Write a comment

Comments: 9
  • #1

    Т.Данілова вихователь НВО№21-ДНЗ (Wednesday, 17 January 2018 12:28)

    Проведення тематичних днів -цікава робота, яка потребує кропіткої підготовки: виготовлення матеріалу, робота з батьками, організація дітей. Світлана надала дуже цінний практичний матеріал-це готові методичні розробки тематичних днів. Дякую.

  • #2

    Чернишенко Є. В. (Friday, 19 January 2018 04:18)

    Тематичні дні допоможуть урізноманітнити життя дітей у дитячому садку, зробити його цікавішим. Дякую !

  • #3

    Т. Караваєва, вихователь -методист, ДНЗ № 48 (Friday, 19 January 2018 04:58)

    Дійсно, діти люблять грати в театр, тому що в ньому- компенсується брак активної діяльності в житті., де вчаться переборювати барєри,знаходити вихід зі складних ситуацій, вірити в силу добра, любові та справедливості.Накопичення позитивних емоцій, придбання позитивного емоційного досвііду в дитинстві, тобто в час найбільшої духовної відкритості людини,в час найвищої її здатності до співчуття- річ воістину безцінна. Дуже цікава стаття, творчих успіхів і натхнення!

  • #4

    С.Таланова, вихователь-методист, СДНЗ№65 (Friday, 19 January 2018 08:28)

    Цей досвід роботи дуже цікавий, розглянули з педколективом, багато цікавих ідей, дуже креативно. Індивідуальна робота з дошкільниками одна з найцікавіших форм роботи. Коли дитина розкриває свої можливості, мрії, фантазії, а педагог допомагає втілити це в образі, картині, поробці. Бажаємо натхення педагогу.

  • #5

    О.Кривобок (Monday, 22 January 2018 01:20)

    Дуже цікавий практичний матеріал. Дякуємо автору за гарні ідеї, з задоволенням будемо впроваджувати в своєму закладі.

  • #6

    Н. Бабіч, методист ЦМСПС (Monday, 22 January 2018 07:01)

    Особливо цінним є те, що Світлана Миколаївна звертає увагу на ті напрямки роботи, що є простором для розвитку творчого потенціалу дитини, зокрема індивідуальні творчі роботи, колективні композиції, тематичні комплекси, образотворчі диктанти, тематичні дні. Методична новизна викладеного у поєднанні елементів малювання та аплікації з різних матеріалів під час створення індивідуальних та колективних сюжетних композицій; відтворення фото та репродукцій картин художників; створення індивідуальних творчих робіт, об’єднаних однією темою; застосування тематичних комплексів; поєднання образотворчої діяльності із навчанням грамоти, математикою.
    У свою чергу, практичне використання запропонованих видів роботи сприяє формуванню художньо-продуктивної компетенції, стимулює пізнавальний інтерес та потребу у творчості, розвиває чуттєве, асоціативно-образне мислення дошкільників через спостереження та дослідження, створює умови для творчої самореалізації. Дякуємо автору за цікаву, інноваційну, творчу знахідку, що дасть можливість педагогічним працівникам закладів дошкільної освіти підвищити власну педагогічну майстерність, сприяє розвитку творчої ініціативи педагога є невичерпним джерелом нового та прогресивного. Бажаємо творчих успіхів!

  • #7

    Прокопенко А.С., вчитель початкових класів, НВО №33 (Monday, 22 January 2018 13:31)

    Дякую, дуже змістовна і цікава стаття. Обов`язково візьму собі на примітку декілька ідей для впровадження в початкових класах.

  • #8

    Олеся ДНЗ #3 Незабудка (Monday, 22 January 2018 15:38)

    Цікава стаття. Використання тематичних занять у дошкільному закладі являється однією з форм розвитку колективної діяльності дітей, а також вираження індивідуальних якостей кожної дитини. Це можливість залучати батьків до участі у житті і розвитку дітей. Зацікавленість, емоційний настрій дітей, фантазії артистизм-все це діти використовують під час таких занять. Такі заняття дають можливість швидше адаптуватися у соціумі, знайти спільні інтереси з однолітками. Дякую автору за чудову статтю.

  • #9

    Кондратенко Тетяна (Thursday, 25 January 2018 09:47)

    Цікава та змістовна стаття з власного досвіду роботи педагога. Дякую автору. Успіхів у роботі, Вам!