школи. Дякую!

  • #29

    Дорогань І.А., НВО №16 (Thursday, 25 January 2018 08:28)

    Дякую автору статті за науковий виклад питання впровадження профільної освіти у зарубіжних країнах. Питання профільної освіти потребує наразі детального вивчення та аналізу. А особливо кращий досвід. Щиро дякую за надану можливість.