Write a comment

Comments: 14
  • #1

    Жигун О.В. (Wednesday, 17 January 2018 12:53)

    Ваша стаття заслуговує уваги, має актуальність! По духу, задумам мені вона мені дуже близька. Сучасні підходи до організації гурткової роботи в закладах дошкільної освіти, тема досить обширна. В ній відкриваються можливості як вихователя (креативність, ба-жання зробити щось нове і цікаве), так і вихованців (вміння логічно мислити, спостеріга-ти, працювати в колективі, в парі і т.ін.). У гуртковій роботі кожен вихованець може про-явити свої здібності, що психоемоційно може розкрипостити дитину. Дуже згодна з Вами, що розвиток творчої активності дітей залишається однією з психолого-педагогічних про-блем сучасності. Гурткова робота всеціло розкриває дитину, дає їй висловити свою думку, і дає можливість розкритися. В гуртковій роботі прослідковується взаємодія, взаєморозуміння, допомога, довіра та багато іншого між вихователем та вихованцем.

  • #2

    Наталія Ружин. (Thursday, 18 January 2018 03:02)

    Сьогодні надзвичайно актуальна проблема щодо виявлення здібностей, інтересів, нахилів дітей та їх розвиток.
    У зв’язку з цим перед закладом дошкільної освіти стоїть важливе завдання розвитку творчого потенціалу підростаючого покоління, що, в свою чергу, вимагає вдосконалення навчально-виховного процесу з урахуванням психологічних закономірностей всієї системи пізнавальних процесів.
    Широкі можливості у розв’язанні проблеми розвитку творчих здібностей дитини надає гурткова робота.
    Працюючи з Тетяною Андріївною можу сказати, що в її роботі, як керівника гуртка є динаміки розвитку вихованців. Робота з дітьми позитивно вплинула на: - загальний та інтелектуальний розвиток дітей;- активізацію розумових процесів;- розвиток комунікативних навичок;- стабілізацію емоційного стану;- гармонізацію стосунків дітей, батьків, педагогів;- формування добрих почуттів та усвідомлення загальнолюдських цінностей.
    Дякую! Бажаю успіхів!

  • #3

    Каліч Наталія (Thursday, 18 January 2018 06:34)

    В статті розкрито пріоритети у реалізації сучасних вимог щодо завдань дошкільної освіти, визначені складові організації гурткової роботи в закладі дошкільної освіти та керівництва нею.
    Тетяна Андріївна доводить, що в роботі гуртків створено найбільш сприятливі умови щодо розвитку потенціалу особистості, її задатків та здібностей.

  • #4

    Левицька В.А., вчитель початкових класів, школа - ліцей №21 (Thursday, 18 January 2018 06:54)

    Стаття розкриває значення гурткової роботи сьогодні, що є однією з головних ланок у системі виховання всебічно розвиненої особистості, найповнішого розкриття її задатків і нахилів, створення умов для розвитку й підтримання талантів та обдарувань у галузі науки, техніки, мистецтва, фізичної культури. Забезпечує можливості щодо вибору діяльності, до якої дитина проявляє зацікавленість, створює необхідні передумови для прояву її природних здібностей. Робота дитини в гуртку, якого спрямування він не був би, має велике виховне значення.

  • #5

    Вакуленко В.М., вчитель початкових класів, школа - ліцей №21 (Thursday, 18 January 2018 06:59)

    Вихователь Данілова Т.А. вказала на роль гуртка в дошкільному закладі, що є самостійною додатковою формою освітнього процесу,мета якого - задовольнити потребу й цікавість дитини до певного виду діяльності та розвивати її природні здатності , загальні та спеціальні здібності , своєчасно виявити обдарованість дітей.

  • #6

    Штефан А.В., вчитель початкових класів , школа - ліцей №21 (Thursday, 18 January 2018 07:06)

    Гурткова робота надає вихователю можливість розвивати індивідуальні інтереси дітей, їхні здібності, нахили, розширювати кругозір, формувати стійкі потреби самостійно пізнавати, охороняти та примножувати навколишню природу, поліпшувати стосунки між людьми, на що звертає увагу у своїй статті Данілова Т.А. Адже саме за таких умов формуються якості гармонійно розвиненої особистості.

  • #7

    Власенко С. І. Музичний керівник дошкільного закладу № 67 (Thursday, 18 January 2018 14:42)

    Я вважаю, що саме гурткова робота дає можливість в невимушених умовах розкритися кожній дитині. Дошкільнята, щирі та відверті, проявляють зацікавленість до всього нового, мають змогу творчо розвиватися.

  • #8

    Н. Бабіч, методист ЦМСПС (Monday, 22 January 2018 02:18)

    Дошкільна освіта як перша самоцінна ланка має гнучко реагувати на запити, збагачувати знання дитини необхідною якісною інформацією, допомагати їй реалізувати свій природний потенціал, орієнтуватися на загальнолюдські й національні цінності. Саме на ці освітні актуальні питання звертає увагу Тетяна Андріївна. Особлива цінність даної статті полягає в тому, що завдяки творчому підходу педагога відбуваються позитивні зміни щодо оснащення освітнього процесу, збагачення й покращення якісних параметрів міні-осередків та центрів, забезпечує індивідуальний підхід, підтримує інтереси й нахили кожного вихованця, задовольняє замовлення батьків. Подальших успіхів Вам, Тетяно Андріївно!

  • #9

    Вихователь Галюк.Л.М ДНЗ 3 (Monday, 22 January 2018 02:34)

    Вих ователь Галюк Л М. ДНЗ Незабудки. В наш час дуже важливо зацікавити дітей роботою в гуртках. Ваша стаття дуже актуальна та цікава. Цілком згодна з Вами, що готова робота в дошкільному закладі є одна з головних ланок у системі виховання всебічного розвинених особистості. Стаття дуже цікава іповчальна. Бажаю Вам творчої наснаги.

  • #10

    Л. Засінець, директор НВО №"21 (Tuesday, 23 January 2018 01:53)

    Повністю згодна з автором статті, що дошкільне дитинство - найвідповідальніший етап розвитку дитини, в якому закладаються основи моральності, духовності, інтелекту і здоров'я дитини. Я впевнена, що виховання дітей повинно бути зорієнтовано не лише на навчання, розвиток інтелекту, на оволодіння певними знаннями та навичками, а й на емоційно-соціальний розвиток дитини, на питання особистості в цілому. Правильно організована гурткова робота сприяє пробудженню думки, розуму, почуттів дитини, сповнює життя малюків яскравими подіями, а розмаїття контактів тренує навички соціально-рольової поведінки. Саме це і є підвалинами гуманної педагогіки.

  • #11

    Світлана Ткаченко, вихователь-методист НВО №21-ДНЗ (Tuesday, 23 January 2018)

    В своїй статті Тетяна Андріївна висвітлила дуже важливі питання щодо гурткової роботи. Гурткова робота в нашому дошкільному закладі стала невід'ємною частиною освітнього процесу. Дитина – це унікальний світ! У кожної дитини є прекрасні здібності й таланти, яким треба допомогти проявитися та своєчасно розкритися повною мірою. Усі діти дуже різні, у кожній родині — свої традиції й своє життя. Батьки та близькі дитині люди вірять, що їхній малюк здібний, талановитий, і бажають, щоб він отримав якісну дошкільну освіту, максимально реалізувавши свою активність, самостійність, прагнення обирати на власний розсуд шляхи й засоби досягнення цілей, намірів, власні потреби та інтереси, був всебічно розвиненою особистістю. При цьому головною метою гурткової роботи в дошкільному навчальному закладі є забезпечення потреб у самореалізації, здобуття додаткових знань, умінь та навичок за інтересами та вибором поза основних програмових завдань.

  • #12

    Ковальчук С.Б., НВО №21 (Tuesday, 23 January 2018 11:35)

    Дуже добре, що під час організації гурткової роботи автор приділяє увагу розвитку пізнавальних можливостей дошкільників, що реалізовується через пошуково – дослідницьку діяльність. Адже саме цей вид діяльності вдало поєднує чутливість і діяльність, які є основою розумового розвитку дошкільника.

  • #13

    Сергій Козлов, вчитель фізичної культри, НВО №21 (Tuesday, 23 January 2018 14:52)

    Дійсно, автор статті торкається такої надзвичайно актуальної проблеми, як організація гурткової роботи в закладі. Виявлення здібностей, інтересів, нахилів дітей, залучення їх до самореалізації, є на мою думку фундаментальною основою в роботі педагога. «Чим більше дітей буде залучено до праці в гуртках, тим спокійнішими будуть батьки» (цитата), підтримую на всі 100%! Чекаю Ваших вихованців на своєму гуртку БАСКЕТБОЛ!

  • #14

    Копієвська Ірина, школа-ліцей № 21 (Wednesday, 24 January 2018 12:21)

    Творчість — це найважливіший аспект життя дитини. Засвоїти будь-які знання без уяви та творчості неможливо. Вона є найвищою і найнеобхіднішою здібністю людини. Але водночас саме ця здібність вимагає особливого піклування щодо розвитку. Із захопленням прочитала дану статтю, в якій добре розкрито, що робота дитини в гуртку, якого спрямування він не був би, має велике виховне значення. Дякую за змістовну статтю.