Write a comment

Comments: 5
  • #1

    Світлана Тіхоненко (Monday, 22 January 2018 16:03)

    У статті подані результати авторського дослідження щодо використання дивергентних задач, які сприяють розвитку творчого мислення учнів Дякую за цікаві матеріали!

  • #2

    Токарєва Е.А. (Tuesday, 23 January 2018 10:00)

    Дякую за цікаву та змістовну статтю. Матеріал статті спонукає організовувати роботу с дітьми так, щоб переважав фактор пошуку, а це стимулює розвиток здібностей кожної дитини; вчити дітей мислити в різних напрямах; знаходити розв'язання в нестандартних ситуаціях.

  • #3

    Боровий Д.М., НВО ЗНЗ І-ІІІ ст. №1 (Tuesday, 23 January 2018 11:38)

    Вікторія Віталіївна, дякую за змістовне висвітлення данної теми. Погоджуюсь з тим, що введення дивергентних задач в шкільний курс математики необхідне для творчого розвитку учнів.

  • #4

    Гаєвський М.В. (Wednesday, 24 January 2018 04:26)

    Дякую автору за грунтовну та цікаву роботу

  • #5

    Олійник В.А. (Wednesday, 24 January 2018 11:57)

    Дуже змістовна і цікава інформація. Дякую за Вашу статтю