Слушними є твердження автора статті про те, що гурткова робота -це засіб самореалізації дитини, активізації її творчих здібностей. Гурткова робота повинна приносити задоволення дитині та викликати
бажання.
#2
Н. Бабіч, методист ЦМСПС(Monday, 22 January 2018 07:07)
Сучасний заклад дошкільної освіти має постійно розвиватися й удосконалюватися, відповідаючи на запити суспільства. Забезпечити індивідуальний підхід, підтримати інтереси й нахили кожного вихованця,
задовольнити замовлення батьків допомогають різноманітні гуртки. Деякі аспекти та особливості ефективної організації гурткової роботи в закладі дошкільної освіти у своїй статті розкриває Олена
Леонідівна.
#3
Василега В.В., музичний керівник ДНЗ №3 "Незабудка"(Monday, 22 January 2018 14:49)
Дякую за змістовну статтю. У свою чергу хочу додати, що гурткова робота в ДНЗ є популярною формою організації дитячої життєдіяльності . Ми її розглядаємо як складову освітнього процесу та ефективний
засіб індивідуалізації розвитку дітей дошкільного віку, що сприяє підтримці їхніх здібностей до певних видів діяльності.
Write a comment
Ганна (Friday, 19 January 2018 06:42)
Слушними є твердження автора статті про те, що гурткова робота -це засіб самореалізації дитини, активізації її творчих здібностей. Гурткова робота повинна приносити задоволення дитині та викликати бажання.
Н. Бабіч, методист ЦМСПС (Monday, 22 January 2018 07:07)
Сучасний заклад дошкільної освіти має постійно розвиватися й удосконалюватися, відповідаючи на запити суспільства. Забезпечити індивідуальний підхід, підтримати інтереси й нахили кожного вихованця, задовольнити замовлення батьків допомогають різноманітні гуртки. Деякі аспекти та особливості ефективної організації гурткової роботи в закладі дошкільної освіти у своїй статті розкриває Олена Леонідівна.
Василега В.В., музичний керівник ДНЗ №3 "Незабудка" (Monday, 22 January 2018 14:49)
Дякую за змістовну статтю. У свою чергу хочу додати, що гурткова робота в ДНЗ є популярною формою організації дитячої життєдіяльності . Ми її розглядаємо як складову освітнього процесу та ефективний засіб індивідуалізації розвитку дітей дошкільного віку, що сприяє підтримці їхніх здібностей до певних видів діяльності.