Write a comment

Comments: 9
  • #1

    Самонова Валентина, загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ст. № 10 (Wednesday, 17 January 2018 23:56)

    Основна проблема впровадження інновацій в освітній процес, а особливо профільного навчання у старшій школі, на сьогодні не розв’язується належним чином. Маємо ряд завдань, які потрібно вирішувати у першу чергу. Автор чітко окреслює першочергові проблеми, вирішення яких має стати пріорітетним при проведенні освітніх реформ.

  • #2

    Г.Козловська, гімназія №48, м. Київ (Thursday, 18 January 2018 08:45)

    Я з автором статті цілком погоджуюсь, оскільки профілізація потрібна для забезпечення індивідуальних потреб школярів, які виявляють підвищений інтерес до окремих предметів, і для професійного самовизначення, успішної соціалізації, полегшення адаптації до самостійного життя, подолання інфантилізму підлітків, виховання відповідальності за прийняття рішень.

  • #3

    К.Кударенко, методист ШЕВ "В гостях у казки" (Thursday, 18 January 2018 09:21)

    Шкода, що про створення профільної школи всерйоз заговорили тільки сьогодні . Звичайно, профільна школа передбачає практичну спрямованість освіти, сприяє об'єднанню знань з реальним життя, посилює прикладний аспект знань, необхідність вивчення предметів у тісному зв'язку з потребами практики, науки і техніки, тобто вчить учнів застосовувати знання на практиці. Як молодий спеціаліст, вважаю, що саме за таким напрямком освіти є майбутнє нації.

  • #4

    І.В.Русул, заступник директора з навчально-виховної роботи ШЕВ "В гостях у казки" (Thursday, 18 January 2018 09:38)

    З автором статті я погоджусь, оскільки вважаю, що профільне навчання в Україні - незворотний процес, його необхідність визнано у всьому світі. Адже сенс життя кожної людини полягає у найбільш повній життєвій самореалізації, що має принести користь суспільству і самій людині. Підтвердженням цьому є активне творче і результативне мистецьке життя кожного вихованця народного художнього колективу України театру танцю "В гостях у казки",тому що з перших днів навчання в нашій школі вихованець розуміє чому він відвідує навчання. А пройти тернистий шлях хореографії вдається не кожному. Той вихованець, який працює, аналізує, робить висновки і працює над кращим результатом - стає успішним у вибраному напрямку освіти.

  • #5

    М.І.Русул, директор ШЕВ "В гостях у казки" (Thursday, 18 January 2018 10:15)

    "Профільна освіта - це вибір власної освітньої траєкторії" - так зазначає автор статті. Я з цим погоджуюсь, оскільки профільна освіта - це життєвий проект, який впроваджується шляхом пошуку власного "Я", вмінні проаналізувати діяльність, втілити напрацювання в життя, вмінні подати власні продукти праці, почути коментарі чи зауваження, знову все проаналізувати, опрацювати і сягнути нових вершин. Як сказав Сальвадор Далі: "Не бійтеся досконалості - вам її не досягти". Таких висот у виборі професії бажаю підростаючому поколінню. Майбутнє країни тільки за вдало спланованою, впровадженою профільною освітою.

  • #6

    Н.Назаренко, вчитель української мови та літератури Полтавського ліцею № 6 (Thursday, 18 January 2018 10:45)

    Я з Вами погоджусь, оскільки вважаю, що профілізацію навчання треба розпочинати значно раніше. Зважаючи на те, що учні сьогодні мають широкий доступ до отримання інформації, відкрито обговорювати питання праці, складність виконання певних видів роботи, то маємо показники зниження нижньої межі періоду професійного дорослішання та підвищення верхньої межі віку вступу на ринок праці для професій, що вимагають високої кваліфікації.

  • #7

    Оксана Стрюкова (Sunday, 21 January 2018 14:43)

    Цінність даної статті полягає в тому, що автор описала досвід роботи в напрямку створення навчального середовища, в якому теорія і практика засвоюється одночасно. Представлені технології працюють на розвиток інтересу до вивчення предметів, спонукають думати, розуміти суть, вчать учнів висловлювати свою особисту думку. Робота заслуговує на увагу, дякую автору.

  • #8

    Оксана Нетребенко, заступник директора ЗОШ №10 (Thursday, 25 January 2018 13:32)

    Профільність у системі шкільної освіти не повинна зосереджуватись лише на академічності у вивченні тих чи інших предметів, а ще й має надавати можливість учнями здобувати практичні навички, опановувати азами певних професій. Це, безперечно, потребує досить значних ресурсів і глибокого реформування системи середньої освіти. Лариса Миколаївна у своїй статті розкрила, як проблеми, так і пріоритети у розвитку профільної і професійної освіти, які постають перед ЗНЗ на шляху переформатування у професійний ліцей. Реформа неможлива без якісного SWOT-аналізу, вдалу спробу якого і продемонстровано у даній статті, за що велика подяка авторці.

  • #9

    Світлана Тіхоненко (Thursday, 25 January 2018 13:32)

    У статті представлено глибокий та всебічний аналіз такого важливого аспекта НУШ, як профільне навчання. Авторка продемонструвала не тільки свою обізнаність з теми, а й поставила перед читачем важливі питання, які мають бути вирішені. Дякую за чудову статтю!