Write a comment

Comments: 11
  • #1

    Natasha (Thursday, 18 January 2018 11:44)

    Дуже чудова стаття.

  • #2

    Зінзура Г.М., НВО №8 (Thursday, 18 January 2018 11:47)

    В своїй статті автор розкриває актуальне питання реалізації допрофільного та профільного навчання на уроках хімії та біології.
    Дійсно, впровадження профільного навчання забезпечує вдосконалення індивідуальних здібностей кожного учня та дає можливість в більш повній мірі реалізувати себе у майбутній професії.
    Важко не погодитись з автором, що самостійна робота учнів з профільних предметів, а саме – підготовка рефератів, проектів, презентацій тощо дає змогу розвивати дослідницькі навички учнів, які цікавляться природничими науками.
    Дякую, Ірино Анатоліївно, за змістовну та цікаву статтю.

  • #3

    Семез Людмила (Thursday, 18 January 2018)

    У статті авторка висвітлює власне бачення, шляхи реалізації мети і завдань процесу індивідуального та диференційованого засвоєння знань, основоположними ідеями якого є навчання учнів 10-12-х класів за інтересами, компетентностями, планами щодо самореалізації у контексті профільної освіти як однієї зі складових становлення Нової української школи у конкретному навчальному закладі, висвітлює, як уже сьогодні адаптує учнів до якісного засвоєння змісту програми біолого-хімічного напрямку, що дозволяє випускнику підготувати себе до здобуття майбутньої професії. Дякую Макаренко І.А. за чітко виокремлені пріоритети педагогічної діяльності здійснення допрофільного та профільного навчання.

  • #4

    Говорова Наталія (Thursday, 18 January 2018 14:09)

    Цікаво та змістовно, вміло розкрито особливості допрофільного та профільного навчання хімії та біології. Дякую автору за статтю!

  • #5

    Версаль С.А. (Saturday, 20 January 2018 11:14)

    Дякую за статтю. Цікаво, змістовно, актуально, а головне, що досить повчально і практично: є моменти, які можна використовувати не тільки на уроках біолого-хімічного напрямку. Натхнення Вам і успіхів.

  • #6

    Олена (Saturday, 20 January 2018 11:29)

    Нові цілі шкільної освіти зумовлюють необхідність подальшої модернізації впровадження допрофільного та профільного навчання на уроках природничих дисциплі зокрема. Автор статті досить змістовно розкриває дану проблему, а тому дана стаття буде цікавою і корисною як молодим спеціалістам так і досвідченим вчителям.

  • #7

    Пижук Елена (Saturday, 20 January 2018 12:05)

    Дуже цікава та змістовна стаття. Особливо дуже сподобився прийом навчання - візуалізація. Це дуже актуально в нашому сучасному світі,з нашими сучасними учнями,вони хочуть побачити все " реально",і саме цей прийом дає змогу це зробити. Велике дякую за представлений мережевий сервіс як приклад.

  • #8

    Юлия Король (Saturday, 20 January 2018 15:24)

    Актуальна стаття для вчителя, що прагне рухатись у напрямку покращення якостi викладання у сучаснiй школi.

  • #9

    Полова Ю.М. (Sunday, 21 January 2018 03:34)

    Дійсно, використання комп’ютерних технологій в навчальному процесі відкриває нові, практично необмежені можливості для творчого розвитку як вчителя, так і учнів. Дякую автору за цікаву і змістовну статтю.

  • #10

    Оксана Стрюкова (Sunday, 21 January 2018 14:39)

    Стаття має надзвичайно велике практичне значення. Запропоновані інтерактивні вправи є цікавим та спонукають до моделювання життєвих ситуацій, спільне розв'язання проблем. Ви врахували особливості при роботі зі школярами, а це позитивно впливає на становлення особистості. Дякую за цікавий матеріал.Успіхів Вам та творчого натхнення!!!

  • #11

    Орлова І.Г. (Wednesday, 09 January 2019 07:53)

    Згодна з авторкою статті, що слід пам’ятати, що навчання для учнів має бути цікавим, а технології прості. Дякую, Ірино Анатоліївно, за змістовну та цікаву статтю.