Write a comment

Comments: 13
  • #1

    Світлана Табальчук, заступник директора НВО №31 (Monday, 22 January 2018 07:21)

    Автор статті глибоко розкрила допрофільне навчання на уроках фізики, яке позитивно впливає на створення умов для врахування й розвитку навчально-пізнавальних і професійних інтересів, нахилів, здібностей, потреб учнів, забезпечує наступно-перспективні зв'язки між загальною середньою і професійною освітою. Дякую за статтю! Успіхів у роботі!

  • #2

    Валентина Нетус , НВО № 31 (Monday, 22 January 2018 09:00)

    Дякую автору статті за змістовну інформацію щодо впровадження допрофільної та профільної освіти в старших класах.

  • #3

    Ковпак Т.С., НВО № 31 (Monday, 22 January 2018 15:26)

    Велике спасибі автору статті за цікаві життєві приклади та задачі , які вчитель використовую під час своєї роботи на уроках фізики. Бажаю творчого натхнення у подальшій роботі!

  • #4

    Ткачук О.А., НВО №31 (Monday, 22 January 2018 16:17)

    На сьогоднішній день стаття є дуже актуальною. Автор пояснив, як можна практично застосовувати знання і вміння, розв'язуючи задачі на основі життєвих ситуацій. Дякую за цікаву статтю.

  • #5

    Ларіонова Тетяна, НВО ЗШ № 31 (Wednesday, 24 January 2018 01:38)

    Профільна освіта закладає інформаційні та психолого-педагогічні основи для успішного профільного навчання учня і створює передумови для життєвого і професійного самовизначення. Автор статті розкриває особливості впровадження її на уроках фізики. Дякую за цікаві задачі та приклади, за змістовну і цікаву статтю. Бажаю автору творчого натхнення.

  • #6

    Журавльова Світлана (Wednesday, 24 January 2018 08:05)

    Щиро вдячна за цікаві та пізнавальні завдання. Бажаю творчих злетів .

  • #7

    Ворко Т.А., НВО №31 (Wednesday, 24 January 2018 11:30)

    Інформативно, актуально, корисно. Бажаю автору творчого натхнення та успіхів.

  • #8

    Андреєва А.В. (Thursday, 25 January 2018 03:57)

    Щиро вдячна за змістовну інформацію про допрофільне навчання на уроках фізики. Автор статті змістовно описує налагодження дієвої діагностики рівня навчальних досягнень учнів основної школи, профільно-консультаційної психодіагностики з метою визначення професійних інтересів і якостей учнів для створення однорідних за підготовкою та інтересами класів. Добре описані зміни в процес допрофільного навчання з метою підвищення його ефективності. Наведено багато прикладів та пізнавальних завдань. Бажаю творчих успіхів та творчих злетів!

  • #9

    Степанко В. Б., НВО № 31 (Thursday, 25 January 2018 06:56)

    Велике спасибі автору за цікаву інформацію! Допрофільне навчання має важливе значення не тільки для учнів старших класів, а і для молодших! Автору бажаю успіхів і творчого натхнення! Ще раз дякую за статтю!

  • #10

    Ляшенко Н. А. (Thursday, 25 January 2018 08:33)

    Дякую за цікаву та корисну інформацію!!! Бажаю творчої наснаги та успіхів!!!

  • #11

    Лысак Т. I. (Thursday, 25 January 2018 08:38)

    Проблема допрофiльного навчання в сучаснiй школi має велике значення. Автор поділився цікавим і корисним матеріалом

  • #12

    Щербина Г.В. (Thursday, 25 January 2018 08:45)

    Актуальність допрофільного навчання викликанна сьогоденням. Дякую автору статті, за цікаву і корисну інформацію.Бажаю успіхів!

  • #13

    Ігор Степанюк, НВО №21 (Friday, 26 January 2018 01:16)

    Реалії сьогодення і майбутнього вимагають в сучасному суспільстві від людини бути завжди на вістрі життєвих подій, щоб адекватно і достойно конкурувати у професійній сфері, адже, ні для кого не таємниця, що сучасні технології в галузі штучного інтелекту вже є заміною людини в багатьох процесах виробництва і ця тенденція тільки буде лавиноподібно підсилюватися. Тому головним завданням допрофільного і профільного навчання є дати сучасній дитині трамплін конкурентоспроможності в майбутній професійній діяльності. Автор статті висвітлив ці нелегкі, але необхідні шляхи реалізації стратегії успішності на прикладі викладання фізики.