Write a comment

Comments: 12
  • #1

    Олійник Н. С., вчитель хімії НВО №1 (Tuesday, 16 January 2018 12:53)

    Дана стаття є актуальною!Дійсно, специфіка роботи вчителя в профільних класах вимагає від нього не тільки чіткого виконання всіх загальнометодичних вимог: наочність, простота, безпечність, надійність, необхідність пояснення, але й врахування пізнавальних інтересів учнів, їх психофізіологічних особливостей. Творчих успіхів!

  • #2

    Оксана Крамаренко, методист ЦМСПС (Wednesday, 17 January 2018 02:21)

    Матеріал, представлений у роботі, яскраво ілюструє можливості впровадження допрофільного та профільного навчання на уроках хімії . Інтерактивні методи, представлені автором, є дієвими, сприяють поліпшенню знань учнів, заохочують їх до вивчення хімії. Не можу не погодитись з Оксаною Михайлівною в тому, що "профілізація навчання передбачає підвищені вимоги до професійної підготовки вчителя, його педагогічної компетентності та загальної культури". Сучасний вчитель перебуває у постійному пошуку ідей, нових форм роботи, адже веде за собою учнів — майбутнє держави. Запропонований досвід надзвичайно цікавий, заслуговує на особливу увагу.

  • #3

    Ольга Наумець, методист ЦМСПС (Monday, 22 January 2018 02:46)

    Концепція профілізації старш,окласників ставить підвищені вимоги до вчителя-предметника. На думку автора такий вчитель повинен володіти сучасними формами іприйомами роботи

  • #4

    Світлана Табальчук, заступник директора НВО №31 (Monday, 22 January 2018 07:31)

    Хімічний компонент є обов'язковою складовою системи загальної природничо-наукової освіти. Тому дана стаття є яскравим прикладом впровадження допрофільного та профільного навчання на уроках хімії, яке забезпечує розвиток особистості, формування наукового світогляду, життєвої і соціальної компетентностей учнів. Дякую за змістовну статтю!

  • #5

    Бондаренко Л.О., заступник директора НВО № 35 (Monday, 22 January 2018 12:11)

    Сучасна і змістовна стаття в якій розкриваються актуальні проблеми профільного навчання на уроках хімії . Окреслено форми організації профільного навчання та специфіку їх проведення.

  • #6

    Хоменко В.О., учитель хімії ЗШ №3 імені О.Журливої (Monday, 22 January 2018 12:50)

    Шановна Оксано Михайлівно, дякую Вам за ґрунтовне висвітлення питання реалізації допрофільного та профільного навчання.
    Змістовно висвітлено можливості створення умов для урахування й розвитку навчально-пізнавальних і професійних інтересів, нахилів, здібностей і потреб учнів в процесі їхньої загальноосвітньої підготовки. Автор переконливо вказує на необхідність розвитку цілого комплексу якостей творчої особистості різноманітними хімічними вправами: розумової активності, кмітливості та винахідливості, вміння знаходити нестандартні шляхи розв’язання поставлених завдань, прагнення поповнювати запас знань та використовувати їх у життєвих ситуаціях.

  • #7

    Легка В.А., директор ЗШ І-ІІст.№12 (Tuesday, 23 January 2018 08:58)

    Стаття Оксани Михайлівни змістовна, грунтовна і професійна.Уроки хімії - це дійсно особливі урок, . на яких учні вчаться спостерігати за навколишнім світом, замислюються над його внутрішньою сутністю, причинами, що викликають зміни в ньому, аналізують умови, що визначають різні тенденції його розвитку.Повністю згодна з Оксаною Михайлівною,що найбільш ефективним за результатами є інтерактивне навчання, яке дає можливість досягти мети допрофільного навчання, підготувати людину до життя і громадської активності в суспільстві, а профілізація навчання передбачає не тільки підвищені вимоги до професійної підготовки вчителя, його педагогічної компетентності та загальної культури, а й до результатів успішності учнів.Дякую колезі за змістовну статтю.

  • #8

    Ларіонова Тетяна, НВО ЗШ № 31 (Wednesday, 24 January 2018 01:42)

    Дійсно допрофільна освіта спрямована на повне врахування інтересів та здібностей учнів та реальних потреб праці, створює конкурентноздатні трудові ресурси, які володіють високою мобільністю, професіональну, мотивовану на успіх. Змістовна, корисна стаття. Щиро вдячна авторові, бажаю творчого натхнення.

  • #9

    Вікторія Михайлівна, вчитель хімії (Wednesday, 24 January 2018 02:32)

    Інформаційне суспільство вимагає від вчителя хімії обізнаності, цілеспрямованості, креативності - інформація, подана в статті є для мене дуже корисною та цікавою. Бажаю професійно-творчих успіхів!

  • #10

    Жосан М.О. (Wednesday, 24 January 2018 03:16)

    Дуже змістовна стаття!

  • #11

    Пахолівецька М.В., ЦМСПС (Wednesday, 24 January 2018 03:20)

    Стаття заслуговує на увагу. Автор висвітлює можливості формування на уроках здоров'язберігаючої компетентності, що є важливим для закріплення навичок збереження фізичного, соціального, психічного та духовного здоров’я дитини. Підтримую думку Оксани Михайлівни про те, що міжпредметні зв’язки з історією та літературою дозволяють забезпечити пріоритет загальнолюдських цінностей, формування духовності і культури особистості. Я горджусь тим, що методист має практичний досвід роботи на посаді вчителя і в статті дає слушні методичні поради педагогам щодо використання інтегрованих та нетрадиційніх типів уроку. Дякую, Оксано Михайлівно, за участь у конференції.

  • #12

    Сємідєтна А.О., заступник директора з НВР ЗШ № 12 (Wednesday, 24 January 2018 03:35)

    В умовах використання високих технологій і новітніх матеріалів, протистояння екологічним ризикам, різнобічним упливам інформації значне місце посідає взаємодія людини і речовини. Тому саме хімічні знання, здобуті протягом шкільних років, створюють підґрунтя реалістичного ставлення до навколишнього світу. А шлях їх здобуття залежить від компетентного педагога.