Write a comment

Comments: 10
  • #1

    Оксана Даценко НВО школа-ліцей № 21 (Thursday, 18 January 2018 14:37)

    У поданій статті автор розкриває специфіку профільної диференціації навчання в Україні, зупиняючись на проблемах вдосконалення і становлення профільного навчання у нашій країні та порівнює її реалізацію з досвідом іноземних держав.

  • #2

    Шовкопляс Н.А., вихователь ГПД, НВО школа-ліцей №21 (Friday, 19 January 2018 13:32)

    Автор статті, розкриває обрану тему відповідно до Концепції державної системи професійної орієнтації населення, також звертаючи увагу на профільну диференціацію навчання та освітній процес, який досить успішно функціонує й дає гарні результати у більшості країн Європи Великобританії, Голландії, Данії, Фінляндії, Франції, Швеції та ін.

  • #3

    Ауліна Г.О., НВО школа - ліцей №21 (Saturday, 20 January 2018 14:16)

    Дякую Вам , Тетяна Володимірівна, за порівняльну характеристику специфіки допрофільного і профільного навчання в Україні та ряді розвинених країн. Також сподіваюсь ,що у найблищий час в Україні буде успішно здійснено профілізацію старшої школи.

  • #4

    Ольга Наумець, методист ЦМСПС (Sunday, 21 January 2018 08:04)

    Автор порівнює систему освіти розвинених країн світу і України і приходить до висновку, що нам необхідно надати право вибору навчальних предметів, профілів і шкіл самим учням. Від цього буде більше користі. Спасибі за статтю

  • #5

    Забудько В.І., НВО школа-ліцей №21 (Monday, 22 January 2018 11:14)

    Я погоджуюся з Вами, що процес профілізації навчання обумовлює існування якісної сучасної освіти. Тому нові вимоги до вчителя в умовах переходу до профільного навчання диктують необхідність подальшої модернізації педагогічної освіти та підвищення кваліфікації діючих педагогічних кадрів.

  • #6

    Беркутова Д.А. школа-ліцей №21 (Monday, 22 January 2018 11:37)

    Читаючи статтю, усвідомила, скільки роботи ще доведеться зробити нашому Міністерсту освіти і науки, щоб реалізувати потенційні можливості профільного навчання учнів. Тетяна Володимирівна абсолютно чітко висвітлила основні проблеми, які, на жаль, створюють перепони для успішної реалізації профільного навчання в Україні в найближчий час. Це, перш за все, навчальні програми. З одного боку, вони повинні сприяти розвитку всебічної обізнаності, проте, з іншого боку, саме ця надмірна насиченість шкільних програм не дає учневі можливості більш глибокого опанування саме тих предметів, які йому можуть бути йому необхідні для профільного навчання.

  • #7

    Наталія Мельникова, вчитель історії НВО школи-ліцею №21 (Tuesday, 23 January 2018 01:16)

    Мені дуже сподобалось порівняння принципів організації навчання в українській та американській школах. Адже зараз, в умовах формування нової української освіти важливо використати найкращий світовий досвід. Це дозволить створити умови для індивідуалізації навчання кожного учня, реалізації його потенційних можливостей на здібностей. Згодна з думкою, що потрібно міняти систему організації навчання, відмовитися від переповнених класів, широко запроваджувати нові підходи до роботи педагогів, учнів та їхніх батьків.

  • #8

    Л. Засінець, директор НВО №21 (Tuesday, 23 January 2018 01:42)

    Зміст статті констатує, що якісна освіта - це виклик ХХІ століття, який потребує адекватної реакції, освітньої політики та її багатосуб'єктності в умовах стрімкого наростання масивів інформації щодо принципів організації навчання в українській та зарубіжних школах. Був проведений змістовний аналіз світоглядних основ світової освітньої політики та її відображення в національній освітній системі. В статті висвітлюються шляхи адаптування національної освітньої системи до умов сучасного інформаційного суспільства та розв'язання проблеми збалансування доступності та якості освіти, що на даному етапі стоїть гостро для України.

  • #9

    Сергій Козлов, вчитель фізичної культри, НВО №21 (Tuesday, 23 January 2018 14:15)

    Давно цікавлюся питанням профільності, особливо в розвиненних цивілізаціях, таких як: фінляндія, франція, канада. У цій статті автор робить цікаві порівняння, щодо становлення профільного навчання у нашій країні та специфіку іноземної педагогіки. Зрозумів, що нам треба, ще багато провести реформ, аби вийти на якісно новий рівень функціонування вітчизняної освітянської галузі.

  • #10

    Краузе Анастасія, практичний психолог, НВО №21 (Thursday, 25 January 2018 09:46)

    Згодна з Тетяною Володимирівною, що диференціація змісту навчання в профільних старших класах необхідна. І саме елективні курси будуть для наших учнів чи не найкращим виходом. Адже діти вже матимуть можливість обрати те, що їм цікаво, за своїми здібностями і нахилами. А ми зможемо допомогти їм стати організованими, самостійними, відповідальними і серйозними.
    Тільки вперед і ні кроку назад!!!