Write a comment

Comments: 17
  • #1

    Кісєєва Н.В. (Tuesday, 16 January 2018 09:33)

    Дякую автору за роботу! Дуже актуальними є слова автора з приводу того, що профільне навчання є одним із ключових напрямів модернізації та удосконалення системи освіти нашої держави й передбачає реальне й планомірне оновлення школи старшого ступеня і має найбільшою мірою враховувати інтереси, нахили і здібності, можливості кожного учня, у тому числі з особливими освітніми потребами.

  • #2

    Іваненко Н.І. НВО 32 (Wednesday, 17 January 2018 13:22)

    Стаття містить дійсно корисний матеріал, написана зрозумілою мовою та розкриває поняття профільного навчання. Дякую за чудовий виклад матеріалу.

  • #3

    Федаськова Венера (Wednesday, 17 January 2018 13:42)

    Дякую автору за статтю! Згодна з тим, що для профiльного навчання потрiбно розробити нові принципи шкільної освіти, по-новому формувати її зміст і методи, враховуючи iнтереси i можливостi сучасних учнiв.

  • #4

    Лікаренко С.В. (Wednesday, 17 January 2018 14:32)

    Корисна, цікава та сучасна інформація. Дякую автору.

  • #5

    Якушева Т. О. (Wednesday, 17 January 2018 14:38)

    Автор обрала дуже важливу тему, та змiстовно розкрила всi необхiднi аспекти. Дякую за таку корисну статтю

  • #6

    Рубахіна Н.С. (Wednesday, 17 January 2018)

    Стаття надзвичайно цікава та корисна для застосування в практиці. Я згодна, що на сьогодні для успішного функціонування профільних шкіл потрібно створити повноцінну нормативно-правову базу розвитку профільного навчання. Дякую автору!

  • #7

    Литвиненко В.І. НВО 32 (Thursday, 18 January 2018 01:40)

    Дякую за статтю! Дійсно профілізація потрібна для забезпечення індивідуальних потреб школярів, які виявляють підвищений інтерес до окремих предметів та для професійного самовизначення.

  • #8

    Хомко Олена. НВО №32. (Thursday, 18 January 2018 12:01)

    Цікава та актуальна робота, яка наштовхує на думку про необхідність активного впровадження профільного навчання у закладах освіти. Усі розуміють, що при вивченні профільних загальноосвітніх предметів відбувається більш глибоке і повне опанування понять, законів, теорій, передбачених стандартом освіти та дотримується системний виклад навчального матеріалу, його логічне упорядкування. Це сприяє широкому використанню знань із споріднених предметів та застосуванню активних методів навчання, організації дослідницької, проектної діяльності учнів. Дякую Вам, пані Наталю, за статтю!

  • #9

    Шусь А.А. (Thursday, 18 January 2018 13:26)

    Реформи в освіті відбуваються зараз у більшості розвинених країн світу. При цьому особливе місце в них приділяється проблемі профільної диференціації навчання.Напрацьований досвід організації профільного навчання разом з роботами вітчизняних науковців дає змогу визначити позитивні надбання та проблеми у практичному застосуванні профільного особистісно зорієнтованого навчання. Тому актуальним є осмислення його сутності, місця та ролі на нинішньому етапі розвитку сучасних загальноосвітніх навчальних закладів.Актуальність такого навчання зумовлена потребами сьогодення – посиленням ключової місії школи у професійному визначенні старшокласників, створенням умов для розвитку творчої особистості, здатної ефективно працювати та навчатися упродовж усього життя. Тому дякую автору за такий вибір і грунтовне опрацювання проблеми!

  • #10

    Валентина Наход. НВО 32 (Thursday, 18 January 2018 14:09)

    В умовах сьогодення випускник повинен мати міцні знання, чітко орієнтуватися в питаннях , що ставить перед ним життя, свідомо обирати свій професійний шлях, щоб бути конкурентно спроможним на ринку праці. Тому впровадження допрофільного і профільного навчання- це дієвий механізм реалізації поставленої мети, що дає змогу врахувати уподобання, особливості, прагнення, таланти кожного учня. Дякую автору за актуальну, змістовну і своєчасну статтю.

  • #11

    Федотова Т.В. (Friday, 19 January 2018 04:25)

    Сьогодні не викликає сумніву потреба у впровадженні профільного навчання. І важливе значення має підготовка педагогів до викладання профільних спецкурсів, факультативів, науково-методичного забезпечення профільних предметів. Не повністю вирішена проблема й матеріально-технічного стану навчальних кабінетів. Тема статті дуже актуальна. Профільне навчання за рахунок змін структури, змісту і організації освітнього процесу повніше враховує інтереси, нахили та здібності учнів.

  • #12

    Піцик Ю.О. (Friday, 19 January 2018 08:21)

    Проблема, висвітлена у статті є досить актуальною на сучасному етапі реформування сфери освіти. Автор гарно і доступно пояснила важливість профільного навчання і те, що воно дає учням та які можливості відкриває. Дякую автору за цікавий матеріал.

  • #13

    Зарудня О.В. (Friday, 19 January 2018 11:46)

    Стаття актуальна та корисна! Погоджуюсь, що для успішного функціонування профільних шкіл необхідне належне навчально-методичне забезпечення профільної школи. Дякую автору!

  • #14

    Блошенко С.О. (Friday, 19 January 2018 13:18)

    Профільне навчання впливає на формування єдиної життєвої, наукової, світоглядної, культурної та професійної компетентності учнів, тому стаття актуальна . Дякую .

  • #15

    Рава Інна (Friday, 19 January 2018 13:54)

    Дякую за статтю! Дуже актуальна тема. Потрібна вчителю для орієнтування в освітньому просторі сьогодення!

  • #16

    Тамара Сидоренко (Friday, 19 January 2018 14:47)

    Саме головне: належне навчально-методичне забезпечення профільноі школи,засоби навчання,підручники.Дякую автору!

  • #17

    Nikitina Olena (Friday, 19 January 2018 23:58)

    Навчально-виховний процес у сучасній школі спрямований на досягнення такого рівня освіченості учнів, який був би достатнім для самостійного творчого вирішення проблем теоретичного або прикладного характеру. Першочергово реалізацію цих функцій покладено на загальноосвітню школу. З огляду на це, актуальність даного дослідження не викликає сумніву. За останні роки в шкільній освіті все більше утверджується особистісно орієнтований підхід до виховання і розвитку учнів як вияв практичного втілення гуманної педагогіки. Він передбачає зосередженість навчально-виховного процесу на потребах кожного учня, всебічне вивчення і врахування індивідуальних особливостей вихованців, співпрацю всіх учасників навчально-виховного процесу. Інтеграція ідей особистісно орієнтованого підходу та професійної орієнтації дозволить здійснювати підготовку учнів до вибору майбутньої професії на якісно новому рівні! Дякуємо автору за статтю!