Write a comment

Comments: 9
  • #1

    Колос О. М. (Thursday, 18 January 2018 12:58)

    Тема актуальна. Стаття пізнавальна з точки зору корекційної роботи. Багато нового і корисного взяла для своєї роботи. Дякую!

  • #2

    Власенко С. І. (Thursday, 18 January 2018 15:05)

    На жаль, зараз дуже багато дошкільнят, та й не тільки, мають певні вади мови. Тому дуже актульна корекційна робота саме в дошкільному віці.

  • #3

    Горбань Ю. В., музкерівник ЗДО № 72 (Friday, 19 January 2018 03:19)

    Стаття цікава та корисна для музичних керівників, тому що проблеми мовлення у дошкільників, нажаль, особливо актуальні на сучасному етапі і в роботі музичного керівника під час вокальної та театралізованої діяльності.
    Дійсно, доцільно використовувати під час гурткової роботи здоров'язбережувальні та корегувальні технології, які мають результативний вплив в подальшому на загальний розвиток дитини.
    Дякую за змістовну статтю.

  • #4

    Бабкова І.В. , ЗДО №74 (Friday, 19 January 2018 06:51)

    У світлі сучасності стаття автора є дійсно цікавою та актуальною. Адже робота з дітьми, що мають вади мовлення вимагають професійного та кваліфікованого підходу не лише вчителя-логопеда, вихователів , а й музичних керівників. Використання сучасних здоров'язбережувальних технологій має значний позитивний вплив на особистість дитини та її мову.

  • #5

    Н. Бабіч, методист ЦМСПС (Monday, 22 January 2018 06:42)

    Жоден вид мистецтва, ніж музика, не має більш потужного, впливу на емоційну, вегетативну нервову та моторну систему дитини. Лариса Володимирівна рекомендує використовувати логоритмічні вправи, що ефективно впливають на позитивну перебудову дихальної діяльності дитини, створюють доброзичливу атмосферу, активно долучають до творчого процесу кожну дитину, незалежно від її здібностей і можливостей. Дякуємо за співпрацю! Подальших творчих успіхів Вам!

  • #6

    Кавка О.О., ДНЗ №3 (Monday, 22 January 2018 11:23)

    Стаття дуже актуальна в наш час. Вважаю, що необхідно з самого раннього дитинства займатися розвитком почуття ритму в доступній для дошкільнят формі - ритмічних вправах і іграх. Дякую автору!

  • #7

    Кудаєва С. В., НВО №16 (Tuesday, 23 January 2018 14:13)

    В наш час збільшилась кількість дітей з вадами мовлення.Долати ці проблеми бажано починати з раннього дитинства і ця робота проводиться логопедами і в початковій школі. Дуже цікаві вправи пальчикової гімнастики, фонопедичні вправи, поєднання рухів, музики і слова. Так як вади мовлення- це психологічна проблема, тому важлива співпраця психолога, логопеда, музкерівника і вихователя, а в школі і вчителя.Дякую за змістовну статтю. Нашим дітям здоров`я , а автору статті творчої наснаги.

  • #8

    Командирчик Ю.С. (Wednesday, 24 January 2018 00:49)

    Цікава і актуальна тема. Дітей із вадами мовлення дуже багато, а сучасна логоритміка якнайкраще впливає не лише на мовлення дитини, а й на її особистісний розвиток. Дякую автору за змістовну статтю!

  • #9

    Нікітчук О.В., НВО №16 (Wednesday, 24 January 2018 02:56)

    Стаття актуальна та корисна не тільки для працівників дошкільних навчальних закладів, оскільки в наш час збільшилася кількість дітей з вадами мовлення. В початковій школі вчитель - логопед і вчителі початківці продовжують роботу, розпочату в дошкільному навчальному закладі і дуже важливо, щоб ця робота була якісною. Дякую автору за змістовну статтю! Бажаю творчої наснаги та успіхів на професійній ниві!